Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään Jumbon parkkiksella viereisen auton kuski (mies) kuvasi

Vierailija
26.07.2007 |

meidän auton ja oman autonsa toisella puolella olevan auton. Kysyin häneltä miksi ja hän sanoi, että niin herkästi tulee parkkihalleissa naarmuja oviin varsinkin autoista, joissa on lasten turvaistuimet, niin hän ottaa aina kuvat naapuriautoista.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ole, me ei itse pestä uutta autoa vaan viedään se fiksarille pestäväksi. Se on ammattimies ja osaa pestä auton naarmimatta sen maalipintaa, teeseitse-miehet naarmivat omilla " hienoilla" pesuvehkeillä autonsa aivan järkkyyn kuntoon.

Millaisia horoperseitä te oikein olette omaisuutenne suhteen? Kyllä minä ainakin tahdon pitää rahalla ostetusta tavarasta huolta. Ei ne autot ilmaisia ole vaikka sellaisen ruosteisen ruppanan ostaisi, jos joku kolhisi meidän Plosta ja sen näkisin niin kyllä siitä ilmoituksen tekisin vaikka auton arvo ei kaksinen olekaan. Oppisipahan tuo kolhija kunnioittamaan toisten ihmisten omaisuutta!

23, joka tuntuukin olevan todellla inhottava ihminen kun välittää omasta omaisuudestaan edes himpun verran

Vierailija
22/27 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vahataan myös. Pikapesussa ei käydä ollenkaan. Auto on maksanut tosiaan yksiön verran joten siitä haluaa pitää huolta.. se ketä sitä kolhii maksaa... nyt odottelen vakuutusyhtiöltä vastausta asiaan... Eikä vanhempaakaan autoa saa kolhia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että auton naarmut ovat suurimmat ongelmanne. Kyllä on v**un pieni maailma jos huolet pyörii auton ympärillä.

Vierailija
24/27 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta puolensa saa pitää!

Vierailija
25/27 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ottaa eripäivinä kuvat .. koneessa muokata jne jen..

Vierailija
26/27 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tää lihava n 40v mies?

Vierailija
27/27 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä muakin sapettaa kun autoa kolhitaan parkkipaikoilla jatkuvasti. sille vaan ei voi mitään. mut en mä nyt ihan noin pitkälle menisi =D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän