Tuntuuko, että kesää ei tullutkaan?
Nytkin on pimeetä kuin syksyllä ja sataa kovaa.... Tää kesä meni jotenkin " ohi" . Onko muilla samanmoinen tunne?
Kommentit (32)
Seuraava tavoite on nauttia syksystä ennen sateita. Miksi heinäkuussa ei ollut hikihelteitä, vinkuu sitä odottanut. :(
ja muistelkaa miten viime kesänä valitettiin kun oli niin kuuma ja kerrottiin jo kasvihuoneilmiön nostaneen lämpötilaa niin hirveästi
3 vuotta sitten edes elokuussa oli lämmintä.
ja varsinkin kun kärsin mielialan suorasta riippuvuussuhteesta säähän: jos paistaa, kaikki on hyvin, jos ei paista, kaikki on huonosti.
Meni kyllä tämä heinäkuun kesäloma aika heikosti tässä suhteessa. Taisi olla pohjanoteeraus säiden puolesta.
Tämä kesä on ollut ihana. Mä en voi tajuta, miksi kaikkien mielestä viime kesänä oli niin ihana. EI todellakaan ollut.
Tämä kesä on sen takia ihana, kun on satanut ja hellepäiviä oli vaan muutama.
Meinaa pää haljeta pelkästä ajatuksesta, että nyt pitäisi olla virtaa painaa töissä koko pimeä syksy. Ja sekin ahdistaa jo lomailleena, että jos ne helteet sieltä sitten vielä tulevatkin. Tyhmää, tiedän. Mutta kun on lomansa väistellyt vesisateita ja taistellut uhma-kakaroiden kanssa, niin ei tässä kovin ylevä olo ole.
Olen tullut huijatuksi. Mä niiiin odotin kesää. :-( Ja vuosi vielä...
onneksi on etelän matka varattu...
Vierailija:
Seuraava tavoite on nauttia syksystä ennen sateita. Miksi heinäkuussa ei ollut hikihelteitä, vinkuu sitä odottanut. :(
kädet ja jalat kauniit ruskeat, normaalisti en rusketu
en älynnyt pestä mattoja alkukesästä kun yleensä on satanut. No eipä silloin satanutkaan ja nyt sitten sataa! Taitaa jäädä matot kaappiin oottamaan ens kesää.
Vierailija:
Tämä kesä on ollut ihana. Mä en voi tajuta, miksi kaikkien mielestä viime kesänä oli niin ihana. EI todellakaan ollut.
Tämä kesä on sen takia ihana, kun on satanut ja hellepäiviä oli vaan muutama.
Viime kesä oli KARMEA! Ja samaa mieltä en tajua miten viime kesä oli mahtava. Kuumaa oli ja pahaa teki kaiken aikaa
Lähtisköhän vaikka lintsille? Tai ottamaan aurinkoa? Tai lasten kanssa muumimaailmaan? Tai uimarannalle? Hei, grillataan illalla! Ai niin, ei voi, kun sataa...
Inhoan sitä hellettä ja hikoilemista ja aurinkorasvaa. Olen ihan naatti helteellä. Kerrankin ihana kesä :)
Kunnolla vaatetta päälle ja ulos! Mitä sitten jos sataa???
Ei oikeesti oo noin mielikuvituksetonta porukkaa että ei keksi sisällä tekemistä! Mää odotan innolla että meillä lapset kasvaa sen verran isoiksi että osaa piirtää, kirjottaa nii lähetetään toisille postia. Leikitään koko perheen voimin lautapeleillä. Kalaan voi mennä tällä kelillä..
Nyt on kuitenkin vasta elokuu alkamassa! Pääsee vielä rannalle moneen kertaan. :D
Kesä on ollut ihan kiva. Aurinkoisina päivinä on oltu ulkona ja niitä on riittänyt ihan kivasti. Rusketusraidat löytyy jokaiselta.
Pilvisinä päivinä on voinut myös uida. Sateella tehty sitten jotain muuta.
Olen nauttinut kesästä.
Mitä ihmettä te olette tehneet, joilla kesää ei ole ollut?
Roikkuneet koneella kauniitkin ilmat ja sitten tuntuu, ettei kesää ole ollut?
Lähtekää ulos, niin näette ja tunnette kesän.
kesällä joka päivä pitää olla kaunis ilma, tai maksimissaan pieni sadekuuro silloin tällöin, ei jatkuvaa sadetta viikosta toiseen
Heinäkuuta eletään ja ulkona on kuin syksy.
kaapissa vaikka kuinka uusia kesävaatteita joita ei ole ehditty käyttää edes kaikkia kertaakaan. Voi paska.