Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksikää mulle hyvä ja KEVYT salaatinkastike

Vierailija
24.07.2007 |

Mitä salaatin kanssa söisi? Painoa pitäisi saada alas ja joku hyvä kastike olisi hakusessa. Itse olen ihan pöljä näiden asioiden kanssa - auttakee.



En nyt ole sitten etsimässä muita laihdutusvinkkejä kuin vain ja ainoastaan salaatinkastikereseptejä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyt kermaviiliä (tai gulgarian jogurttia) ja sekaan mausteita esim. sitruunapippuria / ruohosipulia / sinappia /valkosipulia / basilikaa jne. mieluisina yhdistelminä

Vierailija
2/2 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai tee ranskalaista salaatinkastiketta:



2 1/2 dl öljyä



1/2 dl etikkaa



1/2 dl sitruunamehua



2 tl sokeria



1 tl suolaa



1 tl sinappijauhetta



1 tl mustapippuria



Sekoita kaikki ainekset keskenään. Laita kastike lasipulloon ja säilytä jääkaapissa.



Öljypohjaiset kastikkeet ovat terveydelle parempia kuin kermaviilipohjaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan