Hitti kun oli V-mäinen myyjä tänään Seppälässä!!!!
Kiertelin katselemassa vaatteita ja sinä aikana kassalla kävi viisiasiakasta. Kenellekään ei myynyt sillä euron kupongilla mitään ja kohteli ja puhutteli asiakkaita tosi törkeästi!! Eipä tarvi tuossakaan liikkeessä enää asioida..itse lähdin pois aikani kuunneltuani, enkä ostanut mitään:/
Joku oli kuulemma ostanut jo alakerran kassalta jotain alennuskupongilla ja infonnut heti yläkerran kassaa, ettei myy mitään enää sillä eurolla. Joku oli kuulemma eilen jo käynyt kupongilla ostamassa ja myyjä sanoi muistavansa kasvot hyvin..just..ja kolmella muulla oli kuulemma vääränlainen kuponki ( ?? ) Sillä oli oikeanlaisesta kuva kassalla, joka oli kyllä eriilainen kuin esim minun oma, vaikka olin omani ihan sieltä Seppälän sivuilta tulostanut. Jollakin oli kuulemma kopioitu ja se ei käy ja jollakin tulostettu mustavalkoisena ja se ei käynyt jne...yhtä vanhaa pappaakin kehtasi nöyryyttä, kun kuponki oli muka vääränlainen ja siinä ei näkynyt tarpeeksi selkeästi, joku harmaa reunus jne...
Siis oikeesti tosi törkeää käytöstä myyjältä!! Mitä se tuolla voittaa?? Oikein noita-akka kassan takana ja sai monelle aiheutettua varmasti pahan mielen..
Kommentit (42)
olen ollut lomalla ja ihan pihalla..
http: //www. stockmann. fi/portal/sites/seppala/suomeksi/palaute/seppala_-_asiakaspalaute_-_muu_palaute/
Kaikki huonoa asiakaspalvelua saaneet tai muuten kampanjaan suivaantuneet, tänne kannattaa antaa palautetta.
mikä siinä nyt oli niin huonoa käytöstä? Myyjä teki työtään, ja varmasti ohjeiden mukaan jotka sille oli annettu. Ehkä hänelle oli sanottu tietyt kriteerit miltä kuponki piti näyttää tms. ja noudatti sitten kirjaimellisesti ohjeita.
Minä ainakin ymmärrän hyvin jos lapussa lukee 1/asiakas. Ja nää jotkut pahimmat höyryää monta päivää joka eri Seppälässä kymmenien kuponkien kanssa?!? hullua minusta.
Se on väärinkäytöstä ja ymmärrän että myyjät ovat siitä suivaantuneet.
Itse käytin vain yhden kupongin, niinkun taisi olla alkuperäinen tarkoituskin. :)
mulla sattui asialliset myyjät Oulussa, kun pari kuponkia käytin, mutta aikaisemmin oli sellainen huonoihoinen vaaleahko nainen, joka meinas räjäyttää pääni ääliömäisellä " asiakaspalvelullaan" .
Vai vielä väärin tulostettuja kuponkeja ja tottakai mv-tuloste pitää käydä, Jotain Rajaa! Palautetta menemään, niin laittavat ne ylimieliset myyjät ojennukseen. (suurin osa Seppälöissä on kyllä mukavia myyjiä )
tullintorilta ostin 2 tuotetta (minä ja reilu 2v lapsi) ja pirkkalasta 3 (minä ja 1v ja 2v), hyvä palvelu :)
joka ensin otti kupongin, nakkasi sen jonnekin ja sitten alko kohta kyseleen että missä se euron lappu. Muutenkin niin hapan että hirvitti.
Nyt kaikki palautetta antamaan vaan:)
Ja on eria asia sanoa asiasta ystävällisesti, kuin suoraan sanottuna hyökätä asiakkaan kimmpuun ja haukkua kaikkien kuullen. Asiasta voi sanoa niin monella tavalla, mutta se mikä on ehdottoman väärin on myyjien kesken nimitellä asiakkaita ja vielä niin, että muut asiakkaat kuulee sekä asiakkaiden nolaaminen rumasti ja röyhkeästi kaikkien kuullen.
Juu lukihan kupongissa tosin että yksi per asiakas, mutta täytyihän heidän tietää että käy niin kuin kävi. Järkevämpää olisi ollut lähettää vaikka yksi kuponki joka kotiin. Tosin tämä kamppanja oli vissiin nimenomaan nettiasiakkaita varten.
Vierailija:
mikä siinä nyt oli niin huonoa käytöstä? Myyjä teki työtään, ja varmasti ohjeiden mukaan jotka sille oli annettu. Ehkä hänelle oli sanottu tietyt kriteerit miltä kuponki piti näyttää tms. ja noudatti sitten kirjaimellisesti ohjeita.Minä ainakin ymmärrän hyvin jos lapussa lukee 1/asiakas. Ja nää jotkut pahimmat höyryää monta päivää joka eri Seppälässä kymmenien kuponkien kanssa?!? hullua minusta.
Se on väärinkäytöstä ja ymmärrän että myyjät ovat siitä suivaantuneet.
Itse käytin vain yhden kupongin, niinkun taisi olla alkuperäinen tarkoituskin. :)
Aina löytyy näitä väärinkäyttäjiä, jotka oikeastaan pilaavat sitten kaikkein muiden maineen. Ja kun kaupassa asiasta huomautetaan, niin tullaan tänne vinkumaan huonosta palvelusta. Sama juttu kuin eräällä autoliikkeellä oli tarjous, että koeajon yhteydessä saa ilmaisen risteilyn. No, eikös siitä alettu marista, että kun se käy vain viikolla ja hytti on vain C-luokkaa ja vinkuvinkuvinku...
oli ainoita huonosti käyttäytyviä ainakin, mitä itse näin. Toki varmasti on rumastikin väärinkäytetty kuponkeja jne, mutta se oli mielestäni ihan Seppälän oma moka, eikä se voi asiakkaita oikein siitä syyttää.
Jos nettiin laittaa jonkun kupongin, niin on selvää, että sitä pystyy sieltä tulostamaan useamman kappaleen jne. Ja jos lukee, että yksi per asiakas, niin kyllä periaatteessa lapsetkin on yhtälailla asiakkaita ja oikeutettuja käyttämään yhden kupongin myöskin. Ja jos Seppälöitä sattuu olemaan useampi omassa kaupungissaan, niin miksei niissä kaikissa voisi käyttää hyväksi tuon tarjouksen jne.
Lindexikllä ka KappAhlilla tulee tuollaiset tarjoukset postin kautta ja alkuperäinen vain kelpaa. Seppälä itse laittoi kupngin nettiin säästääkseen esim postitus tms kulut ja silloinhan sitä pystyi jokainen tulostelemaan useamman kappaleenkin jos niikseen tulee.
Toki en siis hyväksy törkeitä väärinkäytöksiä, mutta ihan rehellisesti sanottuna se oli ihan Seppälän oma moka ja myyjät käyttäytyivät todella ala-arvoisesti.
halunnut käyttää useamman kupongin vaan siitä, että kenenkään ei annettu sinä aikan käyttää sitä ensimmäistäkään kuponkia ja haukuttiin rumasti ja epäiltiin väärentäjiksi ja ties miksi sekä haukuttiin asiakkaita myyjien kesken jne...Kyllä se todellakin oli huonoa käytöstä!! Asiakkaat olivat hyvin vaivaantuneita ja poistuivat hiljaisina paikalta. Varmaan joku 75v pappakin oli ihan hirvee kuponkien väärinkäyttäjä ja tehtaillu ne ite koneella..just..
laittavat kupongin ilmaisjakelun matkassa ja sitten siellä kävisi vain se alkuperäinen versio, ei mitään netistä tulostettuja juttuja.
Ja toisaalta, en ymmärrä, että jos kupongissa lukee 1/asiakas,niin miten joku kehtaa mennä ostamaan ties kuinka paljon. Itse taidan olla liian kiltti sellaseen.
niin ois voinu Seppälän pomoille sen lähettää..ois varmaan jokunen myyjä saanut potkut persuksiin.
Toki jokainen ostotapahtuma kirjattiin erillisenä, ettei näy kirjanpidossa, että on annettu samalle monta. Ideahan oli saada kaikki ale-tuotteet menemään! Eli ei ole myyjiltä mitenkään pois. Ruuhkaa oli mutta ystävällisiä olivat.
Tuo on kyllä törkeää, jos ei ole myyty, kun kuponki näyttää epämääräiseltä, eihän sillä voi olla mitään väliä, kun kerran netistä tulostetaan! Tietysti, jos joku jostain ihmeen syystä olisi käsin tai koneella kirjoitellut jonkin omanlaisensa kupongin, missä ei edes logoa tms. Toki tällaiseen " väärentämiseen" menisi tuhottomasti enemmän aikaa kuin netistä tulostamiseen, mikä siis oli sallittu toimintatapa.
Tälläisten väärinkäytösten takia ei vastaavia kampanjoita yleensä nähdä.
Minneköhän sitä palautetta tosiaan vois laittaa??
Yläkerrasta ostin 3:lla lapulla...itse yhdellä 17v. tytär toisella ja 3v poika kolmannella:)
Sitten mentiin alakertaan ja sieltä ostin vielä ydellä euronlapulla itselleni t-paidan eikä kukan kyllä " kiukutellut" mistään asiasta mitään:)
Ja olivat ärsyjä myös muita jonossa olevia kohtaan, ei siis pelkästään minua. Puuttui se hymy ja hyväntuulisuus joita pitäis palveluammatissa olla.
hervannan seppälässä erittäin hyvää palvelua