Muita, jotka voi juoda pullon viiniä vaikka lapset kotona??
Itse juon kerran viikossa suunnilleen pullon punkkua vaikka lapset kotona. Mieskin ottaa silloin olutta. Aloittelemme kun lapset hereillä, mutta menevät nukkumaan ja jäämme vielä itse valvomaan, katsomaan leffaa tms ja juomaan loput. En ikinä ole ollut niin kännissä tuosta määrästä, etten olisi pystynyt lapsia hoitamaan jos jompi kumpi sattuisikin heräämään vielä illalla. Kyllähän tuo pullo päässä tuntuu, mutta aina pysyy järki ja tolkku ja lapset tulevat hoidettua tavalliseen tapaan. En ymmärrä mitä pahaa siinä voisi olla.
Kommentit (6)
Ja vaikkei olisi ajokorttiakaan, se on mielestäni sopiva raja myös lastenhoitokyvylle.
Uskon, että joku voi hitaasti juoden juoda pullollisen ja pysyä ajokuntoisena. Itse en uskoisi enää olevani riittävän selvä.
Juu on noita vanhempia kun hei mielestä tarvii heti ilmottaa sossuun jos yhenki juo ja lapsen sukuelimistäkin täytyy häpeävästi sanoo etu pylly ja taka pylly!!! samalla lailla häpeen aiheeseen menee ku juo yhden tai muutaman ni se on ls ilmoitus juttu!!!!! Varsinki ku 15-16v jää lapsenvahdiks 3v joka nukkuu ja ite vain 200 metrin päässä!
ikinä ymmärtänyt tota klisettä, et jonkun pitää olla ajokunnossa.
Naurettava selitys.
Sitä mieltä tosin olen että on oltava sellaisessa kunnossa jotta voi lapsista huolehtia. Loppujen lopuksi eihän tuosta viinipullosta tule kuin noin neljä lasia?? Ei se kyllä ole niin paljoa että tolkku menisi.
tulee kuusi 12 senttilitran annosta.
Kyllä mä nykysin oon ottanu punkkua tai siideriä kun lapsi on nukkumassa kun tuo on jo vähän isompi (4v). Silloin kun oli vauva niin ei silloin tullut mieleenikään. Ei sitä nyt pidä itteensä änkyräkänniin juoda, kohtuudella tietty!! Ja jos täs jotain sattuis niin ihan sama oonko hieman huppelissa vai selvispäin, kun en kuitenkaan pystyis lähteen itse viemään lasta mihinkään.
Tolkku kaikessa ni hyvin menee..
Nytkin olen juonut illanmittaan pullollisen kuoharia ja yhden siiderin.
Lapset olen laittanut nukkumaan ja aamulla herään ihan pirtsakkana, samoin mahdolliset yöheräämiset pystyn hoitamaan ihan ok.
Kenen napaa tämä kaivelee, ei pitäisi kenenkään.