Ärsyttävää kun lapseni 6v sanoo joka kerta kun kieltää tai komentaa tms niin kovalla äänellä
AINA! Äskenkin sanoin ettei enää katsota videoita niin vastaus oli vaan että AINA! Aiemmin sanoin ettei tänään enää pelata niin sama homma. Siis ihan kaikissa asioissa vastaus on AINA! Vaikka olisi tasan ensimmäinen kerta. Miten saisin sen lopettamaan tuon minusta ärsyttävän tavan
Kommentit (6)
Vierailija:
Miten saisin sen lopettamaan tuon minusta ärsyttävän tavan
Vitsit että ottaa päähän, vaikkei siis sen kummempi sanontana kuin tuo teidän " aina" , niin oikeesti ärsyttää kun aina tulee samalla naukumisen/huudon sekaisella äänellä sama tokaisu.
Tämän on nyt sisäistänyt myös kaksivuotiaamme... :(
Hävettää, kun viljelevät tietysti julkisilla paikoillakin samoja termejä. Ja meillä ei kotona todellakaan kiroilla.
AINA " ei saa katsoa videoita silloin kun huvittaa" AINA komennan. Sellaista se elämä vaan nyt on lapsella että äiti komentaa jne. AINA pitää hampaat pestä, AINA pitää laittaa vesisateella kumisaappaat jalkaan jne. Todellakin ärsyttää! Ap
meillä on lauseet
enkä
miksi aina minä
haluun
enpäs
joo joo joo
älä aina karju
kovassa käytössä
Olenko ainoa?