Voi luoja mikä luuseri firma, pikkupingviini
Aiemminkin olen asioinut sen kanssa ja kaikki on mennyt hyvin. Mutta nyt, mä olen niin suuttunut sille paikalle.
Lapselle ollaan ostamassa turvaistuinta, halusi tietyn värisen ja koska silloin ei ollut kiire asian kanssa niin pikkupingviini lupasi tilasi oikean värisen maahantuojalta. Laittoi minulle mailiin että maahantuojalla on sitä väriä. Toimitusaika 2vko.
Eilen siitä kului kaksi viikkoa niin laitoin sinne mailia että onko istuin tulossa kun sitä kovasti jo odotetaan. Myöhään yöllä oli tullut vastaus, eilen tulivat istuimet, teidän toivomaa väriä ei ole. Postitanko tänään toisen värin?
Voi luoja, miksi tuo paikka väittää meille että ne saavat meidän haluamaa väriä. Ja sitten ei ota meihin edes yhteyttä heti, vasta kun itse ollaan sinne yhteyksissä. Ja nyt sitten jos postittaisivat toisen värin, se menisi pitkälle ensiviikkoon ennenkuin saisimme sen.
Mä olen niin suuttunut tuolle firmalle tällähetkellä. Laitoin sinne että kauppa on peruttu ja palauttavat rahat tänään. Lähdetään huomenna heti aamusta ajamaan reilun 100km reissu ja haetaan kaupasta istuin. Vaikkakin sitten väärän värinen mutta saadaanpa se ainakin, ja kaupanpäälle hyvää asiakaspalvelua....
Kommentit (84)
Enkä ole ainoa. Sattumoisin valitin tästä kaverilleni, ja hän oli kokenut aivan samoin. No, menin nyt käymään siellä 4kk tauon jälkeen, ja TAAS, niiin töykeää palvelua.
Hyvästi vaan. Ajoimme sit helsingin lauttasaaren lastentarvike- liikeesene ja ostimme sieltä rattaat. Ja SAIMME hyvää palvelua. Kiitos, ja terkkuja sinne myyjille! =)
Tilasin aikoinaan tuplat heiltä, tilaus lähti tiistaina illalla ja jo torstaina olivat vaunut ovellamme. Ja tuplat ovat olleet kovassa käytössä 2-vuotta, ei yhtään mitään vikaa ole ollut.
Aivan loistavaa ja sujuvaa asiakaspalvelua heiltä, käytän tuota firmaa edelleenkin.
Tilattiin esikoiselle vaunut ja vaihdettiin väriäkin kesken toimituksen ja saatiin sitten vaunut vajaassa viikossa kotiovelle! Isäntä onnistui rikkomaan vaunuista jarrupuomin ja uusi tuli parissa päivässä. Olemme ostaneet lisäksi liikkeestä 2 kpl turvaistuimia ja saatiin mukavat kaupanpäälliset. Loistavaa palvelua ja tosi mukavat myyjätytöt, terveisiä vaan!!
Kyllä aikuiset voivat välillä kunnioittaa lapsenkin tahtoa, kun kyseessä ei ole mikään turvallisuusriski. Ja tuolin väri ei heikennä tuolin turvallisuutta, vaan aikuiset päättävät mallin ja hintaluokan, lapsi värin. kaikki tyytyväisiä ja ok... mitä pahaa siinä nyt on hyvät av-rouvat?????
T:5 lapsen äiti