Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**** HUHTIHIPPUSET MA-KE vko32 *******

06.08.2007 |

Aloitetaanpas uusi

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Klematis ja Minttusuklaa! Lisää huhtivauvoja, mahtavaa. Onnea Onnea!!

Majitalle hyvää lomaa!

Korallille hali ja onnea matkaan seuraavaan kiertoon.

AnniHelen@ - kyllähän se kerta riittää :) ja teillä oli ainakin ajoitus kohdallaan. bdbdbd! Ymmärrän, että palstailu jää vähemmälle, kun on sellaisia ajatuksia, kuin tässä puolen vuoden yrityksen kohdalla on. Minäkin olen ollut taustalla vain näissä kk-pinoissa maaliskuun ja puolet tästä huhtipinostakin. Nyt vain tekee mieli tulla näinä piinapäivinä mukaan, että saa vertaistukea.. :) Taustaile jos siltä tuntuu ja tulet sitten takas kun haluat. :)

Kielo - toivottavasti teilläkin tärppää. Ryhmäraskaus olisi varmasti kivaa. Ja serkuksilla olisi seuraa toistaan kun ovat niin samanikäisiä. :)

Mam80 - pahoitteluni negasta. Ehkä se siitä vielä tokenee, kun ei kunnon vuotoa ole. Tai sitten se on ollut joku ikävä kemiallinen raskaus ja vuoto alkaa pian. Toivottavasti näin ei ole, vaan se toinenkin viiva vielä piirtyy.

Essi - bdbdbd. Vielä on päiviä sulla aikaa plussata, kun on olleet sun kierrot näköjään jopa 50pv. Oletko muuten tuntenut/tikuttanut oviksen? Sun pisimmällä kierrollahan se voisi olla vasta edessäkin??

Annique - Minen mittään lämmöistä ymmärrä, mutta olen kuullut puhuttavan kiinnittymisdipistä, jossa lämmöt hetkellisesti tipahtavat ja sitten taas nousevat. Olenkohan ymmärtänyt asian oikein? Voisiko olla niin sulla?? ????

Lastwishille vielä terkut ja pahoittelut vai pitäisikö sanoa hyvittelyt, kun alkoi menkat ja pääsette taas yrittämään! :)

ON: Sellainen kysymys olisi, että onkos täällä ihmiset tunnustelleet niitä kohdunnapukoitaan? Missä vaiheessa se " löystyy" tai pehmenee ennen kuukautisia? Mä olen yrittänyt sitä bongailla tässä viime kiertojen aikana, mutta koska en pidä mitään kirjaa, en tietenkään muista, että missä vaiheessa se alkoi taas avautua. Nyt on vielä suht kiinteä tässä kierrossa. Tissit on kyllä menkkakipeät, että eiköhän haaveet valu sunnuntaina ulos. :( Muuta uutta ei tämän auringon alla. Ärsyttää kun piinailuttaa niin paljon, vaikka kielsin sen itseltäni kk sitten.

- Paaru kp 25/27-32, mut 29 todennäköisin.

Vierailija
62/79 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin taas pääsi käymään, vaikka vannoin että tässä kuussa en turhia toiveita elättele: toivo heräsi uudelleen. Lueskelin tuosta Paarun mainitsemasta kiinnittymisdipistä ja mun laskujen mukaan todellakin lämmöt laski tasan 7 vuorokauden kuluttua oletetusta oviksesta 36,5 ja pysyi siinä pari päivää ja sen jälkeen nousi takaisin 37,1! Aivan ihana tunne kun on edes vähän toivoa! :) Ihmettelinkin miten ne lämmöt laski jo niin monta päivää ennen tädin saapumista, vaikka yleensä laskee pari päivää ennen. Pitäis varmaan niitä lämpöjäkin kirjata ylös, kun ne on vaan muistikuvien varassa.

T: Annique kp 27/26-29, yk 5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan tuo ilmoittelikin tulostaan monta päivää.. Mutta kyllä se silti aina kirpaisee, varsinkin, kun on jo näinkin kauan yritetty. En tiedä painunko minäkin taustailemaan, kun ei näytä tämä kuumeilu tuottavan tulosta millään.

Onnea plussasta Klematis ja Minttusuklaa. :) Hienoa, että joitakin onnistaa. :)

Khaos kp 1/25-30 ja yk 9 lähtee nyt...

Vierailija
64/79 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas olen ihan perjantaitunnelmissa! Aina sitä luulee, että olis jo EDES se perjantai. Ei tätä viikon loppumista nyt jaksais odottaa enää ollenkaan. Tarttis tietysti vaan keksiä muuta tekemistä, ettei turhaan mietiskelis, eihän se asia siitä miettimisellä miksikään muutu!

En oo muuten ikinä mittaillu lämpöjä, mittaatteko te kaikki? Oviksen nyt huomaan kyllä muutenkin niin hyvin, kun tulee aina sellaset limat, että alushousut menee hetkessä pyykkiin :D

Paljon plussatuulia kaikille piinaileville+++++++ Taisikin olla aika monella kierto ihan lopuillaan.

Pahoittelut vielä Lastwishille ja Khaokselle :(

Vierailija
65/79 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä on päivä sujunut siellä?

Vierailija
66/79 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin neuvolaan ja siellä sanottiin, että maanantainen nega todennäköisesti johtuu virtsan pienestä hormonipitoisuudesta, kun olin niin äsken käynyt vessassa.

Sanoi myös, että plussa mikä plussa ja että jos olis ollu kemiallinen raskaus, niin silloin vuoto alkaa lähes samaan aikaan, kun normaali kuukautisetkin.

Varasi ajan mulle 31.8, jos sitä ennen vauvanalku ei ulos tule. Jos nyt tulee, niin sitte pitää vaan perua nla aika.

On kuitenkin suht normaalia tiputtelut alkuraskaudessa, niin kauan, jos ei ala runsaasti vuotamaan.

Olen yhden km:n kokenut, että tiedän kyllä mitä se sitten on.

Nyt vaan toivon sormet ja varpaat ristissä, että vuoto ei lisäänny ja vauva pysyy matkassa.

Huomenna aion vielä kerran testata aamupisusta kuinka ky, jos ei illan ja yön aikana käy kovasti vuotamaan.

Vierailija
67/79 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pinoa huolimattomasti ja unohdin onnitella kaikkia plussanneita.

Onnea plussasta myös Klematis,Minttusuklaa ja mam80!!!

Vauvaliimaa matkaan teille kaikille.

Pahoittelut neganneille =(.

AnniHelen@

Vierailija
68/79 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähyvä, eiköhän se käänny parhain päin, ja huhtikuussa näkee uusi pienokainen päivänvalon!

Vierailija
69/79 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clemantis, Minttusuklaa ja Caarina: SUperisot onnittelut teillä.... Nyt toivotaan, et asukit pysyis 9kk yksiöissään....

Minttusuklaa: Aina kun mä näen sun nickin niin mun alkaa tehdä mieli suklaata ;)

Bee83 ja Salsatar: Teille tsempit piinailuun.

Mam80: Halaus... Toivottavasti se oli vain häiriö raskaustestissä ja seuraava näyttäisi taas plussaa!!!

).( Tein tänään ensimmäisen raskaustestin. Mammaksiin sivuilta kävin tilaa 5kpl ja ajattelin kokeilla. Ihan selvä negatiivinenhan se oli. Mut sen nyt osasin odottaaki. Sais se täti nyt tulla sit, et päästään ens kierrolla tosi toimiin.

Kaktus kp23/28 yk 1

Vierailija
70/79 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mahanippailut jatkuu, mutta tätiä ei näy. Uidessa tuntui painon tunnetta alavatsalla. Ja nyt maha on kuin potkupallo...voi kyllä johtua myös Hesburgerin kerrosateriasta... Tikuttelin ovista kierron puolen välin paikkeilla, mutta en onnistunut sitä saamaan tikkuun. Sitten lähdin mökkeilemään ja tikuttelut jäi. Kunnon limat oli kyllä jo silloin kp 14 aikaan ja mökiltä kotiuduttuani joskus kp 25 mittailin lämpöjä ja silloin ne oli 36,9. Ennen mökille lähtöä ei lämmöt vielä noussu. Nyt en olekaan mittaillut n. pariin viikkoon. Kaksi viime kiertoa on olleet 23 ja 21 päivää teroista johtuen. Arvelisin kyllä tämän kierron olevan 30 päivän hujakoilla pituudeltaan. Terolutien syönnin lopetin jo silloin kesäkuun puolivälissä. Niin ja ne negat siis tuli testattua kp 26 ja kp 30.

Mies oli tänään ihana, kun huhuili mun mahalle, että onkos siellä joku? :)

Essi78 kp 33/21-50

Vierailija
71/79 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin vain kurkkaamaan että mitä tänne kuuluu ennen kuin lähden saunaan.

MAM80: toivottavasti kaikki on hyvin ja plussa säilyy plussana tästä eteenpäin.

Itselllä täällä tosiaan piinailua, menkkamaista jomotusta on että saa nyt sitten nähdä. Koko kierron ajan kyllä säännöllisesti pupuiltu mutta mielestäni tunnistin myös oviksen. Mutta en tiiä ehkäiseekö tuo esikoisen imetys sitten vielä vähän.

hyvää yötä toivottaa myissi kp 27/30-32

Vierailija
72/79 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa taas täällä.. Ja täällähän on monta plussannutta!! Ihanaa.. toivottavasti perässä tullaan!! Täällä vaan odotellaan, että päivät menisivät nopeammin ja pääsisi jännittämään mahdollista plussaa. Kesälomat on pidetty ja viikko ollaan oltu töissä. Ihan mukava oli töihin palata, tosin nyt helleviikolla olisi kiva olla ihan jossain muualla kun töissä..

t. Kapa 23/28-35 yk4

Vierailija
73/79 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysynyt vauva matkassa. Aamulla kuudelta tuli iso hyytymä pyttyyn. Puoli tuntia sitten vatsaa alkoi koskemaan kunnolla ja nyt vuotaa jo tosi paljon.

Se oli sitten siinä.

mam80

Vierailija
74/79 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Toivottavasti kaveri pysyy matkassa! Eiköhän kaikki mene hyvin!

On: alkaa jännittämään ihan sikana et tuleeko täti vai eikö tule... tänään siis kp 27/28-29.. Eipä mitääään muuta kerrottavaa.. katsotaan..

Vierailija
75/79 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mam80, suuret pahoittelut, vaikkei se varmaan mitään auta. Sun plussa jäi mulle paremmin mieleen ku muitten, ku se tais olla eka, mitä tältä palstalta luin, ku oon uus tällä palstalla. Ja sitten kävi näin. Jaksamista!

Täällä alkaa olla jännät paikat, kp 27/27-29 (varmaan 28). Ja huomenna on jo ihan OIKEESTI se perjantai, jota oon luullu tulevaks jo paljon aiemminkin :) Essi, kuulostaa tutulta toi sun miehen kysely vatsalta ;o) Täällä käy välillä samanlainen keskustelu. Ja joskus mies selitti ihan innoissaan, kuinka oli kuullu radiosta keskustelua, että kyllä miehelläki voi olla vauvakuume. Ja kun nähään vastaantulijoilla isoja mahoja, lastenvaunuja tms. niin se aina näyttää, että kato, ja on melkein enemmän haltioissaan ku minä :D Tuntuu niin ihanalta, ku se on niin mukana, vaikka nyt joskus naureskeleekin mun innokkuudelle. Toivottavasti tärppäis! Niin itsellä kuin muillakin huhtihippuista toivovilla!

Vierailija
76/79 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerkesin jo onnitella. kun olit samaanaikaan kun minäk kirjoitin laittanut huonoja uutisia! :(

Jospa ensikuussa kävisi paremmin!

Vierailija
77/79 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millon aattelit testata? Mulla kans kp27/28-29.. En tiiä joko huomenna uskaltais.. jos vaikka halkaisis tikun ni vois testata sit uudestaan vaikka maanantaina jos ei menkat ole alkanut.

Millonkas muut piinailijat aikoo testata?

Mariatar84 kp 27/28-29 yk 2

Vierailija
78/79 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin yrittää sinnitellä maanantaille, jos ei menkat ala, vaikka tekis kyllä mieli jo. Mutta jos testaa nyt jo, ja tulee vaan negatiivinen, niin tulee vaan paha mieli. Lauantaina varmaan pitäis alkaa menkkojen, ennen sitä en ainakaan. Voihan se olla, että sunnuntaina alkais jo näppejä syyhyttää liikaa, jos ei menkat ala, mutta hähää, siinäpähän syyhyävät, oon valmistautunu niin hyvin, etten oo testiä vielä ostanut :)

Vierailija
79/79 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut mam80! Voin vaan kuvitella kuinka kauheaa tuo on! :( Ehtii iloita ja sitten pudotetaan alas...

Mä testaan huomenna mikäli vielä on tarvetta. Oon edelleen hyvin skeptinen että olis voinut onnistua kun merkit tädin saapumisesta ovat olleet hyvinkin selvät. Lämmöt oli kyllä eilen edelleen koholla, eli edelleen 37,1. Oon mitannut aina illalla samaan aikaan, vaikka käsketään aamulla mitata. Ei kai sillä niin suurta merkitystä voi olla mihin aikaan mittaa, jos on koholla niin on koholla...? Periaatteessa olis jo pitänyt laskea, mut ei kai noihin lämpöihinkään voi niin luottaa ja uskoa.

Ootteko muuten huomanneet että Valion greippimehu on tarjouksessa elokuun loppuun asti Citymarketissa 3 purkkia 4 eurolla. Se on ainakin halvin jota täältä meiltäpäin löytää. Yleensä purkki maksaa 1,5-1,8 euroa.

T: Annique kp 28/27-29, yk 5