Lue keskustelun säännöt.
Keksikää mulle hyvä ja KEVYT salaatinkastike
24.07.2007 |
Mitä salaatin kanssa söisi? Painoa pitäisi saada alas ja joku hyvä kastike olisi hakusessa. Itse olen ihan pöljä näiden asioiden kanssa - auttakee.
En nyt ole sitten etsimässä muita laihdutusvinkkejä kuin vain ja ainoastaan salaatinkastikereseptejä.
Kommentit (2)
tai tee ranskalaista salaatinkastiketta:
2 1/2 dl öljyä
1/2 dl etikkaa
1/2 dl sitruunamehua
2 tl sokeria
1 tl suolaa
1 tl sinappijauhetta
1 tl mustapippuria
Sekoita kaikki ainekset keskenään. Laita kastike lasipulloon ja säilytä jääkaapissa.
Öljypohjaiset kastikkeet ovat terveydelle parempia kuin kermaviilipohjaiset.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kevyt kermaviiliä (tai gulgarian jogurttia) ja sekaan mausteita esim. sitruunapippuria / ruohosipulia / sinappia /valkosipulia / basilikaa jne. mieluisina yhdistelminä