Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

3-kuumeilijat viikko 32

06.08.2007 |

Ja edellinen ketju on tuossa :)

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=73&m=10893482&p=1&tmo…

Aloitetaas tällekin viikolle uusi, kun muillekin on niin tehty :)

vumakos se oli joka pohti, onko kaikki syntyneet 70-luvulla, noh, minä en ole, en kuulu joukkoon, tämä tyttö on syntynyt vasta 80-luvun puolella :)

Minä en ole miehelle puhunut nyt yhtään mitään koko vauvasta, annan sen pohdiskella rauhassa viime viikkoisen avautumisen jälkeen :p

Olen jo kovasti miettinyt, että miten teen vanhempien lasten kanssa JOS jään äitiyslomalle, annanko niiden jatkaa päiväkodissa, missä on heidän kaverit ja missä tykkäävät käydä, esim. 10pva/kk tmv. vai otanko vain kokonaan kotiin. Toisaalta, kyllä tolla 5v. esikoisella varmasti tulisi kotona tylsää. Kokopäiväisenä en varmasti niitä hoitoon vie. Ja jos niillä pitäisi ees tuon 10pva/kk niin säilyisi mukava hoitopaikkakin.

Mites te muut olette tuon ajatelleet? Olisi se kyllä ihanaa jäädä kotiin :) Noh, mies ei tosiaan ole vielä lupaa antanut, joten mä toppuuttelen itseäni. Mutta miksi ihmeessä minä sitten roikun täällä? :D

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti täällä jännätään. Testi näytti taas eilen negaa. En siltsi vielä lannistu koska viime raskaudessa plussa tuli vasta kun menkat olivat viikon myöhässä. :) Hyvää sunnuntaita kaikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla