Voiko olla jotain pahasti vialla
hormonitasoissa, jos tulee raskaaksi ekasta kierrosta?
Kommentit (6)
hormonitasot. Tulin vaan miettineeksi, että voiko niissä hirveästi olla vikaa, kun raskauduin kuitenkin kertalaakista. Vai voiko pahasta hormonituotannon epätasapainosta kärsivä nainen tulla helposti raskaaksi?
minkälaiset seksihalut. Kun siis tämä epäilys hormonitasoista koski haluttomutta. Luulin, että siinä tapauksessa olis jotain liian vähän, mutta kai voi olla myös liikaa? ap
Mietin siis, että onko mulla vikaa hormonitasoissa, mikä selittäisi seksuaalisen haluttomuuden. Toisaalta, tulin helposti raskaaksi. Onko se mahdollista, jos hormonitasot on päin peetä. Ja tarkoitan nyt sitä, että ne olis ollu päin peetä ihan koko elämäni, koska tämä haluttomuus on kestänyt koko elämäni.
Mistä ap niin päättelet?