Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä " tarttui mukaan" synnytyssairaalasta?

Vierailija
02.08.2007 |

Nyt kun lehdissä kovasti puhutaan baareista varastelusta, niin ajattelin kysyä tällaisesta, ainakin meidän tuttavapiirissä tosi yleisestä asiasta. Eli mitä kaikkea omit synnäriltä mukaasi?

Meidän mukaan ei mitään kovin kummoista lähtenyt, vaippoja muutama paketti sekä pari tuttia ja pulloa.

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän on sairaalan määrärahojen laita? Helpottaakohan niiden hankintoja se, että ne joutuvat aina vain uudelleen ostamaan samat peruskamat?

Ajatelkaa nyt hiukan!

En ole ottanut mukaan muuta kuin lapseni, 3 krt. Eikä ole edes tullut mieleeni, että joku haluaa varastaa niitä yhteisessä käytössä olevia, verovaroilla hankittuja tavaroita. Uskomatonta!

Vierailija
22/88 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä ainakin sain, ja vielä viitisen isoa sidettä öitä varten, kun jälkivuoto oli vielä kotiuttamis tarkistuksessa aika runsasta. Kysyin että saanko ottaa parit alkkarit kotiin ja siteitä yöksi, kun ne tuntuu pitävän siteen ja vuodon paikallaan tosi hyvin. Lääkäri oli hyvillään kun kysyin ja hymyillen jopa haki minulle ne mitä pyysin. " Ole hyvä" ja nätti hymy päälle.

Ja peräpukamasalvaa sain lääkäriltä aamukierrolla, ja rautalääkkeitä että saadaan mun hb ylös, joka oli ollut koko raskauden ihan olematon.

Ja sen Libero-kassinhan nyt saa kaikki.

Mutta ei olisi tullut mieleenikään varastaa. Ei ikinä!!

Mähän olin ollut synnyttämässä, minusta oli tullut äiti!!

Alkaako teidän ura äitinä varastamalla yhteiskunnalta tavaroita??

Mitä te aiotte tulevaisuudessa opettaa lapsillenne??

Uskomatonta touhua!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnäriltä vesihanojakin mukaan ... nehän on rahan arvoista tavaraa!

Tosi noloa tommoinen varastelu!

Vierailija
24/88 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Täällä ihmiset myös varasti muilta potilailta, tai ainakin multa. Mulla oli monta päivää synnytyksen jälkeen huono-olo, enkä pystynyt syömään juuri mitään. Kylmä appelsiinimehu auttoi tähän ja mulla oli sitä jääkkaapissa oma tölkki, missä oli myös nimeni, mutta silti sitä vaan jotkut sitä joivat..

Minulle ei kyllä tullut mieleenikään että osaston jääkaapissa (TAYSissa siinä käytävällä) olisi kenenkään omia juomia tai ruokia. Joten ihan hyvin olisin voinut vahingossa kaataa mehua itselleni, ellei purkin joka sivulla olisi lukenut kissankokoisin kirjaimin ÄLÄ OTA, XXX:N OMA.

No täällä oli jääkaapin ovessa lappu, jossa sanottiin että potilaat voivat säilyttää siellä omia ruokiaan ja en ollut ainoa jolla oli omaa ruokaa kaapissa. Sairaalan kaikki mehut olivat eri merkkiä kuin oma mehuni ja jos siitä ei huomaa sen olevan jonkun oma mehu, tölkissä luki vielä nimeni, ehkä se juotiin, koska mehu oli parempaa ja kalliimpaa kuin sairaalan mehut.

Vierailija
25/88 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajat sanoivat että hyvä että ovat rumia näitä ole vielä yhtään varastettu. Jos olisivat sieviä lähtisivät heti :)

Kuka tunnustaa vieneensä kotiin Oysin ihanan lakanakangas mammamekon ; )

Vierailija
26/88 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en varastanut mitään vaikka sain meidän minikokoiselle vauvalle ihan uusia paitoja ynm.

Vierailija
27/88 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaippoja, niitä pyyhkeitä joilla vauvan peppua pyyhittiin, desiaine, vauvalle alustoja, jonkun mamman pesuaine kylppäristä,,heh heh, kai siinä nyt vastinetta kahden viikon (vitun ) sairaala maksuille...

Vierailija
28/88 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäisiin edes joskus eroon niistä. Ovat ainakin 30v. vanhoja.

Nyt kaikki Oysiin synnyttämään menivät ottakaa kotiin lähtiessä mekko mukaan.

Vierailija
29/88 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksen jälkeen ei paljon farkkuja päälle kiskota. Toivottavasti säilyvät vielä pitkään. Ei älkää niitä viekö.

Vierailija
30/88 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli sitä verta mulla ainakin niin paljon, että vaik oli sairaalan vaippa ja verkkopöksyt, niin ei alkuun kotonakaan riittäny.

Eli siis vauvan lisäks mukaan lähti päällä olevat verkkopöksyt, en olis pystyny omiani laittamaan päälle, mutta mieleenkään ei olis tullu ottaa edes yhtä vaippaa mukaan.

Vierailija
31/88 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka jollain voi olla noin alhainen moraali. ja laittaa vauvan päälle varastettua tavaraa!

Vierailija
32/88 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta se olikin siksi ettei oltu älytty ottaa myssyä mukaan siihen sairaalakassiin.. Sitten kätilö sanoi että viekää vaan, ettei vauva vilustu.. Tarjouduin sen maksamaan..

Vierailija
33/88 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku kehtaa varastaa esim. niitä vaatteita sieltä!!!

Ihan tuli paha mieli! En voi sanoin kuvailla sitä tunnetta mikä teistä varastelijoista tuli, enkä keksi tarpeeksi loukkaavaa ja alhaista sanaa jota teistä varastelijoista käyttäisin.

Toivon että parannutte tuosta sairaasta tavasta ja jos joskus teille vielä lapsia suodaan, niin olisipa mahdollista, että saisitte itse kärsiä tyhmistä teoistanne ja vauva käärittäisiin vaikka muovipussiin..kun vaatteita ei annettaisi tai varmaan joku varastaisi senkin, voihan sitä käyttää esimerkiksi kauppakassina. Tallennan ja tulostan nämä viestit ja laitan eteenpäin synnytys osastoille, tietävät ainakin sitten minkälaista porukkaa siellä liikkuu ja halutessaan tutkivat viestejä tarkemmin.

Vierailija
34/88 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut synnärillä itse 10 kertaa ja joka kerta on lähtenyt mukaan vain se ikioma vauva:) Saadut kukat ja ostetut lehditkon olen jättänyt muiden iloksi...kortit toki olen ottanut noista kukkakimpuista talteen:)

Onneksi on sen verran kehittynyt omatunto että tuollaista varastelua ei ole koskaan edes käynyt mielessä!!

Vierailija
35/88 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otin sairaalasta mukaan verkkoalushousut, kun ne oli jo valmiiksi päällä ja muutaman ison siteen. Särkylääkettä ja vauvan silmätipat annettiin mukaan.

Vauva oli koko ajan hoidossa lastenosastolla, niin lahjoitin sinne kasan vauvanvaatteita, jotka olisivat olleet jo liian pieniä meidän neidille. nekin on varmaan jo joku ehtinyt sieltä varastaa..

Täällä ihmiset myös varasti muilta potilailta, tai ainakin multa. Mulla oli monta päivää synnytyksen jälkeen huono-olo, enkä pystynyt syömään juuri mitään. Kylmä appelsiinimehu auttoi tähän ja mulla oli sitä jääkkaapissa oma tölkki, missä oli myös nimeni, mutta silti sitä vaan jotkut sitä joivat..

Kirjastoihinhan tuli varashälyttimet, kun niistä pöllittiin niin paljon tavaraa, ehkä sairaaloihin pitäisi myös hankkia ne.

Vierailija
36/88 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh

Vierailija
37/88 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" pelastusrenkaita" , joiden päällä on epparihaavan kanssa parempi istua, kun ne kaikki on aikoja sitten varastettu! Herranjumala sentään, ajattelin. Onko törkeämpää tekoa kuin pölliä tuollainen kapistus, kun yksi ihminen ei sitä tarvitse kuitenkaan kovin kauaa, mutta synnärillä sillä olisi käyttöä joka päivä.

Hävetkää siis hullut ämmät, jotka pöllitte tavaroita julkisista paikoista! Eikö teillä ole mitään moraalia?

Vierailija
38/88 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sietäisi hävetä.

t. eräs jolla on varaa ostaa edes omat tarvikkeensa

Vierailija
39/88 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minulle ei kyllä tullut mieleenikään että osaston jääkaapissa (TAYSissa siinä käytävällä) olisi kenenkään omia juomia tai ruokia. Joten ihan hyvin olisin voinut vahingossa kaataa mehua itselleni, ellei purkin joka sivulla olisi lukenut kissankokoisin kirjaimin ÄLÄ OTA, XXX:N OMA.

Vierailija
40/88 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääpä kun nukutte kauniita unia varastetuissa liinavaatteissa, että kuinka monta vainajaa on mahtanut maata samoilla lakanoilla, kenties suusta vatsansisällöt pulputen ja suoli lakanalle somasti tyhjentyen, sappinesteen valuessa samalla vihreänä norona suupielestä kohti valkoista lakanaa... jolla sinä nyt naamallasi nukut. Kauniita unia!