Isä yritti surmata poikansa
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/78ab40a4-468f-41f5-bc5f-fa011aef6117
Taustalla väkivaltaa äitiä kohtaan ja äidin oikeuden kautta haettu yksinhuoltajuus. Ja silti vain poika isälleen ilman valvontaa joka toinen viikonloppu. Siis mikä tätä meidän oikeuslaitosta oikein vaivaa? Miten voi olla mahdollista, että vain biologisilla vanhemmilla on oikeuksia, mutta lapsen itsensä oikeudet on aivan maanrakoon poljettuja. Järkyttävää!
Kommentit (5)
Onneksi ei onnistunut! Ja toivottavasti poika ei koskaan enää joudu tapaamaan isäänsä.
Mistä naiset löytävät näitä kultakimpaleita mieheksi?
Taidat olla yksi vieraannuttavista synnyttäjistä, joka pahoinpitelee lastaan, ja tienaa lapsen avulla ylisuuria elareita.
Miksi kuolemantapaukset sattuu aina viattomille? Miksei kuolo korjaa vain mopopoikia? Kaikki olisivat tyytyväisiä? Vähän sahanpurua asvaltille, ja kaikki kunnossa taas.
Pitikö sinun tämä lapsi asia vetää uudelleen räävittäväksi. Olet sairas 🐖