Olen 22v satanisti. Haluatko kysyä jotain?
Olen 22-vuotias satanisti. Minulla on 2 lasta (1v 8kk ja 3v) ja opiskelen yliopistossa.
Haluatko kysyä jotain?
Ja olen satanaisti, en saatananpalvoja. Älkää sekoittako termejä!
Kommentit (74)
Kunnon satanistihan uhraa lapsensa
Sekin on yksi riitti./_\
Mika
Se voi - ja usein onkin - maagista uhraamista.
Tais AP:n satanismi loppua aika lyhyeen. : -----DDDDDDD
Yleensä tommoiset kaudet tulee teini-iässä mut jotkut sit kai kehittyy vähän hitaammin.
Hei,
kertoisitko jonkin rituaalin suorittamisesta, mahdollisimman yksityiskohtaisesti. Entä miten myydään sielu saatanalle, symbolisesti siis (käsittääkseni)...
eikö siis satanismi liity mitenkään saatanaan? miten maailma on syntynyt satanismin mukaan, tai siis miten ajattelet sen olevan? uskotko, että sinut palkitaan hyvistä teoista? onko muut perheen jäsenesi satanisteja? miten suhtautuvat siihen?
Lienen sitten perkeleisti kun manasin sitä niin kovasti kun astiat meni töissä ylösalaisin tarjottimineen...juuh ja kukaan ei olt kuuntelemassa paitsi ehkä yks italialainen ja saattoi oppia uuden sanan JOS kuuli heh...
Kylläpäs tämä maailma on sairas.
Tullaan kaikki haukkumaan toista ihmistä tämän uskonnon takia koska itse kuuluu "hyvään" uskontoon ja sitten ollaan taas niin pyhimyksiä sunnuntaikirkossa kun pääsee tiputtamaan kirstuun kolikon.
Menkää itseenne.
Itse en kuulu mihinkään uskontoon.
Eikä se kristinuskokaan mikään puhdas ja veretön uskonto ole.
Hyvänä esimerkkinä on nuo ristiretket joissaihmisiä käännytettiin kyseiseen humpuukiin miekan ja Kirveen kanssa.
Jos ei kääntynyt kristinuskoon, niin ei muuta kuin pää seipääseen.
Itse asiassa tämä "oikea ja hyvä" uskonto on tappanut enemmän ihmisiä kuin saatananpalvojat joten eikö tästä voisi saada sen päätelmän että kristinusko on paha?
Mielestäni uskonto on vain lohduke ajalta jolloin ihmisen tieto maailmasta oli mitätön.
Tuo on minun näkemys uskonnosta eikä minua kiinnosta kuunnella kun kukkahattutäti tulee selittämään minulle huonosta kasvatuksesta ja armahduksesta joten säästäkää minut kyseisiltä paskamyrskyiltä ja menkää vaikka vessaan, pyyhkikää perseenne 3 kertaa ja rukoilkaa isä meidän niin jumala armahtaa teidät kaikelta.
Bläg Medal!
Oikeasti: Satanisti = Teatraalinen Ateisti. Saatananpalvoja = Pikkupoika.
Itsekkin satanismiin kallellaan päin oleva ateisti.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2012 klo 17:25"]Olen 22-vuotias satanisti. Minulla on 2 lasta (1v 8kk ja 3v) ja opiskelen yliopistossa.
Haluatko kysyä jotain?
Ja olen satanaisti, en saatananpalvoja. Älkää sekoittako termejä!
[/quote]
666
Kuka on lempparisi Spice Girlsistä?
Mitä mieltä olet satanistina ulkomaanavustuksista ja pakolaisista?
Oletko yh? Miksi?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2012 klo 19:15"]ajaa ihmisen satanismin/saatananpalvonnan pariin? Tuntuu niin vieraalta ajatukselta, että sitä on todella vaikea ymmärtää.
Itse uskon Jeesukseen, olen kotoisen ihan tavisluterilaisesta, ei niin uskonnollisesta kodista, mutta olen pikkuhiljaa löytänyt henkisen kodin kristittynä.
Joitakin juttuja on vaikea uskoa ja ymmärtää, kun en ole itse kuin kerran yliluonnollista kokenut, ja se oli Pyhän Hengen kosketus, kuin ihana pehmeä silitys jonka jälkeen melkein liitelin pari tuntia. Jonkun mielestä itsesuggestiota, mutta minusta se oli Jumalan läsnäolo, mikä vaikutti. Olen joiltakin uskovilta kuullut pahojen henkien ilmestymisistä, niin todellakin haluaisin pysyä niistä kaukana, enkä ainakaan kääntyisi hädässä saatanan puoleen... En tiedä, minulle nuo henkimaailman asiat ovat todellisia, joten ajattelen ettei niillä kannata alkaa leikkimään. Ymmärrän sen, että saatanpalvojat saavat jonkinlaista voimantunnetta saatanalta, mutta onko se sitten sen arvoista?
Jos itse olen ahdistunut, enkä jaksa rukoilla, saatan vain huokaista hiljaa ajatuksissani "Jeesus auta", joskus rukoilen Isä Meidän rukousta, joka on missä vaan tilanteessa hyvä rukous. -Vinkkinä niille jotka lukevat tätä ketjua ja hakevat vastauksia ongelmiinsa.
[/quote]
Mikä ajaa ihmisen Jeesukseen uskovaksi kristityksi?