Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhdessä vain lapsen vuoksi. Kannattaako?

Vierailija
19.07.2007 |

Vai onko parempi erota? Lapsi on jo 8-vuotias.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN teidä kannattaako, mutta tässä lillutaan....

Pystytkö olemaan itseksesi paljon, ns. omaa aikaa? Omat harrastukset ja ystävät? Minulal on näin ja siksi varmaan helpompaa.. Ahdistaa ja masentaa välillä, mutta lapselle paras ja muutenkin helpointa näin.

Vierailija
2/7 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ei meillä puolista puhuta, ihan vaan sisaruksista ja isistä.. eli ollaan niinkuin yhtä perhettä. =) Onneksi siis en jatkanut silloista liittoani vain lapsen vuoksi. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne vain sikäli hankala, että meillä on yritys ja teemme molemmat siinä töitä. Tosin nyt syksyn tullen olen aatellut tehdä opintoni loppuun. Miksi teillä on ero mielessä? Minkäikäinen teidän lapsi on? Tietääkö tunteistanne? Millaiset välit sulla ja miehelläsi on??

Vierailija
4/7 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia!

Vierailija
5/7 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En heti kehoittaisi eroamaan. Lapsi kyllä kärsii jos vanhemmilla ei mene hyvin. He vaistoavat yllättävän hyvin kaikki tilanteet vaikkei niistä niin ymmärräkkää. Mä kehoittaisin teitä muistelemaan niitä aikoja kun tapasitte ja sitärataa. Järjestä joku erityinen ilta tai jotain kahdenkeskistä aikaa..jutelkaa..ja jos toinen ei juttele..puhu sinä! Jos tilanne on aivan mahdoton ja vaikea..aina kannattaa yrittää..olisiko mahdollista mennä jollekkin neuvojalle..Yllätykset on ihan kivoja jos ne on jotakin josta toinen pitää.ota vaikka selvää..tai ihan jotain rutiinista poikkeavaa..mä ainakin puhun mitä ajattelen..kyllä se toinen ne on kuunnelu vaikka näyttää ettei kiinnosta...-Joskus samaa ajatellu-

Vierailija
6/7 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän minua, mutta tää homma ei vain suju.

t.ap

Vierailija
7/7 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on etuoikeutettu, mikäli saa kasvaa omien vanhempiensa kanssa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi