Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Kysely meikatuista naisista, eikö ylenmääräinen pakkelointi ole turn-off?

Vierailija
11.08.2012 |

Kuvittelin itseni mieheksi ja katselin naisia kaupungilla. Erittäin vahvassa meikissä olevat naiset tuntuivat vastenmielisiltä ja vaikeasti lähestyttäviltä. Ahdistava ajatus että naama leviää lakanoihin seksiä harrastaessa, saatika suutelointi huulien kanssa johon on vedetty kerroksittain huulipunaa.

Onko näin?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkelinaamat on pantavia, mutta ei niitten vierestä kukaan halua aamulla herätä, kun vastassa onkin suohirviö.

Luonnollinen kauneus

Vierailija
2/11 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tervemäärä itsetuntoa on hyvä, mutta reilu meikkaaminen ja sellainen kohtuuton ego-boostaus tekee sellaisen muurin ympärille että kahta metriä lähemmäs ei uskalla mennä.

Vierailija
4/11 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sellainen vahvasti pakkeloitu nainen ja seuraa on aina löytynyt hyvin.

Syy miksi pakkeloin paljon on ensinnäkin ihosairaus Rosacea ja toiseksi se että minulla on mustat hiukset ja sinertävänkalpea iho, joten näytän ihan vampyyriltä tai muulta elävältä kuolleelta ilman kunnon meikkiä.

Vierailija
5/11 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meikki naisella on kaunista jos sen tekee kunnolla eikä vedä kauheeta maskai. Mun mies kyllä pitää enemmän sopivasta meikistä kuin naisesta joka ei koskaan meikkaan tai muutenkaan laita itseään.

Vierailija
6/11 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyli voi silti olla ns. luonnollinen ja liika on toki liikaa ja pahan näköistä.

Vierailija
7/11 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...EI aina tarkoita sitä että olisi ilman meikkiä jotenkin ruma?! käytänhän itsekin meikkiä päivittäin, voisin myös olla käyttämättä olematta mitenkään pelottava ;)

Vierailija
8/11 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja milloin ei. Meikkaan itse joka päivä, joskus ihan miehen nähden jopa, mutta silti mun mies kuvittelee, että en juurikaan kosmetiikkaa käytä. Olen hänen sanojensa mukaan raikkaan näköinen, mitä se sitten ikinä tarkoittaneekaan.

No en kyllä maalaa silmiäni mustiksi ja huuliani punaisiksi. Käytän sävyttävää huulirasvaa huulipunan sijaan. Mieheni ei voi oikein huulipunaa sietää, en siis saa häneltä pusuja, jos huulissani on jotain "mähmää".

Vierailija
9/11 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkin siinä, että jos mies näkee tai huomaa meikin, meikkiä on liikaa tai nainen ei osaa meikata. Useimmat kuitenkin tavoittelee meikkauksella sellaista naturellia lopputulosta, joka vain korostaa tai korjaa huomaamattomasti omia piirteitä ja silloin meikki on onnistunut. Voin kyllä satavarmasti sanoa, ettei sellaista naista olekaan, joka olisi täysin naturellina paremman näköinen kuin taitavasti meikattuna. Eikä toki ole naista, jonka naamaa ei voisi liialla tai taitamattomalla meikillä sotkea.

Vierailija
10/11 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se sitten meikkaus, laihdutus, rintojen ja huulien koko jne

Vierailija
11/11 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsiväri on ihan jees ja ehkä silmien muu kevyt ehostus, mutta muuten sellaiset jauhonaamat on aika turn-off

Tero

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi