**** HUHTIHIPPUSET MA-KE vko32 *******
Kommentit (79)
Ja pahoittelut kaikille tippuneille, erityisesti Korallille. Niin toivoin että plussaisit nyt... :(
Sellasta vaan tulisin pyytämään, että olisitteko ystävällisiä ja nostaisitte uusinta huhtihippusten esittelypinoa sillä aikaa ku olen lomalla, eli huomisesta seuraavan viikon keskiviikkoon (15.8.) asti. Näin sitä ei tarvis kaivella jostain tosi kaukaa sitten, mun eikä kenenkään muun. En luultavasti pääse tuona aikana nettiin ollenkaan.
Kiitän! :) Piinailupinnaa vielä Idalle, Essille, Minttusuklaalle ja muille jotka piinailevat!
Majita
..ja täälläkin taitaa tulla huhtivauva. yrityskerta 3 siis. Testasin su mammaksin herkällä, eikä merkkiäkään plussasta.Ja sit alkoi sellaset menkkojen alkamiskrampit, makean himo ja kunnon finnit puski naamaan.Kuljin sitten töissä tätiriepu varustus matkassa ja katse kohti toukokuuta....ja ei vaan kuulunut tätiä!
Oltiin tänään perheen kanssa ostoksilla ja kävelin apteekkiin..ja tein testin johon aika selvä VIIVA, ei niin vahva kuin kontrolli..MUTTA VIIVA. En voi uskoa!!!!! laskettuaika olisi 14.4,mutta kahden aiemmankin raskauden aikana siirtynyt eteenpäin..ja syntyneetkin yli lasketun ajan!!!!
En uskalla oikein julistaa tätä ääneen, olen niin taikauskoinen että yli 12 viikon mentävä ennenkuin suku saa tietää, mutta teille voi kertoa ;)
Nyt rutkasti vauvaliimaa!!!! ja tulkaas nyt muutkin perässä.....
-klematis-leijuuuu' ' ' ' ' ' ' ' *******' ' ' ' ' ' ' ' ' ' '
Mulla täällä kp35/28-31, (viime kierto oli 31)...apteekin omat näytti negaa kp30 ja 31. kp 31 iltamyöhään tuli pyyhittäessä punertavaa vuotoo kerran paperiin,mut housuihin asti ei oo viä tullu ;)....oireita mulla ei tosiaan oo,ei niitä ollu edellisestäkään vasta kun kolmannella kuulla....hiukka kai on noi rinnt kipeähköt,tai sit kuvittelen...no nyt äskön koitin rfsu:n testillä,vaik aattelin et ootan aamupissan niin ois hormoni vahvempaa mut koitin nyt sit kuiteskin kun en malttanu taas oottaa...niin siihen tuli kax viivaa!!...ei haalee mut ei niiiiiin tumma kuin kontrolliviiva oli tummanpunanen mut ihan selkeeesti erottu testiviiva ja alko hahmottuun siihen alle minuutissa...aamulla testaan apteekin omalla uudestaan.uskaltaaskoos vähän jo hihkua...liikutuksen kyyneleet kyl tuli kahesta viivasta, on tätä niiiin kauan jo ootettu:17 kk.ettei meinaa todex uskoo.ja niin sitä on ihmisen mieli kummallinen et kun on odotusta kauan takana ni sit sitä jo miettii et jos onkin menny kesken,raskaushormonia on viä veressä...vaik ei mulla vuotoo ookkaan tullu...kai km:ssä jonkinverran vuotoo tulee eikai se ihan vuodoton kokonaan voi olla??...kuukautisvuodonhan seassa usein tulee....niin ettei huomaa...ei anna alitajunta lupaa hihkua onnesta ettei putoo korkeelta ja kovaa....on tääkin...huoh....no mut mää meen nyt nukkuun,mulla on ihan järjetön päänsärky ollu jo pari tuntia.
Tsemppiä ja onnee kaikille piinailijoille ja muillekin! ja PLUSSANNEILLE!
Minttusuklaa kp35/28-31 tai rv 4+4 :)))
Hienoa, että myös plussia tulee!!! Pahoittelut kaikille tädin jyräämille :(
Mulla piinaa jäljellä viikon verran. Yritän kovasti olla miettimäoivon ttä asiaa...Toivon parasta, pelkään pahinta...
Plussia kaikille!
Nelliina kp21/23-28
Mä täällä opettelen kirjottamaan. Jotenkin oli teksti hypähdelly minne sattuu ni suomeksi sama: Toivon parasta ja pelkään pahinta...Jotain sinne päin yritin kirjottaa :)
Yritän kovasti olla ajattelematta asiaa (vauva-asiaa)...Nyt viimestään kaikki tajus mitä yritin sanoa hehhheheee!
Tulihan se vuoto viimein, luget vähä myöhästytti.
Jopas täällä on puhaltanu suorainen plussahyökyaalto! :D Onnea kovasti kaikille plussanneille ja onnellista odotusta!
Kiitos kovasti kaikista kauniista sanoista ja tsemppauksista joita sain osakseni! :) Ihanaa porukkaa olette. Oikein paljon plussatuulia teille kaikille, jotka ette vielä omaa plussaa ole saaneet.
Majita, todella sydämestäni toivon,ettei sinun tarvitsisi enää plussaa kovin kauan odottaa!
Joku (rizza?) kysyi miten saada sen lämpökäyrän näkyviin. Klikkaa sieltä sivusta " sharing" --> " home page setup" ja se sinun käyräsi osoite on siinä ylhäällä. Sen linkin kopioit tänne, niin muut näkevät käyräsi. Kannattaa tarkistaa myös selaamalla tuota asetussivua alaspäin, että siellä kohdassa " units" lukee celsius eikä fahrenheit. Jos se pitää vaihtaa niin paina sitten " save settings" että jää muistiin. Omaan käyrään pääset takaisin sieltä sivusta " main" --> " front page"
Iloista viikon jatkoa kaikille!
Koralli73 kp1 yk14...
Paarun teksti oli kuin omaani!! Yk 6 on menossa. Tiedän, että muilla on pidempiä yrityksiä, mutta kyllä tämä aika on mulle tosi pitkä. Olen alkanut ajatella, etten saa toista ja sillä selvä. Toki toivon sitä, mutta olen alkanut suunnitella elämää yhden lapsen äitinä.
Korallin vaiheita seurailin erityisesti ja toivoin kovasti plussaa. Viimeisiä käänteitä en löytänyt, mutta oletan että yk 13 ei ollutkaan SE kierto. Olen todella pahoillani ja toivon Koralli, että saat parhaan avun, kun menet gynelle.
Ainakin Caarina oli plussannut =). Paljon, paljon onnea.
Paljon on piinailijoita, onnea teille kaikille. Pahoittelut neganneille.
Olen juonut greippimehua, kun en enää muutakaan keksinyt. Oviksen aika päästiin hyödyntämään vaan kerran, ovispäivänä. Kai se kertakin riittää, jos tarkoitettu on?
On ollut pakko vähentää palstailua, meni viime kierrossa jo ihan hulluksi. Ja tein miehenkin hulluksi. Mielenkiintoista millaiset piinapäivät tällä kertaa tulee. Kaikki mahdolliset oireet on ollut jo aiemmin, en usko että on uusia oireita jäljellä joista voisin kuvitella jotain.
Kävin gynellä. Laittoi lähetteen verikokeeseen, josta näkee ovuloinko ja sanoi että mietitään sitten jatkoa. Gyne otti tosissaan raskautumistoiveeni, luulin että sanoisi, että odota nyt vielä. Meillä on siis esikoinen 12/3, jonka jälkeen ei ole ollut ehkäisyä. Satunnaisia mahdollisuuksia vauvalle on ollut aiemminkin, mutta nyt tikuttelin kuudetta kiertoa. Olen yli kaksi vuotta todella toivonut toista. Piti vielä mieskin lämmitellä ajatukselle pitkän kaavan mukaan, huoh.
Tulipas tätä omaa napaa nyt urakalla...
Plussatuulia kaikille!
AnniHelen@ kp 15/22-? dpo2 yk6
Juuri kun ajattelin sua, olitkin kirjoittamassa samaan aikaan! Iso rutistus sulle ja onnea yk 14:sta... Jaksamisia. Ihana, kun jaksat aina neuvoa muita. Olen haulla törmännyt vastauksiisi =).
AnniHelen@
Kirjoittelin aamupäivästä pitkät pätkät enkä hoksannut kopioida niin tottakai katosi bittiavaruuteen koko tekele! Aarrghh! Otti niin päähän, että en alkanut sitten enää uudelleen kirjoittamaan.
Mutta siis tässä vähän yhteenvetoa. ¿Pitkästä aikaa¿ kirjoittelen. Pari viikkoa tässä on vierähtänyt kun oltiin lomailemassa yms. Tuo kierron alku onkin niin tuskastuttavan hidasta ja tylsää, että eipä siinä ole paljon raportoitavaakaan... :/ Mutta nyt piti taas tulla tänne jännäilemään kun on loppukierto käsillä. Olen kyllä lueskellut kovasti teidän turinoita (nimim. Koukussa).
Plussia olikin paukahdellut ja viimeisimpänä Caarina, Minttusuklaa ja Klematis. Paljon onnea teille kaikille! Voi että ihanaa!
Jotkut olivat testanneet negaa, mutta kuukautiset eivät kuitenkaan olleet vielä alkaneet. Voi kun toivon kovasti, että nega muuttuisi vielä onnenkyyneliksi! Tsemppiä!
Pahoitteluni teille, jotka olette jo toukokuisiin siirtyneet
ON: mulla ei ole toiveet kovin korkealla tässä kierrossa, sillä eipä olla juuri mitään tehty raskauden eteen... Mutta onhan sitä pieni mahdollisuus aina olemassa. Odotellaan ja toivotaan parasta. Meillä tuo esikoinen on taas valvottanut niin kovasti, että ollaan oltu liian väsyneitä. Ei ole kyllä mitään oireitakaan, mitä nyt pari päivää mahaa turvottanut. Mutta onkos se nyt edes mikään raskausoire?
Sain tuossa tietää, että toisenkin veljeni avovaimo odottaa vauvaa. Heille on tulossa helmikuussa ja toiselle veljelleni joulukuussa! Olispa nyt kiva sauma tähän raskautua, niin poksahdeltais sitten parin kuukauden välein :D Joulu-, helmi- ja huhtikuussa. Ja olisi kiva heidän kanssaan istua mahat pyöreinä rivissä ja voivotella raskausvaivoja ;D
Kielo kp 27/28-35 yk2
Kahlasin pinon toisella silmällä läpi ja olihan niitä plussiakin, Onnea kaikille tasapuolisesti.
Ette nyt usko, mitä täällä kävi.
Minähän tein niitä vaaleita plussia jo usemamman, mut ei viiva vahvistunut (nyt kp 38/26). Sitte maanantaina mies sanoi, kun valittelin, ettei kyllä yhtään ole raskautunut olo, että mennään nyt ostamaan vielä testi, jotta saan mielenrauhan. No kappas, tein testin ja ihan puhdas nega!!!
Olin kyllä käynyt vajaa tunti aiemmin vesassa enne testin tekoa, mut pitäiskö sen edes enää vaikuttaa näillä kiertopäivillä?
Mulla on nyt tuolla vielä yks testi ja jos nyt vielä kokeilis huomen aamulla tai pe-aamuna mitä näyttää.
Tää on ihan per.....stä.
Lisäksi muutaman päivänä on vähän tiputelut, ei kyllä housuille asti, mutta pyyhittäessä.
Tuli mieleen, et´tä olisko joku tuulimuna tms. =o(
mam80
Onnittelut plussanneille!
Pitääpä lopettaa tuo buranan käyttäminen. Just aloin tässä miettimään että viimeksi otin buranaa juuri ovulaation takia ku oli alaselässä ni pahaa juimintaa. mut toivottavasti se ei ole vaikuttanut raskautumiseeen.
Tällähetkellä en usko että olisin raskaana! Nännit on kipeä mutta niin oli viime kierrossakin ennen tätiä. katsotaan nyt miten tässä käyy. Nyt väsyttää ihan kamalasti.. Olis ihana mennä nukkumaan...
Mariatar kp 26/28-29
Minttusuklaa ja Klematis, paljon onnea plussasta!
Ja pahoittelut Korallille.
Mam80, oikein paljon haleja ja jaksamista! Pahalta kuulostaa, mutta toivotaan vielä, ettei olis, mitä luulet
Mariattarelle plussatuulia loppuviikolle. Meillä taitaakin olla samat päivät!
Mullakin on nännit kipeet, ja siis rinnat ihan kokonaan, mutta ne on kyllä aina ennen menkkoja yhtä kipeet, että siitä nyt ei vois päätellä muuta, ku että tulossa ovat. No lauantaina pitäis varmaan alkaa. Ja jos ei, niin sitten apteekkiin... toivo nostaa vähän päätään, kaipa jotkut hormonit on alkanu jyllätä tän vauvakuumeen myötä, kun kiertokin on epäsäännöllistyny. No ihan hyvään suuntaan, ku se oikeestaan on vähän lyhentyny, tosin vaan päivän, pari. Mutta tässä jänskätessä päiväkin on jo paljon!
Bee83 kp 26/27-29
Täällähän jyrää oikein kunnon plussa-aalto! Valtavasti onnea teille kaikille! Toivon niin kovin, että mun sunnuntainen nega muuttuisi vielä plussaksi ja pääsisin teidän matkaan odotuspuolelle!
Essi78 kp33/21-50
Eipä juuri uutisia vielä tältä suunnalta... Ei arista rintoja. Vähän tuntuu maha turvonneelta, mutta se nyt on ihan normaalia kierron tässä vaiheessa. Ainoa juttu, mikä saa toivon nousemaan on, että nyt aamulla on tuntunu sellaisia pieniä repäisykipuja alavatsalla oikealla puolella. Samanlaisen muistan ensimmäisestä raskaudestakin, mutta mielestäni se ei näin aikaisin alkanut. Ensimmäinen oire taisi olla se rintojen arkuus silloin...
Täällä on aika paljon kauan (kovin suhteellinen käsite, kun toiselle lyhytkin aika tuntuu pitkältä) odotusta odottaneita. Siksi tuntuukin välillä hölmöltä, kun itsellä on vasta ensimmäinen varsinainen yrityskierto menossa ja omat mietteet ja " ongelmat" tuntuvat itsestä suurilta... Ihan hyvä kuulla monenlaisia tilanteita niin osaa asettaa omat ongelmat oikeaan mittakaavaan. No, olipa sepustus, toivottavasti edes joku ymmärsi mitä yritin tuolla sanoa. ;)
Korallille kovasti tsemppiä uuteen kiertoon ja plussaonnea!
Nyt pitää kyllä miettiä kovasti tekemistä ainakin pariksi päiväksi, että jaksaisi odottaa testin kanssa lauantaihin tai sunnuntaihin, että olisivat menkat edes jonkun päivän myöhässäkin (siis mahdollisesti, ellei olekin pidempi kierto). Pinnaa kaikille muillekin samassa piinavaiheessa oleville! Eikä itselle ainakaan vähiten. ;)
- Salsatar kp 27/27?
Täällähän on todellakin varsinainen plussapuhuri käynyt. Onnea kaikille plussanneille! Toivottavasti saadaan vielä lisää plussia!
Syvimmät pahoitteluni kaikille tädin yllättämille. Kuukausi toisen jälkeen tiedän yhä paremmin miltä se tuntuu. :( Erityisesti Korallin ja Majitan puolesta olen pahoillani. Jaksamista teille!
).( Tultiin sunnuntaina lomilta ja lueskelin heti mitä täällä on tapahtunut. On vaan ollut sen verran huonot fiilikset etten ole mitään kommentoinut. En usko että on tässäkään kierrossa tärpännyt. :( Ihan selkeät merkit tädin tulosta havaittavissa jo: ärtyisyys ja alavatsakivut. Lämmöt laski normaalilämpöön jo perjantaina ja pysyi ainakin pari päivää alhaalla, enkä sitten enää sen jälkeen viitsinyt mittailla. Nyt eilen kuitenkin mittasin ja oli taas 37,1! Mitä ihmettä?! Miksi laski välillä ja nousi takaisin...? Kauhulla luin eilen juttuja Buranan vaikutuksesta. Mulla on ainakin kolmessa yk:ssa ollut paha migreeni juuri ovulaation aikaan ja oon ottanut Buranaa - niin tässäkin kierrossa. Todennäköisen ovulaatiopäivän jälkeisenä yönä otin Buranan ja toisen vielä päivällä kun ensimmäinen ei auttanut. Ei se sitten ihme ettei oo onnistunut. Greippimehua join tässä kierrossa kp 6 lähtien. En kyllä huomannut suurempia vaikutuksia. Ensi kierrossa aloitan heti ekasta kiertopäivästä greippimehun juomisen, josko se vaikuttaisi paremmin. Lisäksi aion höynähtää lopullisesti ja ostan ovistestejä. Kaikki aseet käyttöön siis! :)
Kyllä ihan pienenpieni toivonhiven elää vielä minussa. Kaverilla kuitenkin oli raskausoireena menkkakivut. Sanoi että ihan minä päivänä hyvänsä alkaa menkat, kun on kipuja ollut monta päivää. Eikä niitä menkkoja sitten tullutkaan. :)
T: Annique kp 27/26-29, yk 5
Mulla oli myös menkkakivut raskausoireena ekassa raskaudessa :) Juili ja juili ja ihmettelin, että missäs menkat viipyy. Tein sit testin ja tulikin yllättäen plussa :D
Kielo kp 27/28-35 yk2
Kylläpä kierto lyheni todella, täti tuli yllättäin äsken o_O Noh toukokuisiin mars sillä olihan tämä muutenkin ovuloimaton kierto :)
Onnea plussanneille ja tsemppiä piinaileville :)
Lastwish over and out
Mä täällä vaan pyörin... Tulin tsemppaamaan teitä muita. :)
Pahoittelut tippuneille. :(
Yhdyn muiden kirjoituksiin siitä, että pitkään yrittäneille sen plussan kaikkein mieluiten soisi. Koralli ja Majita nyt ainakin tulee ekana mieleen. Toivon todella, että lääkärissä löytyisi joku apu teille. Tsemppiä ja jaksamisia.
Muillekin, joista tuntuu tie epätoivoiselta, kovasti jaksamisia. On teilläkin " oikeus" surra, kun pientä ei kuulu. Kyllä se teille kaikille joskus osuu kohdalle! AnniHelen@lle ainakin tsemppiä, vielä on paaaljon toivoa! Paaruko se kirjoitteli samanlaisia ajatuksia, myös sinulle iso halaus ja voimia uskoa tulevaan.
Kielo: Mulla on ollut etenkin iltasin maha tosi turvonnu plussauksen jälkeen. Kuvittelen, että kaikki jo huomaa että olen raskaana, kun mahaa ei saa mukamas millään piiloon. ;) Eli toivottavasti se sinullekin olisi raskausoire. Taisit kirjoitella myös, että sinulla esikoisesta menkkakivut olivat oireena? Minulla sama juttu. Tällä kertaa ei ollut niin pahat kivut, mutta varma olin taas että menkat tulee...Mutta kuinkas sitten kävikään...
mam80: No voihan... Ei noin saa käydä. :/ Toivottavasti kaikki vielä kääntyisi parhain päin. Oletko ajatellut vielä testata?
Mariatar: jospa väsymys olisi raskausoire... :) sinulle ja bee83:lle plussatuulia!
Salsatar ja annique elelevät myös jänniä aikoja. Toivottavasti tekin plussaatte!
Ja viimeisimpänä muttei vähäisinpänä; ONNEA KLEMATIS JA MINTTUSUKLAA! :)
Caarina
Koita kestää... Ne on ne ukot tollasia. Niiiin paljon helpommalla pääsis, kun vaan tekis kaiken ite. ;) Ja toivottavasti sulla nyt tämä kierto tuottaa tulosta!
Essille tsemppiä! Kovasti toivon sinulle plussaa!
Caarina jo-melkein-jalat-maassa...