Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko, että kesää ei tullutkaan?

Vierailija
30.07.2007 |

Nytkin on pimeetä kuin syksyllä ja sataa kovaa.... Tää kesä meni jotenkin " ohi" . Onko muilla samanmoinen tunne?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


onneksi on etelän matka varattu...

Vierailija
22/32 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman kuuman päivän jälkeen alkoi pelottamaan, että loppukesä on yhtä tuskaa ja hikoilua. En edes pidä kesästä.



Miksi lataatte älyttömiä odotuksia kesään, kun se voi olla pelkkää sadetta? Aiheuttaa vain turhia pettymyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pitää kesämekkoja. Ahistaa tällainen. Tänä kesänä jätettiin vielä etelän matkakin tekemättä :( Voi paska.

Vierailija
24/32 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun likka on kesäkuusta asti kulkenut topeissa ja hameissa melkein joka päivä, uinut paljon, riekkunut ulkona aamusta iltaan jne. Rupeeko teillä heittää tämä lämpö päässä : O

Vierailija
25/32 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuuli vihmoo puissa niin että ne taipuvat kaarelle. Vettä sataa vaakasuoraan ja pimeää on kuin perunakellarissa... Ankea loppu ankealle kesälle!

Vierailija
26/32 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on kahluualtaassa pulikoineet kesäkuun ekana viikkona ja viime viikolla oli kahtena aamupäivänä lämmintä, mikä loppui päiväunien aikaan sateeseen. Tänäänkin oli pitkät housut ja takit päällä ja kumpparit jalassa. Torilla ollaan käyty istumassa kunnon tamineissa. Ei mitään huoletonta kesähengailua. Kerran mentiin rannalle kun oli lämmintä. Vettä alkoi satamaan. Viime kesän kesävaatteeni ovat kaapissa käyttämättöminä. Aivan paska " kesä" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/32 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sataa tai ei. Syksykin tulee. Aina.

Menkää ulos marisemasta.

Vierailija
28/32 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Eikö suomalaiset ole vieläkään oppineet että kesäloma pidetään elokuussa? Näin muualla euroopassa (mailmalla).

Suomessa koulut alkaa jo elokuun puolessa välissä, ei sitä niin vaan perheelliset lomaile elokuussa. Samoin elokuussa on jo pimeämpää kuin vaikkapa heinäkuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/32 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Tämä kesä on ollut ihana. Mä en voi tajuta, miksi kaikkien mielestä viime kesänä oli niin ihana. EI todellakaan ollut.

Tämä kesä on sen takia ihana, kun on satanut ja hellepäiviä oli vaan muutama.

Viime kesä ois ollut ihana mutta kun olin raskaana niin en paljon siitä nauttinut. Nyt kun ois voinut nauttia lämmöstä niin onkin niin kylmä että villasukat pitää kaivaa esillle

Vierailija
30/32 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeesti, ettekö muista kesäkuuta ja sen aurinkoa ja lämpöä ollenkaan? Ja tässä kuussakin on ollut lämmintä ja aurinkoista, ja lämmintä on ollut myös pilvisillä säillä! T: 34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/32 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesä oli silkkaa painajaista kun yölläkin oli niin tuskaisen kuumaa ettei saanut nukutuksi. Lapset sairasteli ja kuumeinen ripulipotilas helteellä on jotain hirveetä. Maa halkeili kuivuuttaan ja marjasato jäi olemattomiin. Missään (muualla kuin suihkussa) ei ollut hyvä olla.



Tänä kesänä ollaan kyllä täällä Saimaan kainalossa saatu kaikkea sopivassa määrin. On ollut poutaa ja sadetta, aurinko ja pilveilyä vuorollaan. Tytär on auringolle yliherkkä ja mukavaa kun on ihottuma saanut välillä parantua rauhassa sadepäivien sattuessa. Ulkoilu puolipilvisessä farkku + t-paitakelissä sopii meille kaikkein parhaiten. Ja yölläkin on pystynyt nukkumaan eikä aina tarvi edes ikkunoita pitää auki. Eikä sinilevä kiusaa kuin paikoittain, viime kesänä tähän aikaan uiminen oli ollut jo monta viikkoa mahdotonta levän takia.



Jos olisin lapseton niin hellekesä olis jees, mutta kyllä nämä vaihtelevat pilvisyydet on parempi nyt pienten kanssa.

Vierailija
32/32 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En silti vaihtais muiden maiden kesiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi