Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin väsynyt ja tylsä mies

Vierailija
30.06.2026 |

Luulen että ainoa tapa saada naista on mennä maksullisiin. Eihän kukaan nainen voi kiinnostua mitenkään miehestä joka on aina niin väsynyt.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no. Jos olet pelkän seksin perässä, eikä sinua kiinnosta saako nainen haluamaansa nautintoa, seksityöntekijät on oikea osoite. Vaikka ei hekään halua käytöstavattomia urpoja asiakkaaksi.

Minä olen todella väsynyt nainen, työ pitkine matkoineen vie energiat ja lähes kaiken ajan. Olen löytänyt miehen, kuka on myös usein väsynyt. Lepäillään sitten yhdessä :D Etsi kaltaistasi seuraa.

Vierailija
2/9 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän päälle se on noin. Nainen tylsistyy uneliaassa seurassa, mutta jospa kertoisit naiselle kyllin mielenkiintoisesti  omasta tilanteestani. Sinussa voi olla jokin  piirre, josta oikea nainen innostuu. Meitä on moneksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset tee asialle mitään. ala kuntoilee niin väsymys hävii ennen pitkään.

Vierailija
4/9 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet aina väsynyt? 

Vierailija
5/9 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisena ja samanlaisessa tilanteessa ajattelen samoin. Harmi vain, meille naisille ei ole maksullisia miehiä tarjolla.

Vierailija
6/9 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin naisena ja samanlaisessa tilanteessa ajattelen samoin. Harmi vain, meille naisille ei ole maksullisia miehiä tarjolla.

Mene mies hierojalle! Sekin on mukavaa.

Vierailija
7/9 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään rauhallisesta seurasta naisena. Kerro vähän sinun taustaa, mistä luulet tuon johtuvan?

Vierailija
8/9 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen mies siellä asettuu tarjolle?

Vierailija
9/9 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noni! Panette toisianne tietty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä