Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonkohan laittais verhoille hintaa kirppiksellä?

Vierailija
06.08.2007 |

Mulla olis ihan uudet, eurokankaassa tehdyt verhot. Väri vaan ei miellyttänyt ja nyt ihan tarpeettomat. Maksoivat yht n 90e/2kpl. Mikähän olis sopiva hinta kirppikselle. Ostaiskohan kukaan puoleen hintaan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kirpputori. Kirpparilla on tarkoitus päästä eroon roinasta, ei repiä rahoja pois. Mä en ikinä ostais mitään kirpparilta yli kympin hintaa, ellei ole todella ihmeelliset.

Meidän lastenvaatekirpparilla on täti, joka myy merkkivaatteita vitosella ja kympillä - kukaan harvoin ostaa siltä mitään...

Vierailija
2/4 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mulla olis ihan uudet, eurokankaassa tehdyt verhot. Väri vaan ei miellyttänyt ja nyt ihan tarpeettomat. Maksoivat yht n 90e/2kpl. Mikähän olis sopiva hinta kirppikselle. Ostaiskohan kukaan puoleen hintaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä oli yhteensä 7 metriä kangasta. Ja olin maksanut kankaasta 15e/metri. Tosin, että ne olivat useamman vuoden vanhat, mutta eihän se verho kulu.

Ne verhot, joissa ei ollut mielenkiintoista kuviota, eivät menneet edes ilmaiseksi.

Vierailija
4/4 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon laittanut verhoparille hinnaksi 5 e, jotkut on menny, toiset ei. Nämä kaikki siis uudehkoja " neutraaleja" verhoja, ei mitään jäänteitä 80-luvulta.