Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette? Exäni on turhan innostunut tulevista treffeistäni.

Vierailija
01.08.2007 |

Olen siis tavannut uuden potentiaalisen miehen jonka kanssa olen menossa treffeille.

Satuin mainitsemaan asiasta exälleni joka suhtautuu asiaan turhan " innokkaasti" . Siis tyyliin " tosi hyvä juttu, mä pidän sulle peukkuja" .

Ollaan erottu kevättalvella, suht hyvissä väleissä mutta ei todellakaan olla toistemme parhaita kavereita. Minkä hiton takia sitä kiinnostaa miten mun mahdolliset treffit menevät?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä on uus ja se tuntee syyllisyyttä. peruskamaa.

Vierailija
2/7 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei siinä minusta mitää outoa ole. uskon exäni ihan oikeasti toivovan minulle pelkkää hyvää! samoin minä hänelle ja hänen tyttöystävälleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exällä ei ole uutta mimmiä ja jos mä löydän uuden niin ex ei saa multa enää seksiä. Siksi mua vähän ihmetyttää...

Vierailija
4/7 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tänään kun puhuin exän kanssa puhelimessa niin se oli mun mielestä vähän kiusallista. Ok, " toivottavasti on hyvät treffit" -toivotus olisi ollut kiva mutta se vuodatus niistä peukkujen pitämisestä jne. meni vähän yli.

Ja ollaan siis väleissä muttei tosiaankaan niin läheisissä... Ja harrastetaan seksiä silloin tällöin pahimpaan puutteeseen.

Vierailija
5/7 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyllisyyttähän se vaan potee, ei kai siinä kummempaa.

Vierailija
6/7 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se mennä niinkin, että exäsi edelleen halajaa sua ja mustasukkaisuutensa ja surunsa kätkeäkseen esittää coolia ja kannustavaa...

Vierailija
7/7 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halunnut enää yrittää. Eli kai se oli niin että ex jätti...

Ja siis meille kummallekin lienee päivänselvää ettei meistä enää paria tule.

Noh, omituinen mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi