Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ruokaresepteissä yleensä lukee nykyisin margariini

Vierailija
05.08.2007 |

Kai niissä voi käyttää myös voita? Mielestäni ennen resepteissä luki pelkästään voi tai " voita tai margariinia" , mutta nykyisin useimmiten pelkkä margariini. Onko voissa jotain olennaista eroa sitten?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän