Mitä sanot, Oonko mä kaunis? Tietojani:
162,5 cm pitkä, 56 kg (synnytin 1 kk sitten)
Pitkät puolivaaleat hiukset, olkapäistä hieman pidemmät. Suorat, kerroksittain leikattu.
Isot siniset silmät. Pyöreähkö nenä. Normaalit huulet. Ei Finnejä, tasaisesti ruskettunut sileä iho. Rinnat 75 C. Hoikat jalat. Valkoiset suorat hampaat. Nauran paljon. Urheilullisia vaatteita käytän paljon. Myöskin käytän tyylikkäitä merkkikuteita, yleensä väritykseltään mustaa,ruskeaa,harmaata,valkoista.
Kaverit ei koskaan oo sanoneet mulle, että oon kaunis, mutta puolitutut ja yks parempi ystävä on. Miehet usein katsoo perään... Häiritsee, kun omat ystävät ei voi sanoa suoraan, kun esim kuvia katotaan, kun mielestäni oon selkeästi porukan kaunein.. sit vaan ylistävät jotain omaa siskoaan kauniiksi siinä kuvassa jne.
Kommentit (11)
ulkonäköösikin. Itsetuntosikin on heikohko, koska kaipaat kehuja. Kehutko itse kauniita ihmisiä? Tekeekö kukaan niin? Luulenpa, että et.
Perustallarilta kuullostat.
Lisäksi sulla on pahoja itsetunto-ongelmia.
Keskity vauvaasi, älä pärstääsi.
NORSU! Kumpa vain saisi itseni lyhyemmäksi, lyhyemmät naiset on paljon sexympiä, sirompia, ja sellaisii et niitä miehet oikein haluu suojella. ei tällasii pitkii miehet halua kainaloonsa =(
LAITA KUVASI! PLIIS! Sitten vois sanoa oikeesti oletko kaunis vai et..
Enkä kyllä usko sua jos et sitä kuvaas laita!
jotka ei muita katselekkaan kuin pitkiä ja pitkäsäärisiä naisia. Sanovat aina etteivät halua mitään kääpiöitä :)
Vaikka olisitkin kaunein sanotko koskaan:
- Sulla on tosi kivasti tukka
- Kivat vaatteet, sopii sulle hyvin
- Sä olet ihanan pirteän näköinen tänään
- Mistä olet löytänyt ton huulipunen nayttää tosi hyvältä
- Hyvännäköiset kengät, onko uudet?
Nämä on vielä tosi neutraaleja kehuja, joita voi sanoa melkein kelle tahaansa sillon tällöin. Entäs jos itse aloitat niin josko muutkin innostuu sanomaan toisten hyviä puolia.
Mun mielestä on vaikea sanoa kuvauksesta kuka on nätti ja kuka ei. Ensinnäkin siihen voi laittaa vain hyviäpulia tai tuoda esille yleisesti hyväksyttyjä hyviä puolia. Mulla on ystävä jolla on taatusti 20 kg ylipainoa ja silti hänellä on tosi kauniit kasvot, tukka aina laitettu ja hän panostaa vaatteisiinsa. Mutta jos laittaa kuvaukseen että mulla on 20 kg ylipainoa niin vastaus olisi todennäköisesti " oot ruma lehmä kun olet noin ylipainoinen" .
Kauneus on katsojan silmissä!
Ja haluan kysyä että onko kauneudesta puhuminen ja siitä kysyminen TABU kun siitä ei voi puhua ystävien kesken?? Kateellisia ovat!
Jos kauneuden kysyminen ja korostaminen on itsetunnon heikkoutta, niin kaikki missit, mallit jne on sit huono itsetuntoisia, kun itse työntävät omaa kauneuttaan joka paikkaan ja kaipaavat huomiota kuinka kauniita he ovat!
" Mä hypin vaikka pelkissä stringeissä, jotta muut vois ees vähän sanoo, et wau mä oon kaunis!"
Kauneus on sellainen asia, jolla ei ole mitään arvoa, sillä se on sattumankauppaa, kuka syntyy minkäkin näköisenä. On tärkeämpää arvostaa sisäistä olemusta. Mulle ainakin aivan sama miltä ystäväni näyttävät, kunhan voimme jakaa ilot ja surut yhdessä.
" kehun, jos hän on oikeasti mielestäni kaunis."
Mun mielestä noi kaikki mun ehdottamani sanat voi sanoa vaikka se nyt ei ihan tottakaan olisi eli vaikka tietäisi jonkun jolla on sata kertaa kauniimmat hiukset niin kyllä sitä kaverille voi sanoa, jos huomaat että hän on käynyt kampaajalla. Tai jos kaveri on ostanut vaikka uuden puseron, voi sitä kehua vaikka itselläsi olisi sata kertaa kauniimpi paita. Nämä on niitä sosiaalisia taitoja.
Ihqu, jolla on päässä pipi ja huono itsetunto. Tai sitten olet provo. Toivon jälkimmäistä.