Onko kellään kokemuksia nettikaupasta stylepit.fi? :)
Siellä ois kaikkea kivaa, mutta uskaltaakohan sitä tilata...
Kommentit (57)
En ole saanut yhteyttä niiden paskaan asiakaspalveluun!!!
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 14:18"]Just hain stylepitin paketin postista. Jo toinen tilaus sieltä. Mitään ongelmia ei ole ilmennyt ainakaan mulla :)
[/quote]
Just joo... Eihän ne ongelmat ilmene, kuin vasta siinä vaiheessa kun yrität tehdä palautuksen, mutta paketit ei löydä muka perille!
Tilasin lapselle haalarin. Postin seurantakoodin mukaan tieto lähtevästä toimituksesta on tullut viikko sitten, mutta Posti ei ole saanut vahvistusta lähetyksestä ja pakettia ei ole siksi noudettu. Posti pyysi ottamaan yhteyttä lähettäjään. Stylepit:n asiakaspalvelu ei vastaa sähköpostiviesteihin, eikä puhelimeen. En voi suositella tätä firmaa kenellekään.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 18:24"]Nyt alko kyllä pelottamaan.. Tilasin joku vähän yli viikko sitten lenkkarit, takin ja jalkkiksen. Maksoi 120e. Toivottavasti tulisi nyt pian sinne postiin tai alan epäilemään koko sivua huijaukseksi!! :( Hinnat olivat kyllä halpoja muihin sivuihin verrattuna..
[/quote] onko tullut vieläkääm
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 20:09"]Minulla ilmoittivat, että on vaihtunut toinen kuljetus firma, joka tuo tilatut tuotteet Suomen puolelle, joten siks ne tulee myöhemmin.Mulla ois menny kolme viikkoo,mutta kerkisin perua tuotteet ja onneks en ollu maksanu tuotteita. Siitäpä se kuljetus nopeutuu kuhan pääsevät alkuvaikeuksista.
[/quote]
Nyt on odoteltu pakettia jo yli kaksiviikkoa, selityksenä ilmoitettu tiedustelujen jälkeen, että pakettikorttien kanssa ollut sekaannusta ja asia ei ole vieläkään knnossa. Saa nähdä tuleeko tilattuja kenkiä koskaan. kerran aikaisemmin tilauksesta puuttui tuote, rahat saatiin kyllä takaisin kun ensin oli niitä pariin otteeseen pyydetty. Eli kokemukset eivät ole ihan hyviä ja en kyllä enää tilaa sieltä mitään.
Taitaa olla huijausta koko kauppa
Huijarikauppa tämäkin!!
Tänne av:lle on viime aikoina alkanut pesiä näitä huijariverkkokauppojen mainostajia jotka kysyy kysymyksen ja vastaa siihen itse kehuen itseään.
Hei,
Mulla on kokemuksia.
Olen osatnut jo useasti sieltä. Aina toimitus on n. viikossa. Palautuslomake ja tarra mukana. Ei tartte maksaa palautuksesta mitään. Lasten vaatteitakin ole ostanut, kun itsellä on kaksi poikaa. Tanskalaisia brändejä, joita rakastan. Hyvää laatua, sopivaa hintaa.. Suosittelen.
Tottakai palautus on ilmainen koska se määrätään ihan laissa. Ei se ole mikään myyntivaltti.
Tilaan sieltä säännöllisesti, nopea toimitus, toimii loistavasti!
Mäkin olen kerran tilannut ja no problem. Asiakaspalveluun sain yhteyden sähköpostitse.
Siellä on ainakin outoja vaatekokoja niinku ison koko on joku 46 ja siinäkään ei mainita että montako senttiä vyötärönympärys seki tuumaluku vastaa yleensä 90-100cm ympärystä..Ja housuissa XL koko on muka 86cm.niin eikös xl vastaa yleensä 100-110cm lantiota?
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 22:35"]Mitenkäs tässä menee tuo seurantajuttu? Tiöasim housut ja hupparin mutta en saanut minkäänlaista seuranta koodia tai muuta että millä voisin seurata paketin kulkua. Vai tuleeko se sitten s-postii kunhan ovat käsitelleet ja postittaneet paketin?!?
[/quote]
Tottakai saat seurantakoodin vasta sitten kun paketti on lähetetty.
Just hain stylepitin paketin postista. Jo toinen tilaus sieltä. Mitään ongelmia ei ole ilmennyt ainakaan mulla :)
Nyt alko kyllä pelottamaan.. Tilasin joku vähän yli viikko sitten lenkkarit, takin ja jalkkiksen. Maksoi 120e. Toivottavasti tulisi nyt pian sinne postiin tai alan epäilemään koko sivua huijaukseksi!! :( Hinnat olivat kyllä halpoja muihin sivuihin verrattuna..
Hei