Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaipaan kokemuksiasi: Gracon Logico S-turvakaukalo ja Spree-rattaat

Vierailija
19.08.2007 |

Olen harkinnut näiden hankkimista, koska ne ovat yhteensopivat eli turvakaukalon voi nostaa rattaiden päälle suoraan autosta. Ovatko ihan oikeasti kätevät???

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja erinomainen käytössä. rattaan menee äly pieneen tilaan autossa. ja kun " löytää" sen lukitus klipsin sieltä kankaiden alta niin pysyy varmasti kyytissä, kunhan ei nosta rattaita tuosta mukiteline-leluteline osasta, sitten voi käydä huonosti.



tuo kopan " sulkeminen" kandella kuomulla on tosi hyvä kaupassa nukkuvan vauvan kanssa. ei tarvi pienen herätä. Meillä nyt poika 8 kk ja alkaa pää käydä kattoon istuimessa, mutta en haluaisi millään siirtää vielä tavalliseen kakkosvaiheen istuimeen, on tuo niin näppärä yhdistelmä.

Vierailija
2/4 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sellainen kiinnikekoukku, joka kyllä pitää istuimen paikallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
4/4 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukalo on helppo laittaa autossa jalustaan ja helppo ottaa pois. Tämä oli meille tärkeää koska kaukalo on keskellä takana ja kaukalon molemmilla sivuilla on turvavyöistuimet. Ei siis olisi ihan helppoa äheltää kaukaloa vöillä kiinni...



Matkarattaat ostettiin oikeastaan vain siksi, että vanhat olivat jo myyty eteenpäin ja kun kerran oli tarjolla vaihtoehto johon vauvan saa kaukaloineen päivineen (ei tarvi herättää vauvaa jos pitää siirtyä autosta esim. kauppakeskukseen).



Mielettömän kätevä systeemi, suosittelen todella lämpimästi!



Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan