Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita ketä vituttaa noi karppaaja? Joka helvetin vaivaan, siis liikakiloista haluttomuuden kautta jalkasilsaan,

Vierailija
16.07.2007 |

tarjotaan ratkaisuksi jotain saatanan KARPPAUSTA!!!! Ja vaikkei aloittaja edes kaipaa neuvoja tms. niin johan sinne joku karppaaja juoksee tuputtamaan hiilaritonta ruokavaliota ja ylistämään sitä OLOA ja KEVEYTTÄ ja HEPLLOUTTA kun saa syödä MITÄ VAAN ( paitsi just niitä ruoka-aineita joista suomalainen ruokavalio pääasiassa koostuu). HUH, tää purkaus helpotti...

Mut oikeesti, antaa jo levätä...

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kuvittelevat ressukat löytäneensä terveellisen ruokavalion, vaikka todellisuudessa verisuonet rasvoittuvat, minkä kerkiävät.

Oikeesti, ota selvää ennenkuin jaat faktaas täällä!

Vierailija
22/58 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin alat arvostelemaan. Itse olen päässyt ylipainon lisäksi eroon diabetes lääkkeistä ja korkeasta kolesterolista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväkuntoisia pitkäikäisiä moni reilisti yli 80. Virkeitä yksinasuvia ihania ihmisiä.

Ruokavaliosta ollaan keskusteltu monet kerrat, ja kyllä on moneen kertaan selväksi tullut kuinka aina on syöty aitoja perusmakuja, voita, kermaa lihaa ja kalaa. Ei ole meidän asiakkailla kellään korkeaa kolesterolia jne. Täytyy vain ihmetellä, ja käsittää et nää on NYKYajan sairauksia.

Todellakin, karppaan itsekin:)

Vierailija
24/58 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos elät 80-vuotiaaksi voilla ja rasvaisella lihalla niin kroppasi on aika hyväkestoinen!

Vierailija
25/58 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on siihen rasvaiseen kuollut, on ollut sellainen joka on vedellyt niitä turhia hiilareita niiden kanssa....

t: ei kasi

Vierailija
26/58 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoo karppaaja.

Joka alkukesän söi kaikkea moskaa ja kärsi vatsavaivoista, turposi ja olo oli kamala. Nyt taas ruokavalio kohillaan ja kyllä kelpaa!

Vierailija
27/58 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa vaan... Perunakin meillä aika uusi tuttavuus.

Vierailija
28/58 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oikeesti, ota selvää ennenkuin jaat faktaas täällä!

Olen perehtynyt asiaan riittävästi. Mikään ei viittaa siihen, että nykyisiä ravintosuosituksia pitäisi muuttaa.

3

Vierailija
29/58 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama täällä :D Lomalla kokeilin vanhaa ruokavaliota ja voi järkytys, mikä olo! Kiloja tuli takaisin 4.... no, nyt on niistä jo 2 lähtenyt (4 päivässä) ja hyvä olo palautunut!

Saahan karpeista ärsyyntyä - minuakin moinen evankeliumi ärsytti silloin, kun itse vielä ähisin ja puhisin turpeana hiilareista ja kuvittelin, että " suomalainen ravitsemusmalli" on se ainoa oikea.

No, nyt tiedän paremmin :D

Vierailija
30/58 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmana on vain se, että itse asiassa kovinkaan moni ei syö sen mukaisesti.

Vierailija
31/58 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se keski-ikä Suomessa ollut aika lailla alhaisempi niinä aikoina kun perunaa ei vielä tunnettu.

Vierailija
32/58 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka normaali (=ei karppi) muuten syö perunat kuorineen kuten pitää?

Vierailija
33/58 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kuka normaali (=ei karppi) muuten syö perunat kuorineen kuten pitää?

Ja hoikkia ollaan.

Vierailija
34/58 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on vähähiilarinen ruokavalio. Sopii mulle.

Uskon tosin, että oikeasti noudattamalla sitä suomalaista ravintosuositusta ihmiset kyllä voisi hyvin. Vaan kun sitä ei noudateta eikä edes tiedetä, mitä se sisältää! Joten suurin osa suomalaisista syö väärin. Lautasella on 3/4 osaa perunaa, 1/4 lihaa ja pari kurkkusiivua näön vuoksi. Aamupalalla syödään ranskanleipää/venhnäsämpylää ja aah, kevytlevitettä! Kahvilla pullaa ja keksiä. Jne.

Vierailija
35/58 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan meille hiilariaddikteille.

" Himojen" laukaisemiseen riittää pienikin määrä nopeasti imeytyvää hiilaria. Sen vuoksi potut, leivät ja puurot jäävät syömättä.

Holismi mikä holismi...

t. Nopeiden hiilarien nollalinjalainen (ja viimein löytänyt " rauhan" ;-)

Vierailija
36/58 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUKAAN ei tarvitse ruokavalioonsa sokeria ja valkoista leipää, pastaa ja riisiä, perunakin on aika kiikun kaakun.

Ja niitä ei ole pakko korvata pelkällä rasvalla, vihanneksetkin on keksitty.

Kokeilkaas vaihtaa hiilarit hitaisiin, se ihan oikeasti tekee ihmeitä.

Vierailija
37/58 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun ei oikein onnistu.

lkertokaa joku mulle vaikka ensimmäisen kauppalapun sisältö jolla pärjäisin muutaman päivän...ja halpoja..

taloudessa yks aikuinen ja yks lapsi..

Vierailija
38/58 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta vaikka lihaa ja kasviksia. Eiköhän noilla pääse alkuun... Osta halvinta laatua niin on edullista :)

Vierailija
39/58 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt lapsikin on sen verran isompi että vois syödä melkein samaa ruokaa kun kuitenkin päiväkodissa saa " normaalia" ruokaa

Vierailija
40/58 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi

munia

pekonia

=aamupalat

turkkilaista jogurttia

suomalaisia marjoja (pakkasesta)

=jälkkäri/välipala

Kirjolohta/sika-nautajauhelihaa

pakastevihanneksia tai vaikka keitettyä kukkakaalia

voita tai kermaa kastikkeeksi

=lounas

kermaa

=kahviin

Pakastekeitto (vaikka neliö sieltä pakkasesta, tai itse tehty tuoreista juureksista)

=päivällinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi