Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myyrmäen kirppiksellä käyneet! Mitä löysit?

Vierailija
26.05.2007 |

Itse olin myymässä ja kaikki meni kaupaksi, tuli tosi hyvä mieli. Väkeä oli paljon liikkeellä, oliko lasten vaatteita (siis muilla kuin mulla=) En ehtinyt itse ostoksille ollenkaan

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen ihan onneni kukkoloilla... Timberlandia, Capia, Burberrya ja Hilfigeriä, kallein oli huppari 3¿! Kaikki yhdellä olleita ja todella hyvin pidettyjä,melkein kuin uusia.

Minullekin tulee tosi hyvä mieli,kun tekee tällaisia löytöjä. Ja päiväkodissa ihmettelevät miten köyhällä opiskelijalla (0-maksuluokka!) on varaa... hih hihhii ....

Tyttöjen vaatetta olipaljon, ei niinkään poikien (paitsi tällä jolta minä ostin)

Vierailija
2/9 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko huomenna?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuplahallissa.

Vierailija
4/9 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki rynnivät yhtaikaa sisälle ja tavaraa tullaan penkomaan laukuista ennenkuin ehtii laittaa esillekään. Myynti käy hyvin koska siellä käy todella paljon ihmisiä

Vierailija
5/9 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tulin vasta puolen päivän jälkeen, ja silti löysin uudenveroisia vauvan vaatteita 20c/kipale, Mollavauvan kantoliinan 10e, kuin uusi. Todella tyytyväinen :))

Vierailija
6/9 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihan totta että pääkaupunkiseudulla myydään vain p****a. Vain yhdellä myyjällä oli todella laadukasta vaatetta enimmäkseen,oiskohan sama kuin aiempi kehuskeli... Myyjä sanoi, että oli jo eilen myynyt parhaat päältä

En kyllä toista kertaa lähde,kun valikoima on tuollaista.

Vierailija
7/9 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäikäiselle pojalle löysit tuota merkkivaatetta

Vierailija
8/9 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timberlandin huppari 5¿ (uuden veroinen), Capin farkut 4¿ (uudenveroiset), Autot pusero 2¿ (vähän haalistunut), Hilfigerin t-paita 2x á 2¿ ja burberryn pikeepaita 5¿.

Kahdella kympillä 2 vaatekertaa! Kaupassa olisin maksanut yli 20¿ pelkästä t-paidasta

Vierailija
9/9 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin sieltä ostamassa kaikkea kivaa uudelle tulokkaalle.

Eli vauvan vaatetta oli tarjolla laidasta laitaan. Oli tahraista ja ylihintaista, mutta myös kivoja ja edullisa vaatteita.

Eniten nauratti nämä jotka pyysivät 1e jostain vauvan sukkaparista joka oli vielä äitiyspakkauksesta. Mutta onneksi muut myyjät tajusivat pyytää 0,10e sukkaparista.

Mutta ainahan saa pyytää vaikka mitä, minä en vaan ole valmis maksamaan mitä tahansa, vaan mulla on nämä omat hintakatot.

Siellä olisi ollut jopa tosi hyvät ja edulliset Teutonia rattaat, mutta koska olen turhamainen en ostanut niitä, koska haluan toisenlaiset.

Mutta yhteenvetona voi sanoa että oli kuten aina, tavaraa laidasta laitaan, paljon myyjiä, paljon tavaraa, ja ei tarvinnut lähteä tyhjin käsin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän