Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitteko kuvitella, mulle iski inspis!!! :D

Vierailija
21.08.2007 |

Tein ihan itse valkokastikkeen ja murskasin sinne keitettyjä kananmunia sekaan ja söin kastikkeen verilettujen kera.

Jestas oli sitten hyvää! :9

Oli eka kerta mulle.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tehnyt kananmunakastiketta about 7-vuotiaasta lähtien... Huh huh!

Vierailija
2/17 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä olen tehnyt kananmunakastiketta about 7-vuotiaasta lähtien... Huh huh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

32v.

Vierailija
4/17 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkään koskaan tehnyt, enkä ole ehkä koskaan syönytkään moista.

Terv. 29 v.

Vierailija
5/17 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

minäkään koskaan tehnyt, enkä ole ehkä koskaan syönytkään moista.

Terv. 29 v.

Vierailija
6/17 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että " Voitteko kuvitella!" Aika hankalaa on vaikka toki tiedän, että on olemassa ihmisiä jotka eivät ole lapsuudessaan ja kotona oppineet tekemään kotihommia.

Niitä meillä arjessa opetetaan lapsille - samalla kuin hyviä käytöstapojakin.

Vierailija
7/17 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että " Voitteko kuvitella!" Aika hankalaa on vaikka toki tiedän, että on olemassa ihmisiä jotka eivät ole lapsuudessaan ja kotona oppineet tekemään kotihommia.

Vierailija
8/17 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joo tehnyt valkokastiketta, mutta en koskaan murskannut sinne kananmunaa. Saatikka syönyt sitä verilettujen kanssa.

Mamma 32 v

Vierailija
9/17 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan minä vasta opettelen ruuanlaittoa, siksi laitoin, että iski inspis. Alkoi haluttaa munakastiketta (jota olin joskus päivähoidossa edellisen kerran syönyt) ja ajattelin kokeilla onnistuiskos minulta se, no onnistuihan se. Maukasta tuli.

:)

Ehkä vielä jonain päivänä olen hyväkin ruuan laittaja.

-ap

Vierailija
10/17 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n suoritusta niin on " huonotapainen" ... Voi tsiisus.

Vierailija
11/17 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllä minä kotihommia teen, ja ruokaa jos jonkinmoista, mutta en kananmuna-valkokastiketta!

Ja tosiaan, olen kerran tai kaksi tehnyt lasagnea, en yhdistänyt sitä vaan heti tuohon kastikkeeseen :) Eli olenhan sitä tehnyt, mutten munamössön kera. Enkä siten syönyt.

se 29 v.

Vierailija
12/17 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minusta on ihan hyvätapaista kehua toista, jos ylittää itsensä/opettelee jotain uutta jne.

Minä muuten opettelin munakastikkeen teon 1,5 vuotta sitten. Tai ehkä joskus yläasteen köksällä oon kokeillut

Vierailija
13/17 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen kastikkeen ihan vaan maidon sekaan maizenaa ja suolaa.. avot.. sitten kananmunalohkot sekaan ja nautitaan lapin puikuloitten kanssa! AH! Mitä herkkua!!

Vierailija
14/17 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse teen kastikkeen ihan vaan maidon sekaan maizenaa ja suolaa.. avot.. sitten kananmunalohkot sekaan ja nautitaan lapin puikuloitten kanssa! AH! Mitä herkkua!!

Vierailija
15/17 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos siihen valkokastikkeeseen sekoittaa savukinkkusuikaleita, tulee siitä sipattia, mikä on myös tosi hyvää perunoitten kanssa. silloin ei siis laiteta enää munaa

Vierailija
16/17 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 40v.

Vierailija
17/17 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan hyvän kokin maineessa ja tykkään kokeilla kaikenlaista, kun tuota ruokaa vääntää jokapäivä. Kiitos ideasta. Enpä ole pitkiin, pitkiin aikoihin edes muistanut muna-valkokastikkeen olemassaoloa. Nyt raskaushuuruissa alkoi kuulostaa parhaalta, mitä voi saada :) Mies sanoo, että minusta huomaa, että kokkaan rakkaudesta ja ruoka maistuu siksi hyvälle. Tervetuloa kokkaajien joukkoon. Se on oikeasti kivaa ja kun alkaa tökkiä niin selaa kokkikirjoja tai nettiä ja hae muutama uusi resepti ja johan potkii taas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi