Toimittajia paikalla? Tai muita poliisilta tietojen pyynnistä tietäviä
Sijoituskämppäni naapuri väittää, että asunnolla on käynyt poliisit ja ollut häiriötä, Tietääkö joku, mistä kautta saisin poliisilta tiedon, onko osoitteessa käyty ja mitä siellä tapahtui?
Onko se kirjaamon kautta? Tekoäly vähän väitti niin.
Kommentit (13)
Ainoastaan jos asiaan liittyy ex-mies, saa tietoja..
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että tietoja saa, kun asiaan liittyy minun asuntoni. Tai sekin tieto jo riittäisi, oliko kyseisessä osoitteessa poliisitehtävä.
Vierailija kirjoitti:
Et mistään saa tietoa
Toimittajatkin saavat, kyllähän nyt asunnon omistajankin pitää saada. Tarkoitan siis tätä kun lehdessä lukee, että "Plaa plaa:n poliisista vahvistetaan, että kyseisenä aikana osoitteessa oli poliisilla tehtävä..."
ap
Mulla amatööripoliisit yritti kerran murtautua jollain alkeellisella esineellä. No ovi ei auennut ja minä olin kotona ja oven vääntämisen yrityksestä jäi oven karmiin jäljet. Amatöörit!
Ja siis mitään syytä ei ollut tunkeutua asuntooni vaan heput olivat omasta päästä keksineet jotain perättömyyksiä. En ole rikollinen eikä minulla ole mitään rikollista kotona enkä edes ollut hakenut mihinkään sellaiseen työhön, että pitäisi ihan kotiin tulls. Eli itse ovat rikollisia.
En oikeasti tiedä, miten asia menee, onko vuokranantajalla oikeutta tällaista tietoa saada. Voi olla, että kuuluu vuokralaisen yksityisyyden piiriin. Eihän sinunkaan yksityisiä asioita voi naapuri poliisilta kysellä.
Kysy poliisista. Kyllä siellä joku neuvonta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että tietoja saa, kun asiaan liittyy minun asuntoni. Tai sekin tieto jo riittäisi, oliko kyseisessä osoitteessa poliisitehtävä.
Asiaan ei liity sinun asuntosi mikäli asunnolle ei ole tehty vahinkoa. Asiaan liittyy asunnossa olleet henkilöt ja heidän yksityisasiansa eivät kuulu sinulle. Jotain rajaa nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiaan ei liity sinun asuntosi mikäli asunnolle ei ole tehty vahinkoa. Asiaan liittyy asunnossa olleet henkilöt ja heidän yksityisasiansa eivät kuulu sinulle. Jotain rajaa nyt.
Liittyyhän, kun toimittajillekin annetaan se tieto, että "Kuvatun kaltainen tapaus löytyy poliisin tiedoista, mutta eivät anna henkilötietoja" tms. lukee aina lehdissäkin. Ja kai mä nyt saan saatana poliisilta tarkistaa, valehteleeko naapuri tästä poliisista.
Asunto on siis airbnb, eli majoittujalta en voi asiaa kysyä, kun en itse houstaa asuntoa. Ja houstaava taho ei aio ekana kysyä sieltä, jos kaikki näyttäisi olevan ok, ettei pisteet mene.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kai nyt vuokranantajalla on yleisesti oikeus saada tietää, onko asunnolla käynyt poliisi, haloo. Vähän valoja päälle taas.
Sellainen kun voi johtaa asunnon haltuunottoon.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kai nyt vuokranantajalla on yleisesti oikeus saada tietää, onko asunnolla käynyt poliisi, haloo. Vähän valoja päälle taas.
Sellainen kun voi johtaa asunnon haltuunottoon.
Ap
Onko paskaläjä hakenut rakennusluvan kämppänsä käyttötarkoituksen muuttamisesta asuinhuoneistosta airbnb-majoitustilaksi? Ai ei vai?
Vierailija kirjoitti:
Mulla amatööripoliisit yritti kerran murtautua jollain alkeellisella esineellä. No ovi ei auennut ja minä olin kotona ja oven vääntämisen yrityksestä jäi oven karmiin jäljet. Amatöörit!
... Niin?
Up