Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni repsivät, ajoin vahingossa pummilla ratikassa ja ostin lipun jälkikäteen.

Vierailija
16.07.2007 |

Huomasin vasta ratikkamatkan jälkeen, että olin unohtanut maksaa.

Tilasin jälkikäteen kertalipun kännykkään. Minusta se on sama asia kuin jos olisin vahingossa jättänyt kaupassa jonkun tavaran maksamatta. Palaisin silloinkin takaisin maksamaan sen.

Ystäväni kuitenkin pitivät minua ihan sekona ja nauroivat kippurassa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia pitää maksaa jos oot jo päässyt ilmaseks? Ei tota voi verrata kaupasta varastamiseen.

Vierailija
2/11 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hyvä juttu että sait kavereille naurut. Kyllähän hyvistä nauruista voi vähän maksaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmissa tapauksissa olen vahingossa jättänyt maksamatta sellaisesta, josta olisi pitänyt maksaa. Jos kukaan ei kaupassa ole huomannut asiaa, niin olenhan silloinkin " jo saanut tavaran ilmaiseksi" . Mitä eroa sillä on tuohon matkalippuun verrattuna?

Vierailija
4/11 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä olisinko itse tehnyt samoin, mutta ei tuossa nyt mitään naurettavaa ole.

Vierailija
5/11 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vahingossa mulle kävi niin, että kaupan koriin jäi laastaripaketti, en huomannut laittaa hihnalle. Myyjä ei huomannut ja minäkin huomasin vasta pakatessa. En kehdannut sanoa mitään, joten pakkasin laastarit kassiin ja lähdin.

Vierailija
6/11 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en ollut muistanut maksaa hänen matkaansa (itselläni on kuukausilippu). Maksoin jälkikäteen jo siksikin, etten halunnut antaa lapselle kuvaa että on ok mennä maksamatta.

Miten muut olisitte toimineet tällaisessa tilanteessa (= lapsi huomauttaa asiasta), jos Ap:n toiminta on teistä hullua?

Vierailija
7/11 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jos tarkastaja olisi tullut, niin selitykseksi ei olisi kelvannut että olen unohtanut, vaan olisit joutunut maksamaan tarkastusmaksun.

TUo että jos lapsi tai ystävä huomauttaa kesken matkan että olet unohtanut niin silloin olisin maksanut sillä hetkellä.

Vierailija
8/11 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ei ollut mahdollista maksaa saman tien.

Vierailija
9/11 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mulla oli vaan työnantajan känny jolla ei voi käyttää mitään tuollaisia palveluita.

Vierailija
10/11 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Ap

Vierailija
11/11 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustan myöskin aina pummilla enkä maksa tv-lupaa! HERTTILEIJAA!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän