Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hitti kun oli V-mäinen myyjä tänään Seppälässä!!!!

Vierailija
01.08.2007 |

Kiertelin katselemassa vaatteita ja sinä aikana kassalla kävi viisiasiakasta. Kenellekään ei myynyt sillä euron kupongilla mitään ja kohteli ja puhutteli asiakkaita tosi törkeästi!! Eipä tarvi tuossakaan liikkeessä enää asioida..itse lähdin pois aikani kuunneltuani, enkä ostanut mitään:/



Joku oli kuulemma ostanut jo alakerran kassalta jotain alennuskupongilla ja infonnut heti yläkerran kassaa, ettei myy mitään enää sillä eurolla. Joku oli kuulemma eilen jo käynyt kupongilla ostamassa ja myyjä sanoi muistavansa kasvot hyvin..just..ja kolmella muulla oli kuulemma vääränlainen kuponki ( ?? ) Sillä oli oikeanlaisesta kuva kassalla, joka oli kyllä eriilainen kuin esim minun oma, vaikka olin omani ihan sieltä Seppälän sivuilta tulostanut. Jollakin oli kuulemma kopioitu ja se ei käy ja jollakin tulostettu mustavalkoisena ja se ei käynyt jne...yhtä vanhaa pappaakin kehtasi nöyryyttä, kun kuponki oli muka vääränlainen ja siinä ei näkynyt tarpeeksi selkeästi, joku harmaa reunus jne...



Siis oikeesti tosi törkeää käytöstä myyjältä!! Mitä se tuolla voittaa?? Oikein noita-akka kassan takana ja sai monelle aiheutettua varmasti pahan mielen..

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonoa oli koko ajan, mutta silti jaksoivat palvella hyvin asiakkaitaan. Nuoria ja nättejä tyttöjä.

Vierailija
42/42 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

perään ostamassa.

Itse juttelin myyjän kanssa ja hän valitteli kys. kamppanjaa ja väärinkäytöksiä.

Uskalsin mennä myös alakassalle, jossa tosi ystävällistä palvelua vanhemmalta myyjältä.



Trion Seppälässä tyly ja tympeä vaalea tyttö.



Launeella taas vanhempi ja mukava myyjä, tosin ostin normaalihintaisenkin tuotteen ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi