G: Kamalin nimi minkä olet kuullut jollain lapsella OIKEASTI olevan?
Itse tiedän pojan nimeltä Ukko (ikää 2v). Hyi yök!
Kommentit (88)
Siitä ainakin tuli mielleyhtymä Hitleriin oikein tuplana... Eli en ehkä olisi Aatu-Aadolf-nimiyhdistelmää lapselle antanut, mutta jokainen taaplaa tyylillään...
Vierailija:
Siitä ainakin tuli mielleyhtymä Hitleriin oikein tuplana... Eli en ehkä olisi Aatu-Aadolf-nimiyhdistelmää lapselle antanut, mutta jokainen taaplaa tyylillään...
HAHA! komppaan 61.
tuleeko jolleki tampiolle OIKEASTI nimistä joku v**** Hitler mieleen...
Vierailija:
mutta et kuitenkaan ole.Vierailija:
Vierailija:
Mielestäni 60-luvulla syntyneet eivät ole enää lapsia.Vierailija:
28 Etkö ymmärtänyt ketjun kysymystä, vai mitä mangut. Jos se Orkkuli sattuu olemaan kauhein nimi,minkä on kuullut, niin se on. JA EN MUUTEN YHTÄÄN IHMETTELE.En ole 28, kunhan puutun.
Orkkuli on ollut joskus lapsi ja olen voinut kuulla sen juuri silloin!!!
Mä olen jo yli 60v!!
Ja varmaan aika monelle muullekin.
Kauri ja Juuli ovat myös jotenkin vastenmielisiä nimiä.
Joel ja Okko =D
Jotain ekaluokkalaisia tai esikoululaisia.
Vierailija:
HAHA! komppaan 61.tuleeko jolleki tampiolle OIKEASTI nimistä joku v**** Hitler mieleen...
Ja Hitler Adolfista/Aatusta ennemmin kuin Josefista Stalin. Onhan hirmuhallitsijoita ollut kautta aikain, mutta Hitler lie lähihistoriamme pahin- tai ainakin kuuluisin. Siksi en nimeäisi omaa lastani Aatuksi tai Adolfiksi.
aivan kauhea nimi!! Tulee mieleen tukka
Kummallista että jopa nimeä Aatu pidetään jotenkin kamalana, muualla maailmassa lapselle annetaan oikein mielellään nimeksi Adolf, Adolfo yms. mutta Suomessa kyseisiä nimiä tai niistä suomennettuja nimiä oikein pelätään. Jäisi aika monta nimeä antamatta jos alkaa tuolla tavalla ajatellaan. Nyt vaan sitten samalla tavalla Teo, Theo, Teodor ym. tuonkaltaiset nimet pannaan.
Vierailija:
Vierailija:
HAHA! komppaan 61.tuleeko jolleki tampiolle OIKEASTI nimistä joku v**** Hitler mieleen...
Ja Hitler Adolfista/Aatusta ennemmin kuin Josefista Stalin. Onhan hirmuhallitsijoita ollut kautta aikain, mutta Hitler lie lähihistoriamme pahin- tai ainakin kuuluisin. Siksi en nimeäisi omaa lastani Aatuksi tai Adolfiksi.
tää on kyllä tosi tunnistettavissa eli anteeksi asianomaisille *nolostuu* mutta kyllä minusta Pirta-Aaria on vaan ihan kauhea nimi
anteeksi vaan asianomaiset, mutta kyllä tuo on aika kauhea minusta
Anteeksi vaan asianomaiset *nolostuu* mutta tuo on vaan minusta aika karmea
niin tiedetän myös mitkä ovat ne maailman kauneimmat nimet
oikeasti, mitä jos se on koulussa luokan hintelin näppynaama? Isä ja äiti + sukunimi supisuomalaisia ja tavallisia. Kolme isosiskoa, kaikki samaa sarjaa, yksi muistaakseni Lala Serafia.
ups tulipas monta kertaa. Anteeksi.
Jukka-Pojan (muusikko Jukka Rousun) kuopus.