Lue keskustelun säännöt.
En tiedä tuon tähtivalon taustoja, eikä kiinnostakaan. Sen tiedän, että on parjattu täällä.
27.07.2007 |
Ja myös sen, että sillä on enemmän munaa, kuin meillä kaikilla yhteensä, kun " uskaltaa" olla täällä nimimerkillä.
Kommentit (5)
Mitä se nikin käyttö muka haittaisi. Ihan kuin joku sen perusteella tunnistaisi!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Voisiko joku kertoa, kuka ihme tämä Tähtivalo oikein on, josta täällä kohkataan.
t. 5
Olen tosiaan kirjoitellut täällä ihmissuhteistani. Kirjoittaminen on minulle vähän kuin päiväkirjan pitoa. Kaikki eivät sitä luonnollisesti sulata, mutta en odotakaan.
nehän ne haukkuu,keillä ei oo pokkaa myöntää edes tekosiaan ja saatikka kirjotella nikillisenä