Olen 22v satanisti. Haluatko kysyä jotain?
Olen 22-vuotias satanisti. Minulla on 2 lasta (1v 8kk ja 3v) ja opiskelen yliopistossa.
Haluatko kysyä jotain?
Ja olen satanaisti, en saatananpalvoja. Älkää sekoittako termejä!
Kommentit (74)
Oikea satanisti ei kutsu itseään satanistiksi. Enkä selitä edes miksi. Kyllä sinun pitäisi se tietää.
Kysyisin sinulta arvon ihminen, mihin ihmeeseen olet hävittänyt elämän voimaannuttavin tunteen, rakkauden? Sen joka synnyttää uutta, hoivaa, antaa, rakentaa maailmaa jne. Voisitko myös perustella?
Vierailija kirjoitti:
Ketju on vuodelta 2012
Sinä olet vuodelta 1990.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs tämä maailma on sairas.
Tullaan kaikki haukkumaan toista ihmistä tämän uskonnon takia koska itse kuuluu "hyvään" uskontoon ja sitten ollaan taas niin pyhimyksiä sunnuntaikirkossa kun pääsee tiputtamaan kirstuun kolikon.
Menkää itseenne.
Itse en kuulu mihinkään uskontoon.
Eikä se kristinuskokaan mikään puhdas ja veretön uskonto ole.
Hyvänä esimerkkinä on nuo ristiretket joissaihmisiä käännytettiin kyseiseen humpuukiin miekan ja Kirveen kanssa.
Jos ei kääntynyt kristinuskoon, niin ei muuta kuin pää seipääseen.Itse asiassa tämä "oikea ja hyvä" uskonto on tappanut enemmän ihmisiä kuin saatananpalvojat joten eikö tästä voisi saada sen päätelmän että kristinusko on paha?
Mielestäni uskonto on vain lohduke ajalta jolloin ihmisen tieto maailmasta oli mitätön.
Tuo on minun näkemys uskonnosta eikä minua kiinnosta kuunnella kun kukkahattutäti tulee selittämään minulle huonosta kasvatuksesta ja armahduksesta joten säästäkää minut kyseisiltä paskamyrskyiltä ja menkää vaikka vessaan, pyyhkikää perseenne 3 kertaa ja rukoilkaa isä meidän niin jumala armahtaa teidät kaikelta.
No ehkä siksi että satanismi nyt on sairasta, ihme hippi.
Mitä mieltä olet Azazelin tähden veljeskunnan ja esim. Johannes Nefastoksen ajatuksista? Suosikki black metal-bändisi?
Satanistit eivät usko jumalaan eikä saatanaan. Nimi on harhaanjohtava
Ei väliä. Helvetti on valitettavasti paikkasi, ellet tee parannusta.
Vierailija kirjoitti:
ajaa ihmisen satanismin/saatananpalvonnan pariin? Tuntuu niin vieraalta ajatukselta, että sitä on todella vaikea ymmärtää.
Itse uskon Jeesukseen, olen kotoisen ihan tavisluterilaisesta, ei niin uskonnollisesta kodista, mutta olen pikkuhiljaa löytänyt henkisen kodin kristittynä.
Joitakin juttuja on vaikea uskoa ja ymmärtää, kun en ole itse kuin kerran yliluonnollista kokenut, ja se oli Pyhän Hengen kosketus, kuin ihana pehmeä silitys jonka jälkeen melkein liitelin pari tuntia. Jonkun mielestä itsesuggestiota, mutta minusta se oli Jumalan läsnäolo, mikä vaikutti. Olen joiltakin uskovilta kuullut pahojen henkien ilmestymisistä, niin todellakin haluaisin pysyä niistä kaukana, enkä ainakaan kääntyisi hädässä saatanan puoleen... En tiedä, minulle nuo henkimaailman asiat ovat todellisia, joten ajattelen ettei niillä kannata alkaa leikkimään. Ymmärrän sen, että saatanpalvojat saavat jonkinlaista voimantunnetta saatanalta, mutta onko se sitten sen arvoista?
Jos itse olen ahdistunut, enkä jaksa rukoilla, saatan vain huokaista hiljaa ajatuksissani "Jeesus auta", joskus rukoilen Isä Meidän rukousta, joka on missä vaan tilanteessa hyvä rukous. -Vinkkinä niille jotka lukevat tätä ketjua ja hakevat vastauksia ongelmiinsa.
Usein ne ilmestyvät pelottelemaan vasta uskoontulleita, tai kristinuskosta kiinnostuneita. Ajanmittaan ne häviävät. Jeesus on heihin nähden ylivertainen vastus.
Vierailija kirjoitti:
Oletko sitä mieltä että Anton LaVeyn opetukset ovat järkeviä?
Anton laVey itki kuolinvuoteellaan elämäänsä ja tehtyjä vääryksiä.
Satanist A. Lavey cries for God's help on his death bed !!!WTF!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sitä mieltä että Anton LaVeyn opetukset ovat järkeviä?
Anton laVey itki kuolinvuoteellaan elämäänsä ja tehtyjä vääryksiä.
Satanist A. Lavey cries for God's help on his death bed !!!WTF!!!
Tässä video saatanisti nainen tuli pelastetuksi koska lavey pelkäsi ja aneli armoa kuolinvuoteellaan.
as Anton slips away into hell..his last words are begging God ..please don't let me go there..please let me live to repent..Oh Save me .
Monet palstalaiset eivät tiedä että tämän satanismi ateisti snobeilun lisäksi on aivan oikeaa karmivaa saatananpalvontaa. Ei mitään teinipelleilyä siis. Tutkikaa, vaikka Bohemian grove paikan taistoja ja niin ei maailma näytäkkään enään olevan niin yksinkertainen paikka.
moi kysyisin että mistä löytäisin satanismin ssäännöt?