Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita ketä vituttaa noi karppaaja? Joka helvetin vaivaan, siis liikakiloista haluttomuuden kautta jalkasilsaan,

Vierailija
16.07.2007 |

tarjotaan ratkaisuksi jotain saatanan KARPPAUSTA!!!! Ja vaikkei aloittaja edes kaipaa neuvoja tms. niin johan sinne joku karppaaja juoksee tuputtamaan hiilaritonta ruokavaliota ja ylistämään sitä OLOA ja KEVEYTTÄ ja HEPLLOUTTA kun saa syödä MITÄ VAAN ( paitsi just niitä ruoka-aineita joista suomalainen ruokavalio pääasiassa koostuu). HUH, tää purkaus helpotti...

Mut oikeesti, antaa jo levätä...

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota selvää asioista ja tule sitten huutelemaan!

Vierailija
42/58 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä aamulla kerkee niitä tekemään..ja jogurttijutut on ihan hyviä mutta ei niistä nälkä lähde ja niihinkin kyllästyn nopeasti..:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t 27

Vierailija
44/58 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No muita vaihtoehtoja ovat

- Rahka ja marjoja (loraus kermaa?)

- Kavli-lehtileipä lastattuna Voilla ja salamilla

- Ruisleipä Voilla (karppi ei käytä epäterv. margariinia)

- Paistettuja kasviksia?

- ihan samaa mitä syö lounaaksi, esim. edellisen päivän lämmityksiä

Löysitkö jonkun?

Vierailija
45/58 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ruismakaroonista wokkia, jossa kanaa, kasviksia pakasteesta, ja 1dl makaroonia? ja ota töihin. ei kasvikset ole pahoja lämmitettyinä. reilusti vain kermaa ja paisto voissa.

Vierailija
46/58 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla varmaan viimeks tössäs siihen kun alotin sillä alle 20g hiilareita päivässä ni oli varmaan vähä liian rahkka alku.

nyt tuli kyllä kaupasta ostettua kaikkia hiilaripommeja eikä rahaa pahemmin enää ole että pitää odottaa ens viikkoon..

ja mitä aksviksia yleensä laitatte wokkeihin yms.?

t 27

Vierailija
47/58 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hän alkaa pitää elintapaansa oikeana ja hyvänä. Silloin hämärtyy taju oikeasti ihmiselle taroeellisesta ruokavaliosta. Sitä ei voi käsittää, miksi hiilihydraatteja pitäisi syödä, siis ihan tavallista ruisleipää jne., koska itsellä on hyvä olo ja kilot karisevat.

Samalla tavallahan juoppokin puolustelee juomistaan, läski syömistään, anorektikko syömättömyyttään, himoliikkuja liikkumistaan ja lestadiolainen kondomiittomuuttaan.

Järjellä asiat voi ajatella niin kauan, kun itse ei ole jossakin MUKANA.

Vierailija
48/58 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tee ruismakaroonista wokkia, jossa kanaa, kasviksia pakasteesta, ja 1dl makaroonia? ja ota töihin. ei kasvikset ole pahoja lämmitettyinä. reilusti vain kermaa ja paisto voissa.

Vierailija
49/58 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän pakasteen pusseja kaikessa ruuassa. lisään joskus tuoreita tomaatteja ja esim. paprikaa - mitä löytyy. purkkipavut (härkä-) hyviä myös ruuassa.

Vierailija
50/58 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasarissa ruskistettu kana, mukaan ranskankermaa tai kermaa - kiinnittyvät kanaan, mukaan pakastevihannespussi (sellainen iso).. kypsäksi kaikki, jonka jälkeen makaroonit sekaan. Suolaa, mausteita ja lisää jotakin kerman tyyppistä ja hyvin menee kaupaksi. Perhe hulluna tähän. Myös Pirkan riistakäristys on suuri suosikki meillä erilaisten kasvisten kanssa.

Vierailija
51/58 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihasuikaleita ostin ajatuksena tehä lihakeitto mutta taidan sen tehdä pojalle osasta lihasta ja itse syödä loput karppauksella..:D

Vierailija
52/58 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

lihasuikaleita ostin ajatuksena tehä lihakeitto mutta taidan sen tehdä pojalle osasta lihasta ja itse syödä loput karppauksella..:D

Vierailija
53/58 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomiseksi teen salaatin:D

Vierailija
54/58 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään pakko ei ole lihasopassa olla perunan parunaa....... laiskuutta jos ei osaa tehdä ruokaa ilman perunaa ja jauhoja.

Vierailija
55/58 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllä se olisi ihan kaikille hyväksi jättää ne nopeat hiilarit pois

KUKAAN ei tarvitse ruokavalioonsa sokeria ja valkoista leipää, pastaa ja riisiä, perunakin on aika kiikun kaakun.

Ei edes se ns. virallisterveellinen, vaikka karpit sitä jaksavat pitää pahan alkuna ja juurena.

Ps. Atkins ei muuten suositellut pekonin käyttöä, sillä kyseessä on prosessoitu lihavalmiste.

Ps2. Margariini ei ole epäterveellistä. Transrasvoja ei ole suomalaisessa margariinissa.

Vierailija
56/58 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä uskon, että karppaajalle tulee hyvä olo

ja hän alkaa pitää elintapaansa oikeana ja hyvänä. Silloin hämärtyy taju oikeasti ihmiselle taroeellisesta ruokavaliosta. Sitä ei voi käsittää, miksi hiilihydraatteja pitäisi syödä, siis ihan tavallista ruisleipää jne., koska itsellä on hyvä olo ja kilot karisevat.

Samalla tavallahan juoppokin puolustelee juomistaan, läski syömistään, anorektikko syömättömyyttään, himoliikkuja liikkumistaan ja lestadiolainen kondomiittomuuttaan.

Järjellä asiat voi ajatella niin kauan, kun itse ei ole jossakin MUKANA.

Mutta kun ei karppaaminen tarkoitakaan hiilihydraattien poisjättämistä, vaan hiilihydraattitietoista ruokavaliota.

Mitä pahaa teen itselleni, jos korvaan viljatuotteet kasviksilla? Viljat eivät sovi minulle, voin pahoin ja turpoan. Kun syön niiden sijaan vihanneksia, höyrytettynä, paistettuna tai raakana, voin hyvin. Tai jos en syö sokeria enkä valkoisia jauhoja. Voinko jäädä koukkuun parsakaaliin???

Vai mikä tuo vertaus alkoholismiin oli?

Omasta mielestäni en kuitenkaan pakkomielteisesti vahdi ruokavalioitani, vaan kuuntelen kehoani ja syön sitä, mikä sille on parasta. Puhdasta, käsittelemätöntä ja turvallista.

Mutta miten vaan. Ei tämä ole uskonto eikä kaikkien tarvitse kokeilla. Ihan sama, mitä itsellenne teette, antakaa minukin pitää huoli itsestäni, omalla tavallani.

Vierailija
57/58 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei ole ikinä lapsena kaytetty kermaa ruoissa olen sitä vasta nyt muutaman vuoden aikana oppinut käyttää ruuissa vähän...

ja olen muuten ikäni syny hiilari paskaa ja en todellakaan ole voinut hyvin..

ja en kyllä ala poikaani välttämättä heti altistaa suoraa karppaukselle..kun on kuitenki kasvava poika..mutta ehkä pikkuhiljaa voin opettaa senkin...mutta esim peruna ja nakkikastike on sen lempiruokaa joten sitä tulen jatkossakin tekemään hänelle..

tiedän että lihakeiton voi tehdä ilman perunoitaki mutta kun niitä on koko ikäni ollu siinä ni sitä mielikuvaa on vaikea heti muuttaa, mutta yritän..

Vierailija:

Mikään pakko ei ole lihasopassa olla perunan parunaa....... laiskuutta jos ei osaa tehdä ruokaa ilman perunaa ja jauhoja.

Vierailija
58/58 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(esim alle 40 g) niin miten käy vitamiinien ja kuitujen saannin? Noin alhaisella hh määrillä pitää varmaan sitä hedelmien ja vihannestenkin syöntiä rajoittaa.

Toisekseen usein karpit sanovat glykeemisen indeksin olevan olennaista siinä mikä on hyvä ja mikä huono hiilihydraatti. Kuitenkin GI vaihtelee paljon eri lajikkeiden ja valmistustavan mukaan ja senkin mitä muuta syödään samaan aikaan. Esim. keitetyllä porkkanalla GI on varsin korkea (n. 80 öytyy myös korkeampia lukuja) ja pastalla keskimäärin alhaisempi (n. 50, löytyy myös korkeampia lukuja) ja perunalla vaihtelee vläillä 25-110 (keskimäärin 60) riippuen lajikkeesta ja valmistustavasta. Kumma kyllä kukaan karppaaja ei ainakaan minulle ole tuosta porkkanasta maininnut, vaan ihan ilolla tuntemani karpit niitä keittelevät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän