Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nänninmuotoista tuttia?

21.07.2007 |

Mahtaako olla olemassa nänninmuotoista tuttia?

Meillä tyttö 4kk pitää tissiä koko ajan enemmän ja enemmän huvituttina(varsinkin öisin), eikä siis yksinkertaisesti osaa syödä tuttia. Tuttipullosta on juonut maitoa pelkästään MAM:n muotoillusta tutista(on pehmeä ja imuote samanlainen kuin rintaa imiessä).

T. juuri 1,5h huvituttina ollut puutunut äiti..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuin näkemään Espoon Lastentarvike -myymälässä jotain sellaisia erikoisia tutteja. Oli joku vieras merkki, mutta ne näytti kovasti samalta kuin mam-pullon tutti osa.

Meilläkin ainoastaan Mam-pullo on kelvannut, tuteista kokeiltu kaikki, huonolla menestyksellä. Nyt neiti on jo 6kk, eikä imemisen tarve ole enää samanlainen, ja yöt on rauhoittunut. Pitkään yritettiin sitä tuttia saada maistumaan, kaikki laadut ja merkit kokeiltiin. (paitsi ei näitä, mitä vasta juuri näin) Nyt oon tyytyväinen, ettei onnistunut, sillä samalla tavalla siitä tutista joutuu vierottamaan jossain vaiheessa kuin tissistäkin. Vaikkakin olisi ehkä joskus helpompi saada vauva nukkumaan, kun vois vain laittaa tutti suuhun ja silmät kii;)

Mua helpotti, kun tajusin (joskus 5kk maissa), että imetystä kestää loppujen lopuksi enää tosi lyhyen aikaa, ja et vauvalla on siinä rinnalla tosi hyvä olla. Tosin jos yöt on kovin rikkonaisia, kannattanee harkita jonkin sortin tassuttelu-koulua tms. Meillä neiti herää enää vain yhen kerran ja silloin oon kokenut , et helpoin tapaa saada jatkettua unia on imettää hetken (johon vauva nukahtaa).

Vierailija
2/3 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siinä se meidän ongelmien vastaus jo tulikin. Meillä on alusta asti ollut MAM-Ultivent pullot käytössä sekä myös MAM-tutit. Neuvolasta myös sanoivat, että MAM-tutit ovat muodoltaan parhaat, ne eivät vaikuta hampaiden kehitykseen ainakaan huonosti.

Ravitytsy ja pikkkuneiti 5,5kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kans äiti ollu tutti pojulle. Ei suotu syömään pulloa ja olen myös kokeillu 4 eri tuttia ja niistä on kelvannut Nuk:in tutti. Ei syömällä syö sitä, mutta tutti pysyy nyt jo suussa vähän pidempään, muut oksettivat ja ei poju ruvennut ees syömään niitä.