Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Miten ihmiset aina valittavat, ettei ole tarpeeksi säilytystilaa?
05.08.2007 |
Kertokaahan mitä te niissä kaapeissa oikein säilytätte, kun tila ei riitä.
Meillä kaksi aikuista ja kolme lasta. Asunto 4h ja k. Tilaa tarvittaisiin kyllä muuten, mutta säilytystilaa on ihan riittävästi. Itse asiassa vähempikin riittäisi.
Kommentit (22)
jossa ei ainuttakaan säilytyskaappia keittiön kaapistoja lukuunottamatta. Eteiseen on ostettu vaatteille kaksi kaappia Ikeasta ja makuuhuoneessa on myös kaksi kaappia Ikeasta. Enempää ei mahdu.
Liinavaatteita säilytetään olohuoneen kaapistoissa, eihän sitä kukaan vieraistamme tiedä!
Kyllä ahdasta tulee, ei voi mitään... Niin, ja kolme henkeä meidän taloudessa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Itse en edes kuulu niihin jotka säilyttää vuodesta toiseen esim. vanhoja astioita, joita ei kuitenkaan tule pahemmin käytettyä.
Kun asuttiin kaksiossa, ei sitä tilaa ollut, ei keittiössä astioille, eikä vaatteillekaan pahemmin. Meitä oli silloin 2+1. Muutettiin kolmioon ja syntyi yksi lapsi lisää. Keittiöstä jo löytyi tilaa, mikä oli ihanaa, mutta vaatteille ei vieläkään kunnolla.
Vasta neljään huoneeseen muutettuamme, tilaa oli niin että ei tarvinnut valittaa.
Nyt asutaan omakotitalossa, mikä ollaan itse suunniteltu, ja voit olla varma että kaappitilaa on.