Nyt he näyttäytyvät, vihdoinkin!!! Ufot!
Muistaakseni YK:ssa on tämän varalle sovittu, että jos avaruuden ulkopuolista elämää esiintyy planeetallamme, on siitä tietävien tiedoitettava koko kansakuntaa.
Kommentit (19)
Niin, maapallolla on ihan liikaa ihmisiä ja kohta niistä lähtee aika paljon pois. Sitten maapallon on mahdollista parantua.
Miten ne alienit noin kehnoilla kulkuneuvoilla on tähtien välit onnistunut suhailemaan, että meidän alkeellisella tekniikalla tosta noin vain ammutaan alas?
Eikös heillä jo muinoin ollut täysin ylivertaista tekniikkaa meihin verrattuna. Onko ne jotenkin taantuneet?
Eivät ne ole mistään ulkoavaruudesta, ne ovat jotain vakoiludrooneja, joita Kiina ja Jenkit pudottelevat nyt kilpaa.
Toivotyavasti kaikki alienit eivät tule pummimaan Suomeen Kelan piikkiin niin kuin tähän asti...
Vierailija kirjoitti:
Miten ne alienit noin kehnoilla kulkuneuvoilla on tähtien välit onnistunut suhailemaan, että meidän alkeellisella tekniikalla tosta noin vain ammutaan alas?
Eikös heillä jo muinoin ollut täysin ylivertaista tekniikkaa meihin verrattuna. Onko ne jotenkin taantuneet?
Heitetty pihalle omalta planeetalta tyhmyyden vuoksi
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
shit
shit
Tässä haastattelussa oli monta hyvää kohtaa, mutta paras oli kyllä kohdassa 24:50
Taitavat olla melko naiveja nuo alienit, eivät osaa varoa ihmistä.
Viestejä toisista ulottuvuuksista tulee yhä enemmän ja enemmän.
Ihmiskunnan tietoisuus nousee. Uni on päättymässä.
💜
Vierailija kirjoitti:
En ole nähnyt edes kuvassa.
Ei ole nähty aitoa videota.
Vierailija kirjoitti:
Viestejä toisista ulottuvuuksista tulee yhä enemmän ja enemmän.
Ihmiskunnan tietoisuus nousee. Uni on päättymässä.
💜
Jos ihminen surauttaa toiselle planeetalle, niin mikä siinä nousee? Etsitään vain seuraavaa paikkaa jonka voisi paskoa. Ei se henkistä tietoisuutta mihinkään liikauta.
Vierailija kirjoitti:
Onkos se ylöstempaus nyt alkanut?
Ainoita asioita, mistä ylipainosta on hyötyä; ei nouse avaruusalukseen helposti.
Tuleeko ne probee mun anusta kun olen nukkumassa?
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko ne probee mun anusta kun olen nukkumassa?
Sitä varten matkustivat miljoonia valovuosia.
🇺🇦🇮🇱
Laittakaa lisää noita uusia ja oivaltavia vitsejä kuten anus probe.
En ole nähnyt edes kuvassa.