Masentaa ja itkettää kun ei saa toteuttaa itseään ollenkaan :o((
Kokisin olevani ihan erilainen ihminen kun vaan voisin olla vapaasti oma itseni. Olisin hauska, iloinen, spontaani, varmaan aika boheemikin.
Mutta.. ehkä jotenkin läheisten ihmisten " painostuksesta" olenkin hillitty, liiankin " cool" , tylsä, tavanomainen jne jne.
AHDISTAA!
Mutta jos muuttaisin itseäni enemmän siihen suuntaan, millainen oikeasti olen, kaikki olisivat ihan kummissaan ja luulisivat mun seonneen. Ihan takuuvarmasti.
Mutta mä en jaksa tällaistakaan....
Juu... ja olen Kaksonen........
Kommentit (4)
tuo textarit vs. puhelu kovin boheemia ole? Minkälainen oikeasti haluaisit olla? Ehkä tarvitset ikää lisää uskaltaaksesi olla enemmän oma itsesi, näin mulle on iän myötä käynyt. Ja olen tullut niin röyhkeäksi ettei pätkän vertaa kiinnosta jos joku ihmettelee tai ei ehkä pidä, useammin ihmiset kuitenkin pitävät värikkäistä persoonista ja siitä, että uskaltaa olla oma itsensä. Näkyyhän se jo ulospäinkin!
mutta se olis yksi asia mitä haluaisin tehdä, siis joskus soittaa kavereille eikä aina vain laittaa viestejä. Mutta kun ovat tottuneet viesteihin, niin mähän olisin piru vieköön oikea riesa heille ja en halua sellainen olla.
Näin.
Haluaisin olla juuri sellainen kuin oikeasti olen mutten osaa olla :oO Vain mieheni on nähnyt minut juuri sellaisena omana itsenäni. Ja, mä olen hyvinkin omalaatuinen persoona. Mutta olen kehittänyt joskus muinoin itselleni ns roolin jota vedän edelleen. Eli olen " cool" . Vaikken oikeesti ole :oP
Hankalaa selittää tätä asiaa mutta anyway..
ap
Kertokaa se mulle niin mä lupaan tehdä töitä sen eteen että vielä joku päivä pystyn siihen! Olen niin kypsä tähän omaan olotilaani mikä mulla on!!!
ap!
Mutta minusta tuntuu, että olisin esim kavereille vain riesa, kaikilla on omat tekemisensä... meinaan että jos vaikka tavasta poiketen alkaisin soittelemaan kavereille, kun aina laitan vain tekstareita. Mutta on kiusallista soittaa, kun kaikilla on omat kiireensä ja mä olisin kai vain hidaste sitten :o(
Miks mä koenkin olevani oikea riesa kaikille, siis aivan todella. Itkettää..
ap