Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**Ellit vk 32**

06.08.2007 |

Huomenia!

Labrassa käyty, keskiviikkona sitten sisätautipolille kuulemaan, onko kilpirauhasarvot minkälaiset... Verenpaineenkin mittasin varmuuden vuoksi jo terkkarissa, kun keskussairaalan mittarit näyttää aina ihan järkyttäviä lukemia, jännityksestä kait (??!!), ihan normaali lukemat näytti... Mä vissiin opin odotusaikana pelkäämään keskussairaalan verenpaine mittareita, kun äitipoli on hirmuisen kävelymatkan päässä linja-autopysäkiltä ja kun olin hiki hatus tarponu perille ison mahan kanssa, niin mittari iskettiin kiinni ennen ku olin yhtään ehtiny istahtaa ja lukemathan olikin sitten sen mukasia ja eikun seurantaan...

Täällä on jo kp 28/28-30 menossa, jännää =) Ovistuntemusten perusteella veikkaisin kierron olevan tuo 30 päivää.. Yhtään testiä ei kaapissa ole, joten testattuakaan ei ole sitten tullut... Oireista en osaa sanoa suuntaan tai toiseen, esikoisestakaan ei ollut mitään oireita ennen plussaa... No, pessimistinä menkkoja odottelen.. Ehkä keskiviikko aamuna tarttee testata, ellei menkat sitä ennen ala, tuon sisätautipolin takia...

Laiharin suhteen ei mitään uutta, perjantaina sorruin taas irtokarkkeihin, muuten oon pysyny suht hyvin ruodussa... Paino on noussut viikonlopun aikana jonkin verran, liekö sitä menkkaturvotusta...

Nanne kp 28/28-30 yk 3

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

heips! minäpäs muistinkin, kunhan kaikelta hötäkältä ehdin tänne kirjoittelemaan... viikon saldo -1kg! hui en olisi ikinä uskonut kun mielestäni olen syönyt vähän liikaa yhtenä jos toisena päivänä. eli lukemat nyt 90.3kg...edelleen tähdätään tuohon 85 kiloon, mutta jos tuo mies nyt muuttaa valot vihreiksi niin haluaisin painoa tuostakin alemmas, tai ainakin sen pitää pysyä odotellessa kurissa....

minulla mennyt lähes koko päivä puhelimessa, äitini on asunnonvaihtopuuhissa ja sitä on sitten juoruttu koko päivä, nyt on tarjous tehtynä, pitäkääs peukkuja että se hyväksytään!

eipä tänne muuta, odottelen miestä kotiin ja sitten katsotaan iltaa tarkemmin....palaillaan taas....

Vierailija
22/24 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on vähän hiljaista viikonloppuisin..... vauvan teko puuhia?! :)

vaan eipä tännekään mitään ihmeellistä. sitä ovista edelleen tikutetaan.... tänään on ollut alavatsa kipeä ja eilisestä asti jotain limavuotoa. vaan tikun viiva ei vahvistu. tiedä siitten siitä. olo on edelleen kärttyinen ja väsy. mitäs muille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiljainen on viikonloppu ollut....itse kiersin asioilla eilisen ja tänään maalataan lastenhuone....

tänään meni tämän kierron viimeinen pilleri ja mietin tohdinko jo mieheltä udella voinko jättää seuraavan kierron syömättä, vai vieläkö jatketaan näin...ilmoitin kyllä selvästi että nyt meni viimeinen....

syöpötys joka tulee aina ennen kuukautisia on myös tullut taas...hirmu on hinku suklaaseen...

Vierailija
24/24 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, kotona taas, ja olipa kiva lukea kaikkien viikon kuulumisia tosin olin jo niin odottavainen Paarun plussan suhteen joten tuhru kurja uutinen :/ halaukset siis Paarulle! Ja Paaru kysyi kanssa mihin oltiin muuttamassa, eli ihan tähän lähelle, tuliskohan puolisen kilometriä matkaa tästä linnuntietä, eli tytön koulu pysyy samana.

Muillakin oli kauheasti kuulumisia, Nannella ainakin kilpirauhasesta oli juttua, toivottavasti saat sen vauvelin ja leikkaavat sitten, aika pitkältä kyllä kuulostaa tuo eritys, mä vaan muistan kun koulussa oli siitä puhetta että sen jälkeen pitää mennä taksilla kotiin (ei siis saa käyttää julkisia.

Muille anteeksi nyt, mutta oli niin paljon kaikkea etten enempää nyt taida muistaa :( (oltiin aamulla kuuden aikaan kotona reissusta, jos sen takia saisi vähän anteeksi, unet jäi tänään aika vähäisiksi.. seli seli)

ja sitten omia kuulumisia: Kreikassakin piisasi lämpöä, joka päivä 34-38 astetta, joten altaalla kuluivat päivät, ei muuta jaksanut tehdä. Ruoka olisi ollut aivan loistavaa, mutta mun syömiset väheni päivä päivältä, kun ei vaan maistunut, ja annoskoot aivan valtavia.. Jotain kertoo ehkä se, että mulla on paino tippunut viikon aikana sellaiset 1,5-2 kg, mikä sinällään tietysti hyvä asia, mutta alkaa kohta huolestuttamaan kun annoskoot on oikeasti kohta aivan järjettömän pieniä. Esimerkiksi aamupalaksi en jaksanut syödä edes kokonaista Activia-jugurttipurkkia, onneksi löysin sieltä näkkäriä, 1 näkkärin jaksoin syödä kokonaan kerralla.. No, onneksi on varaa mistä tiputtaa. Jäätelöä kyllä tuli syötyä joka päivä, mutta vain 1-2 jätskiä per päivä, ja onneksi tuon muun ruokavalion takia siitä ei ollut haittaa..

Ja toinen ikävä asia mitä huomasin tuossa reissussa, oli että mua ärsytti melkein kaikki mitä mies sanoi tai teki, enkä oikeastaaan yhtään kestänyt kosketusta.. Kuvittelisin sen johtuvan tästä raskaudesta, jotenkin taitaa nyt hormonit pörrätä niin että olen kun leijonaemo kroppani suhteen.. No, toivottavasti tuokin asia korjaantuu ajan myötä :(

Mutta siis yleisesti ottaen hyvä ja rentouttava loma :) Ja huomenna takaisin töihin!

Nyt lähdetään miehen vanhemmille viemään tuliaisia, joten palaillaan myöhemmin :D

Tuitu rv 9 tai 10