Mies häpeää mua niin paljon, ettei halua, että olen rannalla uimapuvussa
Muutenkin on koko ajan haukkumassa läskiksi. Olen 166 cm ja painan 65 kiloa. Kymmenen kiloa on kolmen lapsen myötä tullut :(
Kommentit (13)
lempata koko mies tai sitten vaan olla välittämättä ja vetää bikinit päälle. Eihän sulla ole edes yhtään ylipainoa.
T: 162cm/70kg bikineissä
Kerro sille kuin paljon on tullut kunakin päivänä katseita muilta. Että olet itse asiassa enemmän kuumaa tavaraa nyt vähän pyöreämpänä. Avautuu ukon silmät vähän.
Valita ja puutu ukon ulkonäkövirheisiin.
mutta ennen mulla oli ainakin upea kroppa, jota mies alkuun ylisti. Tunnen kyllä itsekin itseni nykyään aika rumaksi :(
Olen kerran kilahtanut sille äijälle, kun se kehtasi ristiäisten alla (!) valittaa kauniin vaimonsa kropasta. Ja ystävä katselee aina vaan tätä otusta...
Kun viime viikolla hihhuloin kotona alusvaatteisillani niin mies tuli yhtäkkiä halamaan ja kuiskasi " näytät tosi hyvältä.." :)
En aio koko ikääni olla 165 cm ja 65 kg niinkuin nyt. Enhän näytä seksuaalisestikaan niin vetovoimaiselta kuin silloin kun painoin 56 kg. Kuitenkin on ok olla jonkin aikaa tämänpainoinen, kun imetänkin vielä. Mieskään ei ole kuittaillut painostani. Tämä on oma sisäinen tuntemukseni, että ikuisesti ei voi olla näin plösö.
Olen samaa mieltä myös mieheni painosta, että saa kyllä pudottaa sitä roimasti. Häneltä voisi tippua sellaiset 20 kg eli vyötärörengas kokonaan pois. Mies yrittää jo, kun tietää että asia on minulle tärkeä.
Vaistoni eivät syty plösön näköisen kanssa ja hyvä seksi on kyllä tärkeä osa parisuhdetta.
Oma kultani on 10 cm lyhyempi ja melkein 10 kg painavampi. Ei hänkään läski oli, mutta sinä olet sutjakkaampi.
Mulla on +30kg ylipainoa enkä todellakaan kehtaa mennä uimapuvussa rannalle. Mutta mies kyllä sanoo että senkun laitat vaan.
Mulla + 60 kg ylipainoa ja mitä tekee mun mies rannalla?
Pussailee mua!