Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä " tarttui mukaan" synnytyssairaalasta?

Vierailija
02.08.2007 |

Nyt kun lehdissä kovasti puhutaan baareista varastelusta, niin ajattelin kysyä tällaisesta, ainakin meidän tuttavapiirissä tosi yleisestä asiasta. Eli mitä kaikkea omit synnäriltä mukaasi?

Meidän mukaan ei mitään kovin kummoista lähtenyt, vaippoja muutama paketti sekä pari tuttia ja pulloa.

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki olisivat varkaita, julkinen terveydenhuolto olisi jo kaatunut mahdottomuuteensa. Onneksi on meitä rehellisiäkin.. Ja vielä suurin osa ;)

Vierailija
82/88 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja banaani matkaevääksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieni purkki Ceridalia (kätilö antoi) ja side, joka oli housuissa. En voi käsittää, kuka VARASTAA sairaalasta!

Vierailija
84/88 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoi kuulleensa, että niitä paljon varastetaan. Oli sitten kerran tunnistanut kaupassa vauvalla olleet sukat ja maininnut tästä äidille. Äiti oli vastannut: nämä on s a a t u sairaalasta. Ehkä joku on oikeasti niin tyhmä, että luulee sairaalan lahjoittavan vaatteita...

Vierailija
85/88 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoista synnyttäessä lähti mukaan parit velkkokalsarit. Menivät sairaalassakin roskiin käytön jälkeen. Miksi en olisi ottanut niitä mukaan kotiin? Sektiohaavan kanssa ne oli ihan ykköset.

Toisen lapsen kanssa lähti mukaan yhdet alushousut. Johtuen siitä, että sairaalaan tullessani mulla oli jalassa stringit. En muistanut miehelle sanoa, kun meitä tuli hakemaan kotiin, että ottaa mukaan alushousut, joihin siteen saa pysymään.

Vierailija
86/88 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin mua ottaa päähän ja vituttaa noiden villasukkien varastaminen, opetelkaa ääliöt itse kutomaan sukkia niin ei tarvi varastaa ( netistä kyllä löytyy ohjeet kun siellä luuhaatte muutenkin).

Ja taas saadaan verorahoilla kustantaa tämä varastelu ja sitten odotetaan et pitäisi nostaa kaikenmaailman yh-korotuksia, lapsilisiä jne.

Mulla on itselläni kaksi pientä lasta ja ei tulis mieleenkään synnäriltä varastaa, vein mukanani peräpukamarasvan, nenätipat ja tutin, mutta ne kaikki annettiin omaksi.

Vierailija
87/88 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidit ottavat mukaansa kaikki tarvitsemansa vaatteet. Yöpaidat ja vauvan vaatteet olisi helppo pakata sairaalakassiin, ja varastelu vähenisi merkittävästi. Vauvanvaatteet kun saa muutenkin ilmaiseksi (äitiyspakkauksessa), niin miksi ihmeessa niitä pitää vielä lisää varastaa.

Vierailija
88/88 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viedä mukanaan mitään mitä nimenomaan ei ole annettu. Toikin yksi vähäjärkinen oikein kehuskeli jemmanneensa pikkuhiljaa vaippoja, siis suunnitelmallisesti varasti niitä. Varmaan oli huima säästö, että kantsii tehdä tuollaista noin alhaista. Itse sain kaksoset sektiolla, mukaan lähti vain vauvat ja 2 Liberokassia. Edes verkkopöksyjä en tarvinnut, pärjäsin omillani enkä muutenkaan halua käyttää mitään niin järkyttävää.