Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi luoja mikä luuseri firma, pikkupingviini

Vierailija
20.07.2007 |

Aiemminkin olen asioinut sen kanssa ja kaikki on mennyt hyvin. Mutta nyt, mä olen niin suuttunut sille paikalle.

Lapselle ollaan ostamassa turvaistuinta, halusi tietyn värisen ja koska silloin ei ollut kiire asian kanssa niin pikkupingviini lupasi tilasi oikean värisen maahantuojalta. Laittoi minulle mailiin että maahantuojalla on sitä väriä. Toimitusaika 2vko.

Eilen siitä kului kaksi viikkoa niin laitoin sinne mailia että onko istuin tulossa kun sitä kovasti jo odotetaan. Myöhään yöllä oli tullut vastaus, eilen tulivat istuimet, teidän toivomaa väriä ei ole. Postitanko tänään toisen värin?

Voi luoja, miksi tuo paikka väittää meille että ne saavat meidän haluamaa väriä. Ja sitten ei ota meihin edes yhteyttä heti, vasta kun itse ollaan sinne yhteyksissä. Ja nyt sitten jos postittaisivat toisen värin, se menisi pitkälle ensiviikkoon ennenkuin saisimme sen.

Mä olen niin suuttunut tuolle firmalle tällähetkellä. Laitoin sinne että kauppa on peruttu ja palauttavat rahat tänään. Lähdetään huomenna heti aamusta ajamaan reilun 100km reissu ja haetaan kaupasta istuin. Vaikkakin sitten väärän värinen mutta saadaanpa se ainakin, ja kaupanpäälle hyvää asiakaspalvelua....

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri samaisena päivänä firmaan, josta ilmoitetaan, että tuotetta ei löydykään, niin ei voida vielä puhua myöhästymisestä.

Olettaen, että tuote olisi ollut varastossa, niin ap olisi voinut vaikka itse ajaa paikan päälle ja noutaa tuotteen. Jos taas myyjä olisi pistänyt sen Matkahuollon kautta vaikka vasta seuraavanakin päivänä postiin, niin tuote olisi ollut max 2 pv " myöhässä" asiakkaalla.

Vierailija
42/84 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähetystunnusta. Ymmärsi siis, että tuote on varastolla, mutta ei vielä hänellä. Sitä ei kuitenkaan tajunnut, että jos tuote on luvattu liikkelle torstaiksi, niin se ei välttämättä ole samana päivänä postitettavana vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se 100km ole paljoa ajaa ostamaan sitten sitä turvaistuinta! Ja tuossa oli kyllä tuon tavaratoimittajan vika, ei kenenkään muun.

Me jouduttiin ajamaan yli 100km hakeaksemme laattoja rakennukselle. Kun mies soitti myymälään ja siellä sanottiin laattoja olevan. Kun pääsimme sinne, niitä laattoja ei ollutkaan. Ja takaisin kotiin 100km.

Menimme seuraavana päivänä 60km päähän samoja laattoja ostamaan, mutta ei sielläkään ollut. Lupasivat tilata. Menimme viikon päästä hakemaan, olivatkin väärät laatat. Taaas 120km turhaa ajoa.

Sitten tilasivat uudestaan niitä laattoja ja lupasivat lähettää ne meille kotiin. No, soittivatkin sieltä myymälästä, että oikeat laatat tulivat, mutta ne olivat rikki. Tilasivat taas uudet.

Lopulta se myymäläpäällikkö tuli tuomaan ne henkilökohtaisesti meille kotiin!

Tuossa tuli vähän jo epätoivoinen olo ja meinasimme jo purkaa kaupan kun noin huonosti oli tuo kaikki mennyt. Mutta tuo, että myymälänpäällikkö lähti tuomaan ne henk. koht. pelasti sen puljun ja koko tilanteen!

no, ajattelin vaan kertoa tämän tarinan, koska tuohon verrattuna ap:n ongelma on aika pieni :)

Vierailija
44/84 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tuote luvattiin toimittaa meille kahdenviikon kuluessa. Tästä ettemme saakkaan haluamaamme väriä kerrottiin meille vasta kun itse otin firmaan yhteyttä.

Ei ole ihmekkään että huonoa asiakaspelvelua saa kerran suurinosa ihmisistä hyväksyy sen ettei pysytä toimitusajoissa ja tuotteenkin saisi myöhässä,ja vääränvärisenä.

En tiedä miten tuo pikkupingviini asiansa hoitaa. Mutta lähdetään tänään, tai huomenna hakemaan istuinta toisesta kaupasta. Josta se, yllättäen, löytyykin meidän toivomassa värissä.

Teidän lapset ovat muuten varmasti sitten näitä raivostuttavia kakaroita jotka eivät osaa päättää mitään. Kerran vanhemmat päättävät kaiken puolesta. Jos kerran se että lapsi valitsee jotain itse tekee lapsesta lellipennun.

Meidän lapsi sai valita istuimen värin. Ja nyt onneksemme löytyi oikean värinen. Vähän laadukkaammasta paikasta.

Mukavaa elämää teille.

t: ap

Vierailija
45/84 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pp on toiminut oikein, niin mikä sulla on oikeen hätänä nyt?

Vierailija
46/84 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
47/84 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisiko niillä jäänyt pakkaamatta juuri tämä väri. Näitä mokia sattuu. Ja firmassa haluttiin teille kuitenkin tarjota tilalle toista. Mielestäni hyvää asiakaspalvelua! Ymmärrän kyllä sun potutuksen kun olet odottanut ja sitä väriä piti olla.

Vierailija
48/84 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos istuin on luvattu toimittaa teille 2 viikon kuluessa, olisi myyjän velvollisuus ilmoittaa, että se ei onnistu.

Tällä on ilmeisesti joku pikkupingviinin tyypeistä puolustelemassa toimintaansa, muuten en suostu uskomaan, että noin moni on valmis maksamaan huonosta palvelusta...

Vierailija
49/84 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos istuin on luvattu toimittaa teille 2 viikon kuluessa, olisi myyjän velvollisuus ilmoittaa, että se ei onnistu.

Tällä on ilmeisesti joku pikkupingviinin tyypeistä puolustelemassa toimintaansa, muuten en suostu uskomaan, että noin moni on valmis maksamaan huonosta palvelusta...

Vierailija
50/84 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liike tekee minkä voi eikä ole liikkeen vika jos eivat saa haluamaansa väriä.

t: Välikätenä oleminen kyllästyttää

Vierailija
51/84 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

54, luepa itse ap:n kirjoitus 49

Tai sitten olet itse ap.

Liike ei edes olisi ollut myöhässä vastattuaan seuraavana päivänä tavarakuorman saapumisesta.

Vierailija
52/84 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisena nyt jo pitäisi osata suhtautua pikkupettymyksiin ja myös opettaa jälkikasvua siihen!

Ymmärrän, että ap:ta keljuttaa, mutta kun kyse ei ole kuin väristä! niin... Lapsikin ehkä oppisi paremmin, jos äidin suhtautuminen olisi hillitympää. Mitä jos äiti sanoisi, että äiti oli vähän tyhmä, kun lupasi jotain, mitä ei ollut vielä nähnyt tai saanut. Ei se välttämättä ollut se kaupan täti, joka oli tyhmä. Ei aina kannata syyttää muita.

Vierailija
53/84 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei täyttänyt lupaustaan! Asiakkaan kannalta ei ole mitään väliä miksi hän ei tilaamaansa tuotetta saanut, se ei ole asiakkaan vastuulla. Vähintä mitä myyjä vio tehdä on ilmoittaa väärästä tuotteesta. Suomessa ei ole opittu vaatimaan palvelua ja se näkyy .. hiljainen nössö tyytyy siihen mitä saa.

Vierailija
54/84 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun kaksi viikkoa oli kulunut ja ap kyseli tuotteen perään sanottiin että sori, ei sitä saakkaan. Mikä tuossa on oikein?

Vierailija
55/84 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan useamman lapsen äiti ei pelkäisi kuollakseen sitä, että joutuu murtamaan lapsensa sydämen sanomalla, että et sinä Jessica saakkaan nyt sitä pinkkiä turvaistuinta vaan jonkun muun värisen.

Jos äidin suhtautuminen pikkuseikkoihin on tätä luokkaa, niin osaan kuvitella miten hyvin lapsi kestää pettymyksiä.

Lapsi EI kuole tai kärsi jos saakin vaaleanpunaisen turvaistuimen sijasta vaikka turkoosin.

Vierailija
56/84 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja kun kaksi viikkoa oli kulunut ja ap kyseli tuotteen perään sanottiin että sori, ei sitä saakkaan. Mikä tuossa on oikein?

Vierailija
57/84 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ala tästä tämän enempää inttämään, minulle on ihan sama millaiseen palveluun te muut tyydytte.

Joka tapauksessa istuimen toimitusajaksi oli luvattu 2 viikkoa, eli istuimen olisi pitänyt olla ap:lla kotona jo siinä vaiheessa, kun hän ITSE otti yhteyttä liikkeeseen. Myymälästä ei siis vaivauduttu ottamaan yhteyttä maksaneeseen asiakkaaseen ennen ap:n omaa yhteydenottoa, vaikka he olivat tietoisia, että

a) eivät pysty toimittamaan tilaustaan ajoissa ja

b) eivät itse asiassa pysty toimittamaan edes oikeaan tuotetta.

Ei tässä nyt ole kysymys pelkästään istuimen väristä (osa ei näytä ymmärtävän sen pidemmälle) vaan siitä, että liike ei osaa asiakaspalvelua!

t. 53

Vierailija:

Anteeksi mutta liike vastasi SAMANA päivänä kun pitikin. Oletko hiukan yksinkertainen?

Tai sitten olet itse ap.

Liike ei edes olisi ollut myöhässä vastattuaan seuraavana päivänä tavarakuorman saapumisesta.

Vierailija
58/84 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, huonoa palvelua saa joskus.

Tuo ap:n tapaus ei ole vielä mitään. Mulle on lastentarvikeliikkeessä vittuiltu suoraan päin naamaa kun kävin palauttamassa rikkoutuneet vaunut, sanoivat esim. että sun lapsesi taitaa olla vähän liian tukevassa kunnossa kun vaunut menee rikki sen alla (lapsi oli 9 kk ja painoi jotain 10 kg, vaunuissa painoraja 25 kg), oot varmaan tullut katumapäälle kun tää vaunujen väri on kyllä aika rohkea (oli kirkkaan turkoosi) ja todennut että hillitympi väri oliskin kivempi, ja tosissasi oot tehnyt työtä saadaksesi nämä vaunut rikki... kyseessä oli eräs metalliosa joka irtosi kerta toisensa jälkeen, ja josta kaksi ammatti-ihmistä oli sanonut että selvästi joku valmistusvirhe kun osa on väärässä paikassa. Vittuilua kesti koko sen ajan kun vaunuja tutkittiin ja kauppaa purettiin. Kun sain rahat sitten takaisin, niin kehtasivat vielä kysyä että no, mitkäs vaunut sä ostat tilalle täältä meidän liikkeestä? Sanoin, että en mitään kiitos, katson jostain muualta tilalle sellaiset jotka miellyttää ja kestää. Myyjä huikkasi vielä perään, että toivottavasti et muuta mieltäsi uusien vaunujenkin kohdalla, ettei tarvi alkaa niitäkin vääntämään rikki kun väri ei enää miellytäkään..... Teki mieli kääntyä takaisin vetämään sitä ämmää turpaan, mutta sanoin vaan että väri kyllä miellyttää edelleen, mutta se ei miellytä, että vaunut lahoaa alta joka kerta kun niitä käyttää.

Tein valituksen paitsi myyjän esimiehelle, myös vaunujen maahantuojalle (jotta tietävät millaiset ihmiset heidän tuotteitaan kauppaa) ja lastentarvikeliike-ketjun johtajalle.

Eli ei tuo ap:n saama kohtelu mun mielestä ollut kovin kamalaa. Hän sai vastauksen sovitussa kahdessa viikossa, valitettavasti vastaus oli vain se, ettei tuotetta voida toimittaa koska se oli maahantuojan varastolta loppu tms.

Vierailija
59/84 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tuotteiden tulemista, kuorman purkamista, ja tilausten läpikäymistä on hieman hankalaa ilmoittaa asiakkaalle mitään....

Ja ap itse ehti ottaa liikkeeseen yhteyttä ennen kuin liike ehti tutkia mitä kuormassa on, ja mitä oli tilattu. Vastauksen hän sai samana päivänä.

Sitä, sanottiinko tilausta tehdessä että tuote on ap:lla kahdessa viikossa, vai että liike saa tuotteita kahden viikon kuluttua, en tiedä. Ja niillä asioilla on merkittävä ero.

Vierailija:

Joka tapauksessa istuimen toimitusajaksi oli luvattu 2 viikkoa, eli istuimen olisi pitänyt olla ap:lla kotona jo siinä vaiheessa, kun hän ITSE otti yhteyttä liikkeeseen. Myymälästä ei siis vaivauduttu ottamaan yhteyttä maksaneeseen asiakkaaseen ennen ap:n omaa yhteydenottoa, vaikka he olivat tietoisia, että

a) eivät pysty toimittamaan tilaustaan ajoissa ja

b) eivät itse asiassa pysty toimittamaan edes oikeaan tuotetta.

Vierailija
60/84 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis kyse ollut missään vaiheessa siitä että myyjä olisi saanut tuotteen kahdessa viikossa. Vaan tilausta tehdessä hän lupasi minulle että saan tuotteen kahdessa viikossa.

t: ap