Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pinoon kaikki joilla on joku " ihonalainen/ensirakkaus" tms joka silloin tällöin muistuu mieleen!

Vierailija
14.07.2007 |

Joka ei ole oma mies.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen googlettanut heitä ja vuorollaan jokainen on ykkösenä. Aah.

Vierailija
22/24 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan ei seurusteluunkaan edetty.. koska seurustelin jo silloin nykyisen mieheni kanssa.. samassa koulussa oltiin... kovasti yritti... ja minä olin tiukkana ,.. koska olin sitämieltä että minulla oli jo se elämäni mies... tiet erkanivat kun vaihdoin koulua... vuosien päästä kun odotin 3 lastamme.. tapasimme junassa.. yllättäen.. hän tuli viereeni juttelimme.. annoin puhelinnro.. ihan kaveruus mielessä.. yllättäen.. tajusin että se sama kiima ja kuuma on edelleen välillämme... viikottain olemme yhteydessä... pari krt. nähty.. ja päädytty seksiin asti... juuri eilen puhuimme taas aiheesta... miksi tapasimme uudellleen mikä tarkoitus tällä on.. miksi tuntuu että tein aikanaan väärän valinnan .. hänellä on myös vaimo ja lapsi.. niin tyhmää kuin se onkin taas tulimme tulokseen et kuulumme toisillemme.. menemme yhteen kun lapset ovat isoja.. todellisuudessa asiathan voivat olla toisin sitten... ja voi olla niinkin että homma ei toimi...mutta... on niin ikävä ja kaipuuu... ihonalaisen iholle...!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että näkisin. Sellainen päiväunimies, jonka poskea en koskaan unohda! Karhea ja lämmin... Voi luoja, milläs nyt enää tätä iltaa jatkaa normisti. Olin unohtanut! Hetkeksi. Tunnelma nousee,vaikka vaan ajattelisin. huh

Vierailija
24/24 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseäni vähän nuoremman miehen kanssa, joka muistutti Russel Crowea (nuorta). Olin myös mielettömän rakastunut. Mutta arkirealismi ei olisi ikinä toiminut. Silti, muistella voi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi