Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä !#tun ilmankosteus!

Vierailija
29.07.2025 |

Ei saa pyykkejä kuivaksi ja jos vähänkin hikoaa kestää 5 vuotta sen haihtua iholta pois. Ilma ei haise raikkaalle vaan tunkkaiselle ja ruoat pilaantuu äkkiä.

Kenestä tämä muka on  vielä ihanaa???!!!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lähes 100 vuotta vanha, valtava puinen piironki olohuoneessa. On ollut vuosikausia. Tänä vuonna, nyt heinäkuussa olen joutunut peittämään sitä vanhoilla matoilla. Juu, älkää naurako, tää kosteus on saanut sen haisemaan koko huushollissa ihankuin joltain maaseutumusolta.

Vierailija
2/15 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa kunnolla hengitettyä tässä kosteudessa. Vihaan tätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on inhottavampaa kuin kova helle. En tajua miksi ihmiset toivoo kuumaa säätä, kun siihen liittyy aina ilmankosteuden nousu. Paha hengittää, koko ajan hikinen ja tahmainen olo. Olisi mukava mennä pyöräillen kauppaan, mutta inhottaa kun kaupassa sitten hiki pulppuaa. 

Vierailija
4/15 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on lähes 100 vuotta vanha, valtava puinen piironki olohuoneessa. On ollut vuosikausia. Tänä vuonna, nyt heinäkuussa olen joutunut peittämään sitä vanhoilla matoilla. Juu, älkää naurako, tää kosteus on saanut sen haisemaan koko huushollissa ihankuin joltain maaseutumusolta.

Hyvin kuvattu. Täällä alkoi jo kesällä enemmän vanhat lastulevyt haisemaan, hyi hyi. 

Vierailija
5/15 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sinulla ole asunnossa esim tuuletinta joka kierrättää ilmaa, muutamalla kympillä saat pöytä tuulettimen kaupasta.

Vierailija
6/15 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/15 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se ruikutus ja mene vaikka TÖIHIN!

Vierailija
8/15 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös sinulla ole asunnossa esim tuuletinta joka kierrättää ilmaa, muutamalla kympillä saat pöytä tuulettimen kaupasta.

Sitä samaa tunkkaista ilmaa kierrättäisi paikasta a paikkaan b. Ikkunat auki ja talossa läpiveto mutta ulkoa tulee samaa kosteaa ja ahistavaa ilmaa sisälle.

Vierailija
9/15 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä samaa tunkkaista ilmaa kierrättäisi paikasta a paikkaan b. Ikkunat auki ja talossa läpiveto mutta ulkoa tulee samaa kosteaa ja ahistavaa ilmaa sisälle.

Itse pidän ikkunan auki vain yöllä, koska silloin viileämpää.

Vierailija
10/15 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, meillä ilmankosteus 47%. Pyykit kuivaa hyvin.

Vierailija
11/15 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse pidän ikkunan auki vain yöllä, koska silloin viileämpää.

Ja kosteampaa.

Vierailija
12/15 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmanviilennin..."saat miellyttävän kostean ilman". Käyttääkö joku oikeasti nuita vempeleitä?

Vierailija
13/15 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ilmankosteus 34%.

Ilpi 😍

Vierailija
14/15 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmanviilennin..."saat miellyttävän kostean ilman". Käyttääkö joku oikeasti nuita vempeleitä?

Kyllä! Ja joka kesä on monilla keskustelupalstoilla se sama vääntö, kun jonkun mielestä se viilentää oikeasti.

Vierailija
15/15 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, hiukset kihartuu kahta kauheammin ja vihaan sitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän