Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos seurueessa on ylipainoinen ihminen, siis kymmenia kiloja liikaa ja joku puhuu vaikkapa raskauskiloistaan etta en ma enaa mikaan hirvea tankki ole, oon saanu kiloja pois tms nii

Vierailija
27.07.2007 |

n eikö se tajua että samalla nimittelee sitä joukon lihavaa vai onko toi ihan ajattelemattomuutta vai vinkki vai mitä...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tosi herkkä jos otat tuon itseesi. Jos puhuja sanoo, että haluaa päästä eroon 10 kg niin mitä väliä sillä vaikka muilla ylipainoa 60 kg? Hän puhuu itsestään.

Vierailija
2/11 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kyseinen henkilö on tyytyväinen omaan suoritukseen. Ketään ei tietääkseni ole kielletty laihduttamasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö olla vähintään 50kg ylimääräistä, että suurikokoisten aikana sää puhua omista liikakiloistaan?

Vierailija
4/11 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä en ole ap, vaan joku muu, joka luulee tietävänsä, mistä on kyse.

Vierailija
5/11 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, mäkin vedän skitsot kun kaveri puhuu lähtevänsä lomalle mökille ja meillä ei ole mökkiä. Toinen kertoo vieneensä autonsa pesuun, mutta meillä ei ole autoa. Kolmas kertoo ostaneensa pojalleen farkut, mutta kun meillä ei ole kun kaksi tyttöä.

Mä en kestä tätä elämää ja mun hirveitä ystäviä, jotka ei tajua olla puhumatta mulle kipeistä asioista.

Vierailija
6/11 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin sellaisen joka luulee, että kaikki koskee maailmasa vain häntä. Näitä epävakaita persoonallisuuksia aina siunaantuu joukkoon, mutta näin lihavana ja hyvän itsetunnon omaavana ihmisenä voin sanoa, että se miten joku kokee itsensä ei pätkääkään kiusaa minua. Jos joku sanoo itseään läskiksi vaikka on hoikka niin en todellakaan ajattele, että se olisi jokin piikki minulle.

Vierailija
7/11 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ikään katsomatta. Hirveitä tyyppejä. Itse en tosin yleensä huomaa asiaa vasta kuin jälkeenpäin, jos sittenkään. Toinen tapaus on sitten sellainen ihminen,joka vetää herneet nenään joka asiasta. Liian huono itsetunto ja luulee kaiken koskevan itseään.

Vierailija
8/11 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pyrin pitämään kaikkia ihmisiä ihan aikuisina ja en myöskään välttele tai vaihtele puheenaiheita, nolostu sanomisistani tms vaikka seurassa siis sattuisi joku ylipainoinen olemaan.

Oikeasti enemmän pidän raivostuttavana kaveria joka näin aina ajattelee muiden " puolesta" ja yrittää välttää juttuja sen mukaan ketä paikalla on. Ihan vaan ettei loukkaisi ketään, vaikka tosiasiassa se teennäinen puheenaiheen vaihtaminen loukkaa enemmän. Esimerkkinä kohdaltaan juuri tämä kun mukana oli eräs jokseenkin ylipainoinen (n. 20kg?) kaveri, minä kuukauden ikäisen vauvani kanssa ja tämä kaveri. Ylipainoinen kaverini kyseli itse minulta panoni putoamisesta ja totesin ettei laitokselle jäänyt juuri muitään ja hitaasti on senkinjälkeen lähtenyt pudotus käyntiin. Että täytyypä ruveta kohta katselemaan syömisiä ja liikkumaan enemmän ettei jää tämmöiseksi. Kaveri heti minua jalkaan potkimaan ja takeltelemaan että eihän minulla mitään kiloja ole (ei ollut juu...) ja ei kaverillanikaan oikeastaan. tai ne mitä hänellä on niin oikeastaan sopii hänelle. Vaikkei hänellä siis mitään ole...

Tai aikanaan kaveri tiesi meidän lapsihaaveista jotka eivät liki vuoden yrittämisenkään jälkeen tuottaneet hedelmää. Aina kun porukassa oli joku raskaanaolija tai pienen vauvan äiti, yritti kaveri kääntää puhetta lapsista mihin tahansa muuhun, vaikka olisin itse mielelläni halunnut lapsistaan ja raskauksistaan kuulla. Kaverin mielestä puheet kuitenkin loukkasivat minua... Niin ja toinen versio häneltä oli hokea siinä kuinka sitovia ja rasittavia lapst olivat, miten kamalaa raskausaika on jne. Näin minua lohdutellakseen.

Vierailija
9/11 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yleensä mitenkään herkkä, mutta yksi työkaveri ajoi mut kerran hulluksi noilla jutuilla. Aina vaan höpötti painostaan (oli hoikka ja trimmattu), kehui, kuinka miehet tykkää kropasta ja sanoi, että kuolisi, jos olisi läski. Teki mieli vastata, että " onpas sulla henki löysässä" . Minä otin käytöksen riidan haastamisena, koska ko. henkilö oli suunnattoman kompleksinen, kateellinen ja ilkeä ihminen muutenkin. Häntä kai söi, että tälläisellä BMI 27 naisella voi olla ihana mies ja lapsi. Hän oli itse 30+ sinkku ja pyöri viikonlopusta toiseen baareissa. TÄytyi tehdä jotenkin selväksi, etten ole parempi vaan saisin hävetä.

Muuten ihmiset saa puhua mitä vaan laihtareista mun seurassa ja osallistun yleensä ikuisena laihduttajana keskusteluihin.

Vierailija
10/11 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin normaalipainoista työkaveriani, joka välillä pitää pullattomuuskausia, että paino pysyy noin 3kg vaihtelun sisällä. En voi kuin nostaa hattua kun ymmärtää, että 40kg:sta on paljon vaikeampi päästä eroon kuin 2kg.

Vierailija
11/11 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverisi jolla on 3kg laihdutettavaa?

Asia on aivan päinvastoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän