Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**** HUHTIHIPPUSET MA-KE vko32 *******

06.08.2007 |

Aloitetaanpas uusi

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla tuo lisääntynyt valkovuoto tarkoitti raskautta esikoisen kohdalla. :) Toivottavasti sinullakin!! bd

miranda-neiti kp 20/27 yk 6

Vierailija
22/79 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta voi perskule kun jännittää. Välillä oon ihan satavarma että olen raskaana ja samantien sitten ihan toista mieltä. Olin jo melkein äsken testaamassa, mutta MIES SAI MUT PUHUTTUA YMPÄRI, että testaankin vasta huomenna. Sanoi, että jos oot raskaana, niin olet sä sitä vielä huomennakin. Varmaan pelaa itelleen lisäaikaa, että osaa sitten suhtautua tulokseen, oli se sitten mikä tahansa. Viime kerralla meni ihan puihin, kun ilmoitin että olen raskaana. :D

Kirvi: Enhän mä meinaakaan malttaa.... ;) Ja suuren suuret pahoittelut sinulle... :( Katsotaan tulenko perässä toukokuisiin...

Essille tsemppiä! Toivottavasti vuoto kertoisikin raskaudesta... :)

Minime: Voih harmi, että näytti negaa. Missähän ne sinun menkat sitten luuraa...Onko sulla kuin säännöllinen kierto yleensä?

Kaktukselle onnea rouviutumisesta! Mukavaa että häät sujuivat hyvin.

Mariatar: Tosiaan kovin aikasin testasit, voi hyvinkin vielä plussaksi muuttua. Pidän peukkuja.

april, miranda, bee83, myissi (oliko muita...): tsemppiä ja malttia piinaviikolle!

Vielä kaikille tasapuolisesti lykkyä tykö huhtihippusen tekoon! :)

Niin ja kiitos kannustuksesta kaikille. :) Imoittelen huomenna miten kävi... apuuuva...

Caarina kp29/28< yk2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein paljon tsemppiä Essille ja Caarinalle!!! Toivottavasti testiin ilmestyy plussa :)

Mulla saisi olla ovis jo ohi. Paikat alkaa olla vähän kipeänä jokapäiväisestä touhuilusta, kun ovislimat olleet jo kuusi päivää ja plussa ovistestissä jo kolme päivää, huh huh. Jospa huomenaamuna lämmöt olisi jo koholla :)

Plussatuulia kaikille! :)

Rizza kp 22/47

Vierailija
24/79 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yöllä sitä tulee vaan kukuttua...

Vähän tuntuu, etten osaa olla aamulla taaskaan testaamatta. Jos taas halkaisisi sen testin niin saisi siitäkin kaksi kertaa tehtyä. Vieläkään ei kyllä ole oireita, ainakaan mitään selvää... No, aamulla sitten taas uutisia.

Tsemppiä tosiaan nicolelle, beelle, Mariattarelle, Minimelle, Essille ja Caarinalle! Samoissa tunnelmissa ollaan piinailemassa. Muillekin paljon plussia!

Kirville tsemppiä toukokuisiin!

- Salsatar kp 26/27? yk 1

Vierailija
25/79 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testi siis äsken tehty ja ihan selvät kaksi viivaa paukahti... alan olla hiukan sekaisin täällä. :)

caarina rv 4+2 (ihanaa kun saa kirjoittaa noin!)

Vierailija
26/79 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että miten ihanaa, onneksi olkoon Caarina!!! :) Mä olin jo aivan varma, että sulle tulee plussa testiin, ihanaa! Onnellista ja turvallista odotusta!

ON: Mulla on vielä tänäänkin ovulaatiotikussa testiviiva vielä tummempi kuin kontrolliviiva. Tämä on jo neljäs päivä! Kuinka monta päivää tämä ovulaatioaika oikein kestää??? Koko aamun on ollut alavatsa tosi kipeä ja pinkeä. Joka askel sattuu ja onpa kiva olla töissä. Onko tämä nyt tätä ovulaatiokipua vai onko se nyt sitten jo ohi? Liman eritys jatkuu yhä, muttei niin voimakkaana kuin pari päivää sitten.

Rizza 23/47

Vierailija
27/79 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein paljon onnea!

Vierailija
28/79 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... sain viime viikon torstain jälkeen kirjotetut viestit kahlattua läpi. :) Olipas niitä. Moikat kaikille uusille kuumeilijoille ja pahoittelut niille joille täti oli saapunut kylään. Ja tietysti mega suuret onnittelut kaikille plussanneille. :) Niitäkin muutama näytti olevan. Caarinaa jo ehdinkin onnitella ihan erikseen.. Ihana, kun on plussiakin tullut. :)

Mehän oltiin ukkokullan kanssa miehen siskon lapsia ammaamassa torstaista tähän aamuun ja täytyy kyllä sanoa, etten hirveesti oo ehtiny kuumeilemaan. :) Tätiä ei ole vielä näkynyt, mutta nyt kyllä jo kolmatta päivää tuntuu menkkamaista juilintaa mahassa ja selässä, niin että luultavasti se täti siellä pikkuhiljaa on saapumassa. :P Mutta toivotaan nyt vielä parasta, että se pysyis poissa. Lämmöt antaa vielä pientä toivonkipinää, ne kun oli vielä tänä aamuna vähän koholla. Testannut en oo, enkä aio testatakaan ennen kuin jos menkat on oikeesti myöhässä.

Täytyypä tästä lähteä käymään ruokakaupassa, kun kaapit kumisee tyhjyyttään.. Jospa sitä ostais samalla taas greippimehua ens kiertoon. Se kun näytti vaikuttavan niin positiivisesti noihin limoihin. :)

Plussatuulia toivottaen

Khaos kp 30/25-30 dpo 17

Vierailija
29/79 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vain matkaan teille molemmille! Ihania aina nuo plussauutiset. Onnea onnea onnea!!

Mariatar taisi olla se, joka niistä hiivatulehduksista jutteli. Kyllä, tarkoitin niitä suun kautta otettavia pillereitä. Sori, vastaus tulee vähän myöhässä, mutta olen lomaillut ja ollut palstalla todella vähän.

Muutenkin on tullut täällä kuukausipinossa oltua todella vähän. On jotenkin tämä kierto (ja edellinen) olleet tosi vaikeita, kun on plussaamattomuus aiheuttanut sellaista ahdistusta. Ei ole sitten edes jaksanut lueskella pinoa, saati sitten vastailla. Epätoivo meinaa iskeä. Vaikka niitä tarinoita piiiiitkästä plussanodotuksesta ja jopa sen saamattomuudesta kuulee ja tietää ja tuntee, niin ei sitä osaa omalle kohdalleen ajatella. Olin aina luullut, että sitten sitä vaan tulee raskaaksi, kun antaa luvan. Eihän tässä mikään pitkä odotus vielä takana ole, vasta puoli vuotta, mutta silti.... Tuolla Ellien pinossa mua lohduteltiin, että juuri tuo puoli vuotta on sellainen kohta, jossa epätoivo ekan kerran iskee. Kuulemma helpottaa sit, ainakin hetkeksi.. :)) Toivottavasti.

No, mutta eiköhän tämä tästä. On taas piinapäivät menossa, mutta en usko, en toivo. En jaksa pettyä. Sunnuntaina tms pitäisi vuodon alkaa, nyt on menossa kp24. Vaikka kyllähän sitä tietysti itseltäänkin salaa vähän toivoo..... Katsotaan....

Ida, vanha tuttu, oli ainakin jossain päin huhtikuisten pinoa pyörimässä. Terkkuja! :) Olikos sulla pitkän kierron kanssa ongelmia vai väärinkö muistelen lukeneeni?? Mitä kuuluu?

Rizzalle hermoja oviksen kanssa taiteiluun. Kunhan harjoitatte nyt vain rakkautta riittämiin, niin eiköhän siitä hyvä tule. :)

Muita en nyt muista. Sori. Ehkä vielä pääsen perille huhtihippusista! :)

- Paaru kp 24/27-32, yk6

Vierailija
30/79 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Caarinalle, tulihan se plussa! Tsemppiä khaos, vielä ei ole peli menetetty!

Itsellä loppu kyllä toiveet noiden rfsu-testien suhteen. Taas tuli sellainen viivanpaikka ja näyttää että se ilmestyy " kunnolla" vasta just ennenku se 30min tulee täyteen. Lueskelin nimittäin niin paljon kokemuksia noista viivanpaikoista ja aikalailla kaikki taisi olla lopulta negoja. Noh, huomenna testaan noilla vielä sen yhden puolikkaan, kun on jäljellä ja perjantaihin pitäisi sitten odottaa sen aconin testin kanssa. Eihän tässä ovisvuodon perusteella ole, kuin dpo7-9, riippuen onko ovis ollut ennen vai jälkeen vuodon... No, hullulla on hullun huvit (kun liian aikaisin testailee)!

Onkos muuten muilla kokemusta noista rfsu:n testeistä? Itse en muuten todellakaan aio niitä enää ostaa.

- Salsatar kp 26/27?

Vierailija
31/79 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oireita sulla on? Vai onko mitään?

Mariatar84

Vierailija
32/79 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rfsu testeistä. Itse en ole kohdannut noita viivapaikkoja ollenkaan vaikka olen jokusen negan niillä testannut. Mutta todennäköisesti en enään osta niitä itekkään.. jos en ole tässä kierrossa raskaana tilaan ehkä netistä niitä jotain halpoja testejä..

Mariatar kp 25/28-29 yk2

Vierailija
33/79 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vaan sullekin!

Täällä olen vähän pyörinyt, enimmäkseen lueskellut viime aikoina. Olen tavallaan edelleen maalismamma, kun sieltä asti olen tätiä odottanut. Kp:et alkaa olla jossain 50 paikkeilla. Tuskallista.

Toivon kovasti sinulle plussaa, kyllä se elämä välillä aina yllättää iloisestikin :)

Ida

Vierailija
34/79 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea CAARINA, ihana juttu!

Täällä ns. " raskausoireet" on vaihtunut menkkamaisiin oireisiin, eli nyt taas tuntuu että en oo raskaana vaan menkat kohta tulee. On niin menkkamaist jomotusta ja herpeskint tuli aamulla huuleen niin kuin monesti ennen menkkoja.

On tää kyllä mielialojen vuoristorataa..

-Myissi kp 26/30-32-

Vierailija
35/79 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

testeitä että mulla juuri sellainen odottaa tuolla kaapissa. Yhden " haamun" ja kaksi negan oon sellaisella testannut. Ja siis tuo haamu oli nega eli varmaan sitten se viivanpaikka.

Vierailija
36/79 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä, teillähän on jännät paikat! Kyllä se salsatar voi vielä plussaa näyttää, kun ajoissa olet testaillut.

Mariatar: Mulla oireina väsymys (joka päivä pitäny ottaa päikkärit ja iltakymmeneltä olen ollut jo ihan sippi), pientä etomista (lämmin ruoka ei maistu;hedelmämehuja voisin juoda litratolkulla:), mahassa sellasia " venymisiä" (tuntunut esim. aivastaessa) ja olikohan muita...Noh nyt eilen ja varsinkin tänään aamulla satavarma tunne siitä että on raskaana. Noita muita oireita on ollut jo viikon ajan mutta pistin ne flunssan piikkiin. :) Sullakin alkaa olla jännät paikat! Toivon sinullekin kovasti plussaa...*peukuttaa*

Paaru: Toivottavasti sinullekin pieni ihme pian suodaan...Ehkä se olisi juuri tämä kierto. Sinnekin peukutukset. :)

kiitoksia kaikille onnitteluista! Käyn kyllä täällä vielä kurkkimassa teidän muiden tilanteita... Enkä tiedä uskaltaudunko vielä itekään tuonne odotuspuolelle...

Caarina EI kp30/28 vaan rv 4+2 (ihan hassua kun noita viikkoja on noin vähän, viimeks en edes tässä vaiheessa vielä tiennyt...:)

Vierailija
37/79 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuskelen täällä kotona, ja ukkeli on töissä. Mitähän sitä keksis, että aika kuluis... Lähinnä oikeestaan enemmän kuin työpäivän kulumista, odotan koko tulevan loppuviikon piinan loppumista ;) Ollako vaiko eikö olla.

Salsatar, kyllähän se voi plussa tulla, kunhan pari päivää odottelee.

Vierailija
38/79 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia tsemppauksesta! =)

Sitä on vaan niin malttamaton, heti kun aloitti varsinaisen yrityksen. Niinkuin monella niin se tunne tulee vaan, että kaikki tänne heti ;). Varsinkin kun on niin pitkään tässä ollut sellaisella fiiliksellä, että uusi vauva olisi tervetullut pienelläkin ikäerolla...

Mutta nyt miehen kanssa saunomaan, kun poitsu on päikkäreillä. Päivällä on ainut mahdollisuus saunoa miehen kanssa kahdestaan :).

- Salsatar kp 26/27?

ps. katsotaan jos saisin laitettua kuvan tämänaamuisesta testistä jonnekin nähtäville niin voitte kommentoida sitten...

Vierailija
39/79 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtavasti onnea Caarinalle! :)

Olen ollut tänään taas ihan varma että menkat alkaa minä hetkenä hyvänsä, mutta vielä ei oo kuitenkaan alkanut. Aamulla olin näkevinäni vessapaperissa aavistuksen punaista. En aio tehdä uusia testejä vielä, aikaisintaan sunnuntaina, jos silloin on enää aihetta. Edellinen nega-testihän tuli tehtyä viime viikon sunnuntaina.

Essi78 kp32/21-50

Vierailija
40/79 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tänään on ollut ovulaatio, mulla alkaa meinaan jo hermot loppua.Tänään ei tosin ole tullut enää onneksi limoja niin paljon, joten ehkäpä jo lämmöt olisi koholla huomenna.

Pinna on todellllla kireällä. Mies niin autuaasti lupasi viime viikolla, että hän siivoaa viikonloppuna. Olen tässä odotellut koko viikonlopun ja nyt meni sitten hermot ja tartuin imuriin. Meillä on kaksi koiraa, joten alkaa jo hiekkaa kertymään siihen malliin lattialle ja itse olen niin siisteyden perikuva, että jo melkein sydämestä ottaa, kun koti pääsee tähän kuntoon.

Alavatsalla on ollut tuntemuksia koko päivän, joten oletettavasti nyt olisi sitten se ovulaatio tapahtunut. Mitään muuta tuntemusta ei tällä hetkellä olekaan, kun kiukkuinen olo ;) Pysy täti kahden viikon päästä poissa...

Rizza kp 23/47(Nyt tulee tosi olemaan lyhyempi kierto)