Lue keskustelun säännöt.
Onko palstan älykkyystaso ja jutunaiheet samaa tasoa kuin teidän lähileikkipuiston mammapiireissä?
Kommentit (2)
omaan arvoonsa ja omiin oloihinsa. Täällä se on hankalampaa koska lähes kaikki kirjoittaa nimettömänä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tämä palsta on kyllä ylivertainen siinä suhteessa... Meidän lähipuistosta ei kertakaikkiaan löydy näin idioottia porukkaa.