onko järkeä ottaa kulutusluottoa
ajokorttia varten??
Ikää on 25 eikä sitä ole vieläkään taskussa. Oon yyhoo, ja auto ois enemmän kuin tervetullut tähänki talouteen.
En oo varma saisinko edes pankilta, kun olen vielä hoitovapaalla, mutta toisaalta menisin mieluiten autokouluun just nyt, kun en vielä ole töissä ja ois aikaa se ajella.
Kommentit (6)
Niimpä. Jos ois kyse vain kortista ja luoton maksu takasin ois kohdallaan niin mikä ettei. Mutta mistä sitten otat rahaa autoon ja kaikkeen mitä se tuo tullessaan ap?
että ostais sen auton sitten kun meen töihin, mut ois kortti sit ees valmiina.
Ja kirjotinkin tohon jo, etten ole varma saisinko sitä edes, mutta ainahan sitä kysyä saa (tommonen 1000 euron laina kun ei luulisi pankille kovinkaan suuri riski olevan).
ap
Ap, kauanko arvioisit että joutusit autoa odottamaan? Ajotaidot kun tuppaavat rapistumaan jos ei pääse ajamaan. Oisko järkevämpi ajaa se kortti sillon kun voisit lähiaikoina sitten hankkia sen ajokin?
ois päästä ennen joulua töihin! Voisihan sen ajokortin ajaa sit vasta silloinkin, mut jotenkin tuntuisi kurjalta pitää alle 2v lasta ensin pitkät päivät tarhassa ja sit äiti vielä illalla autokouluun...
Vai oisko viksumpi olla sitten ajamatta koko korttia kun on kerta tähänki asti ilman pärjänny? :-P
minä ajan autolla ihan liikaakin ja se helpottaa kyllä mun elämää. Mutta kaverin perheellä ei ole autoa ja se sanoo laskeneensä, että vaikka he ajelisivat viikottain taksilla ja kävisivät mummolassakin taksilla, he säästävät siinä enemmän kuin autolla ajon ja auton pidon kulut. kun ottaa huomioon auton ostohinnan, vakuutukset, verot, korjauskulut ja bensat.