Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lahjaksi kaksoset saaneille?

19.07.2007 |

Täältä varmaan saisin vinkkejä...=)

Kaverit saivat kaksoset (tytön ja pojan) ja huomenna mennään heitä katsomaan sairaalaan. Kyse ei ole esikoislapsista, joten vauvatavaraa taloudessa jo on. Mitä hyödyllistä/mieleenpainuvaa/kivaa itse saitte vauvalahjaksi kaksosillenne?

Kiitos vinkeistä!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei varsinaisia vauvalahjoja pahemmin saatu, pojat syntyi rv 24+1 ja tilanne oli sellainen että hyvä jos ihmiset uskalsivat edes onnitella... Mutta sellainen tuli mieleen, että omat vauvaonnittelukortit molemmille vois olla kivat, koska jos vanhemmat säästää niitä, niin yhteisiä on sitten jossain vaiheessa vaikea jakaa lasten kesken. Huomasin tän ite nyt 1-vuotissynttäreiden aikaan.

Vaikea sanoa oikeastaan tuohon lahjapuoleen mitään, jos vauvatavaraa kerran jo on. No vaippoja ainakin kuluu kaksosilla hurja määrä. ;)

Vierailija
2/5 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse olin kotiuduttuamme ikionnellinen itsetehdyistä ruoka- ja leivonnaislahjoista :). Mitenkäs olisi " lahjakori" erilaisia vauvan hoitotuotteita, siis ihan perustarvikkeita, joita tarvitsee koko ajan? Ja joo vaipat ovat meillekin olleet aina tervetullut tuliainen :). Jotain käytännöllistä varmaan kannattaa ajatella, jos kaikkea jo on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkäsin kun tuotiin pikkuisia tytön vaatteita, meillä esikko poika, joten vaatteita meillä ei pystytty kierrättämään ja noi vaipat juu niitähän menee paljon! =) Synttäreistä vielä kans, meillä aika monet toi molemmille omat kortit mutta sit oli niitä yhden kortin tuojiakin, eihän toki vielä nyt ymmärrä mutta myöhemmin olis kiva kun sais tytöille antaa 1-2- vuotissynttärikortit. Tietty yks lahjavinkki on, jota ittekkin täytän tytöille ja pojalle on että ostaa nätin tai jos on näppäräsormistaan niin askartelee sellaset muistojen laatikot, itse oon laittanu laatikkoon syntymäpäivän päivänlehden, vaatteet jotka olivat päällä kun tultiin sairaalasta kotia, pari kuvaa äidin tuplavatsasta/yksösvatsasta ja kaikkee kivaa pientä,joita tyttöjen ja pojan on kiva sit vanhempana kollata. =)

Vierailija
4/5 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että älkää unohtako sisaruksia, varsinkin jos ovat pieniä, meillä poika oli hyvillään jo karkkiaskista, pääasia vain että jollain pienellä muistettiin ja onniteltiin ylpeää isoveljeä =)

Vierailija
5/5 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat kaksoset syntyivät pieninä keskosina ja saivat lahjaksi paljon pieniä pehmoeläimiä ja töppösiä.

Paras lahja näin jälkikäteen ajateltuna oli kuitenkin kälyltä saadut vauvojen hammasharjat! Käly sanoi, että " aika kuluu niin nopeasti, että kohta niillä on jo hampaita" . Ja kyllä, sitten kun niitä hampaita tuli, niin oli ihanaa, että meillä oli valmiina ne hammasharjat! Lapset järsivät niitä innoissaan :)

Aina ei siis kannata ostaa juuri syntymähetkeä varten ajateltua lahjaa, myös isommille vaatteille on varmasti tarvetta myöhemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme