Minkälainen on veljesi vaimo? Mitä ajattelet hänestä?
Mulla ei ole sisaruksia ja olen aina miettinyt mitä mieheni sisko mahtaa minusta miettiä. Ei nähdä kovin usein ja välit ovat todella muodolliset. Olen koittanut tutustua häneen paremmin, mutta suhteemme on tasolla " oi kun ihana kuulla sinusta" / " voi kun ihana kun tulette tänne päin käymään" (sisko sanoo minulle siis), mutta mistään muusta hän ei halua puhua.
Mietin mitä hän mahtaa minusta miettiä oikeasti...
Kommentit (14)
Ollut alusta saakka tosi nihkeä. JOtenkin tuntuu, että taustalla on jotkin lapsuudenaikaiset sisarkateudet, ei niinkään minun persoonani. Mieheni ja hänen sisarensa ovat tekemisissä vain pakolliset. Minun kanssani sisko ei edes puhu.
Meillä sisaren perhe ei kutsusta huolimatta ole vieraillut kolmeen vuoteen.
Ollaan tosin kumpikin omapäisiä ja suorasuisia ja siitä joskus on otettu yhteen, mutta pääsääntöisesti arvostan häntä.
Juttua riittää ja keskustellaan syvällisesti-ihana ihminen!
Olen joskus vähän ehkä kateellinen veljelleni kun pääsi vaimonsa työn takia muuttamaan ulkomaille, ehkä heijastuu miten suhtaudun hänen vaimoonsa... En tiedä. Enpä ollut aiemmin edes miettinyt tällaista. Hui!
Jos he eivät olisi tavanneet ammattikoulussa 20 v. sitten, olisi veljeni päätynyt takuuvarmasti huonoille teille. Laiska + tyhmä + ahne on vaarallinen yhdistelmä, onneksi veljeni vaimo on järkevä jalat maassa-ihminen.
Tavataan kerran vuodessa, suunnilleen, se taitaa riittää molemmin puolin.
Tämä tarina on ihan tosi. Vuosia he ovat pitäneet yhtä ja veljeni on toivonut, että tämä tyttöystävä vakiintuisi hänen kanssaan. Ei taida vakiintua. Olen joskus ajatellut, että olisi kiva, kun saisin veljeni tutustumaan johonkin kivaan naiseen, joka oikeasti haluaisi mennä naimisiin hänen kanssaan.
Tosi lämmin, mukava ja auttavainen. Jeesailemme toisamme aina tarpeen tullen.
Meillä on kyllä niin paljon ikäeroa, että yhteydenpito on aika vähäistä.
Miehen siskojen kanssa ollaan kavereita, uskon, että he pitävät minusta yhtä lailla kuin minä heistä. Ollaan tosi paljon yhteydessä
että meni nyk. vaimonsa kanssa naimisiin! Meidän suvun paras ihminen!
Ollaan ehkä monessa suhteessa erilaisia, mutta tullaan juttuun loistavasti ja huuli lentää. Olen tosi iloinen, että hän " tuli sukuun" !
En uskalla kuvitella, millainen jäyhä veljeni olisi, jos olisi ottanut jonkin kylmemmän ihmisen vaimokseen.
Ex-mieheni siskojen kanssa olen edelleen hyvä kaveri, heihin pidän yhteyttä vaikka exääni en juurikaan.
Vuosien varrella on tullut tuettua toisiamme aina silloin, kun elämä on ollut tosi raskasta syystä tai toisesta. Yhteyttä emme kuitenkaan pidä hirveän usein toisiimme. Veljeni kanssa iän myötä olemme taas olleet enemmän tekemisissä, (minä vähän yli 40 ja veli vähän vaille 40).
Mieheni siskon kanssa välit ovat ai8emmin olleet hyvät, mutta nyt erinäisistä syistä vähän viileämmät...
Ei puhu meille mitään, jos kutsuvat kylään niin saattaa aloittaa suursiivouksen tms. juuri kun saavumme.
Veljeni vaimo ei tullut omiin häihini. Hänet oli kutsuttu ja veljeni tuli lapsineen ja kun kysyin missä vaimo, niin meni noloksi ja sanoi että jäi kotiin kun pää kipeä. Soitin hänelle, mutta ei vastannut puhelimeen. Että tällaista...
No mutta pääasia että veljeni onnellinen...
Mutta hän todella pidättyväinen ihminen, ei päästä ketään lähelleen eikä puhu omista asioistaan.
harmittaa. Onneksi mieheni siskon kanssa suhde vain lämpenee.